Lichter testresultaat

Miesbb
7 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal, Wat kan je jezelf druk maken he? Ik ben nu 5+1 en zojuist heb ik nog een test gedaan, alleen is het streepje nu een stuk lichter waardoor ik mijn zorgen maak. Heeft iemand anders dit ook gehad? Ik zet de fotos hieronder even in de reacties.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
27 reacties
Eindelijkzwanger
7 dagen geleden
Reactie op Miesbb
Foto van vandaag (22-3)
Een streep is een streep!
  • Rapporteren
Kyuubi
7 dagen geleden
Ik weet dat clearblue Niet de goedkoopste zijn. Maar wel duidelijk. :P Als je dan nog twijfelt kan je altijd naar de dokter gaan(eerst mss eens bellen in deze corona tijden) voor een bloedstaaltje te laten afnemen en deze dan te laten testen op zwangerschap. Bloed is 100% zekerheid
  • Rapporteren
Eindelijkzwanger
7 dagen geleden
Test 20 maart gemaakt. Ben nu 5+1
  • Rapporteren
hippiemom91
7 dagen geleden
Misschien was de urine van de laatste test minder geconcentreerd? Doordat je meer hebt gedronken of korter daarvoor al hebt geplast?
  • Rapporteren
Miesbb
7 dagen geleden
Reactie op Kyuubi
Ik weet dat clearblue Niet de goedkoopste zijn. Maar wel duidelijk. :P Als je dan nog twijfelt kan je altijd naar de dokter gaan(eerst mss eens bellen in deze corona tijden) voor een bloedstaaltje te laten afnemen en deze dan te laten testen op zwangerschap. Bloed is 100% zekerheid
Dankjewel! Ik denk echt: niet testen, niet testen.. maar sta al in de startblokken om naar de Etos te rennen, haha!
  • Rapporteren
dasksideofpink
7 dagen geleden
Het zou wat kunnen betekenen, maar ik vind het verschil hier niet echt groot genoeg daarvoor denk ik. Beide hebben een duidelijke streep
  • Rapporteren
Nynke87
7 dagen geleden
Een streep is een streep. Die van mij is veel lichter geweest dan jou fotos en ook gewoon zwanger.
  • Rapporteren
Rianneke85
7 dagen geleden
Reactie op Miesbb
Foto van vandaag (22-3)
Nee hoor, SUPERduidelijk! Gefeliciteerd!
  • Rapporteren
Miesbb
7 dagen geleden
Reactie op hippiemom91
Misschien was de urine van de laatste test minder geconcentreerd? Doordat je meer hebt gedronken of korter daarvoor al hebt geplast?
Ja mijn urine was bijna doorzichtig als water, dus hopelijk komt het daardoor. Stom hoe onzeker je kan worden he?
  • Rapporteren
Dayanita
7 dagen geleden
Nou maak je maar niet druk ik heb ook testen gedaan met 5+1 5+4 en die waren amper te zien.
  • Rapporteren
Miesbb
7 dagen geleden
Reactie op Dayanita
Nou maak je maar niet druk ik heb ook testen gedaan met 5+1 5+4 en die waren amper te zien.
We houden ons gewoon vast aan het feit: een streep is een streep!
  • Rapporteren
hippiemom91
7 dagen geleden
Reactie op Miesbb
Ja mijn urine was bijna doorzichtig als water, dus hopelijk komt het daardoor. Stom hoe onzeker je kan worden he?
Zo herkenbaar. Ben ook bij alles zo onzeker. Maar je kan niet anders dan vertrouwen hebben in je lichaam en de natuur zijn werk laten doen. Je hebt er geen invloed op. Sterkte. En probeer te genieten. Zijn hele mooie testen. 😘
  • Rapporteren
Michelle815
6 dagen geleden
Mijn testen bij 4 weken en 3 en 4 weken en 6 dagen
  • Rapporteren
Miesbb
6 dagen geleden
Toch nog eenmaal dezelfde gehaald voor mijn eigen geruststelling. En alhoewel het natuurlijk geen garanties geeft, zit ik nu met een iets fijner gevoel op de bank!
  • Rapporteren
Bernardine
6 dagen geleden
Reactie op Dayanita
Ik had ze ook tevroeg gedaan, allebei negatief, deed ik rond de 4 a 5 weken, nog een licht streepje, wist zeker dat ik zwanger was.. Nu 7 weken en 1 dag.. Super blij!
  • Rapporteren
Bernardine
6 dagen geleden
Reactie op Miesbb
Dankjewel! Ik denk echt: niet testen, niet testen.. maar sta al in de startblokken om naar de Etos te rennen, haha!
Die van de action zijn top! Aanrader
  • Rapporteren