27 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Ik weet dat clearblue Niet de goedkoopste zijn. Maar wel duidelijk. :P Als ...
Action test zijn prima

4 jaar geleden

Ook van de action maar leek me wel duidelijk zat.

4 jaar geleden

Reactie op JEDtv

Ook van de action maar leek me wel duidelijk zat.
Mooi! Hoe ver ben je?

4 jaar geleden

Herkenbaar, ik hoopte op oploop tussen 4+5 en 5+0, maar kreeg die ook niet. Jouw testen vind ik trouwens wel echt knallen!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar inderdaad. 20-3 zou ik ongesteld moeten worden. Eerste test gedaan 21-3 van Etos, in eerste instantie een licht minimaal streepje die na enkele minuten ook weer verdween.. erg gemengde gevoelens ivm miskraam in het verleden al eens dus gelijk erna met middagurine een clearblue gedaan. Testen gelijk zwanger. 22-3 een nieuwe test van de action gehaald, met middagurine getest en een dikker streepje maar nog niet wat ik verwachte. 24-3 laatste action test gedaan, en gelijk een hele duidelijk streep. Toch merk ik nu, een heel goed verschil qua streep van mijn testen. Volg je gevoel, en maak je vooral niet te druk. 💖

4 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Heel herkenbaar inderdaad. 20-3 zou ik ongesteld moeten worden. Eerste tes ...
Nou die van 24ste is wel echt een knaller, mooi! Vanmorgen hier ook nog één gedaan en ook echt een dikke streep!

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Nou die van 24ste is wel echt een knaller, mooi! Vanmorgen hier ook nog één ...
Ja hihi dankjewel! heb me ook voorgenomen nu niet meer testen het is moeilijk maar ik wacht de echo af 7 april. Heb jij al een echo gehad? Ik ben nu 4+5 volgens mijn berekening. Jou test is heeeel duidelijk , mooi hoor duidelijker kan niet meer. Vooral niet druk maken ! 🥰