27 Reacties

4 jaar geleden

Foto van vandaag (22-3)

4 jaar geleden

Foto van vrijdag (20-3)

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Foto van vandaag (22-3)
Een streep is een streep!

4 jaar geleden

Ik weet dat clearblue Niet de goedkoopste zijn. Maar wel duidelijk. :P Als je dan nog twijfelt kan je altijd naar de dokter gaan(eerst mss eens bellen in deze corona tijden) voor een bloedstaaltje te laten afnemen en deze dan te laten testen op zwangerschap. Bloed is 100% zekerheid

4 jaar geleden

Test 20 maart gemaakt. Ben nu 5+1

4 jaar geleden

Misschien was de urine van de laatste test minder geconcentreerd? Doordat je meer hebt gedronken of korter daarvoor al hebt geplast?

4 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik weet dat clearblue Niet de goedkoopste zijn. Maar wel duidelijk. :P Als ...
Dankjewel! Ik denk echt: niet testen, niet testen.. maar sta al in de startblokken om naar de Etos te rennen, haha!

4 jaar geleden

Het zou wat kunnen betekenen, maar ik vind het verschil hier niet echt groot genoeg daarvoor denk ik. Beide hebben een duidelijke streep

4 jaar geleden

Een streep is een streep. Die van mij is veel lichter geweest dan jou fotos en ook gewoon zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Foto van vandaag (22-3)
Nee hoor, SUPERduidelijk! Gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op hippiemom91

Misschien was de urine van de laatste test minder geconcentreerd? Doordat j ...
Ja mijn urine was bijna doorzichtig als water, dus hopelijk komt het daardoor. Stom hoe onzeker je kan worden he?

4 jaar geleden

Nou maak je maar niet druk ik heb ook testen gedaan met 5+1 5+4 en die waren amper te zien.

4 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Nou maak je maar niet druk ik heb ook testen gedaan met 5+1 5+4 en die ware ...
We houden ons gewoon vast aan het feit: een streep is een streep!

4 jaar geleden

Reactie op Rianneke85

Nee hoor, SUPERduidelijk! Gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd!

4 jaar geleden

En nu met 6 weken

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Ja mijn urine was bijna doorzichtig als water, dus hopelijk komt het daardo ...
Zo herkenbaar. Ben ook bij alles zo onzeker. Maar je kan niet anders dan vertrouwen hebben in je lichaam en de natuur zijn werk laten doen. Je hebt er geen invloed op. Sterkte. En probeer te genieten. Zijn hele mooie testen. 😘

4 jaar geleden

Mijn testen bij 4 weken en 3 en 4 weken en 6 dagen

4 jaar geleden

Toch nog eenmaal dezelfde gehaald voor mijn eigen geruststelling. En alhoewel het natuurlijk geen garanties geeft, zit ik nu met een iets fijner gevoel op de bank!

4 jaar geleden

Reactie op Dayanita

Nou maak je maar niet druk ik heb ook testen gedaan met 5+1 5+4 en die ware ...
Ik had ze ook tevroeg gedaan, allebei negatief, deed ik rond de 4 a 5 weken, nog een licht streepje, wist zeker dat ik zwanger was.. Nu 7 weken en 1 dag.. Super blij!

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Dankjewel! Ik denk echt: niet testen, niet testen.. maar sta al in de start ...
Die van de action zijn top! Aanrader