65 Reacties

5 jaar geleden

Dat ze samen met papa tijd door brengt. Maakt me steeds opnieuw verliefd 😍

5 jaar geleden

Hier naar kijken maakt mijn lievelings momentjes ..

5 jaar geleden

Dat ze na de borstvoeding nog ligt en begint te lachen 😍

5 jaar geleden

Dat Dax zo lekker op mijn borst kan slapen, dat als hij aan mijn borst gedronken heeft heel rozig is en tevreden lacht, dat hij gesprekjes begint te voeren met ons in zijn eigen taaltje en dat hij veel lacht als je tegen hem praat. Maar niet te vergeten: als ik mijn man met hem zie lopen op zijn arm. Mijn hart overstroomt van liefde.

5 jaar geleden

momenten die we bij mn oma zijn. zo verliefd als ze naar hem kijkt. 🥰🥰 borstvoeding als ie me aan kijkt. en als mn kerel met hem doucht

5 jaar geleden

Als ze slaapt 🤣

5 jaar geleden

Als hij bij mij in slaap valt en zo heerlijk tevreden is 🥰

5 jaar geleden

De ochtend, als ik hem uit de box haal. Dan krijgt hij het door dat ik het ben, dan kraait hij het uit van plezier 🥰

5 jaar geleden

Als ze slaapt 🤣
Precies dit!!

5 jaar geleden

Als hij bij mij in slaap valt en zo heerlijk tevreden is 🥰
Omg ik heb een foto van mijn meisje en daar lijkt ze heel veel op jouw kereltje hier..

5 jaar geleden

Reactie op MommyMonroe

Omg ik heb een foto van mijn meisje en daar lijkt ze heel veel op jouw kere ...
Wat bijzonder 😁🥰

5 jaar geleden

Lekker knuffelen met mama 🥰

5 jaar geleden

Na het voeden in de ochtend nog even gezellig samen in bed🥰

5 jaar geleden

Als ik tegen haar praat en ze maakt geluidjes terug, super leuk! En uiteraard ook samen heerlijk dutjes doen. ❣

5 jaar geleden

In de ochtend. Dan lacht ze voluit als ze me na haar slaapje ziet en kijkt ze ook wel eens een tikje ondeugend 😁

5 jaar geleden

Als onze oudste zoon wilt knuffelen met zijn broertje dan smelt me hart🥰 dat gebeurt meedere keren per dag💙

5 jaar geleden

Helemáál zen als ze onder de douche gaat 😍

5 jaar geleden

Lekker slapen bij mama🥰 na de borstvoeding nog even knuffelen en als ze met papa onder de douche gaat.. momentjes waar zij heerlijk van kan genieten en ik ook❤

5 jaar geleden

Zalig gewoon

VRIEND

5 jaar geleden

Gezellig samen in bad met de kleine man💙