12 Reacties

5 jaar geleden

Goeiemorgen! Ik heb hetzelfde .. ik heb een litteken van een operatie aan mijn maag als baby. Het zit rechts op mijn buik.. ik heb hier ook vaak steken in en net boven.. Volgens de gynaecoloog is dit door het littekenweefsel binnenin. Niets om ons zorgen over te maken.. Groetjes

5 jaar geleden

Littekenweefsel kan niet zo goed rekken als de rest van je huid, dus zal de huid en weefsel er omheen wat meer moeten rekken. Best kans dat je daar wat straie krijgt. Als je het niet vertrouwd even naar de huisarts gaab

5 jaar geleden

Mijn litteken in me navel was ik bang voor maar daar heb ik geen last van. Litteken rechts onder buik zit er al 23 jaar en eigenlijk geen last van. Geen straie nog.

5 jaar geleden

Ik heb ook meerdere buikoperaties gehad eind 2018 en ook een flink litteken op mijn buik en bij mijn navel. Soms steekt het nog wel maar naarmate ik dikker word gaat de pijn wel meer weg. Ik kreeg eerst ook injecties want ze dachten dat er een zenuw bekneld zat en verklevingen rondom het litteken. Nu denken ze dat de verklevingen zijn losgegaan. Ik kan zelfs weer op mn rechterzij slapen wat ik voorheen niet kon. Wens je veel sterkte 😘

5 jaar geleden

Ik heb van een buikoperatie (kijkoperatie) ook 4 littekens op mijn buik. 1 in mijn navel, die ziet er nog hetzelfde uit, twee kleintjes, die kan ik amper vinden, lijken iets opgerekt in hoogte, maar niet noemenswaardig (ik moest ze nog zoeken) en een bovenin die wel behoorlijk aan het oprekken is. Ben benieuwd hoe het wordt. Die in mijn navel was altijd nog de meest opvallende en lelijkste, hoopte dat het met oprekken miss juist mooier werd, maar juist die verandert dus niet. Een keer een steek in die buurt gehad, verder er ook geen last van

5 jaar geleden

Ik heb wel een litteken van keizersnede, maar die trekt/steekt, jeukt en is nu veel gevoeliger. Denk littekenweefsel wat moet rekken.

5 jaar geleden

Reactie op Mommy2BeNovember2020

Ik heb ook meerdere buikoperaties gehad eind 2018 en ook een flink litteken ...
Fijn dat het weer een beetje weg is gegaan die pijn. En dankje!

5 jaar geleden

Ik heb alleen een litteken van een blindedarmoperatie, gelukkig geen last van!

5 jaar geleden

Ik heb een litteken van 30 cm van boven naar beneden over mijn buik. 12 maart gebeurt door een ongeluk met mn paard. Artsen houden het litteken (en meer) goed in de gaten. Hij zal wass nog breder gaan worden door de zw en jeukt nu soms ineens. Ben bang voor het eindresultaat.

5 jaar geleden

Ik heb een litteken over de volledige lengte van mijn buik. Ik ben nu zwanger van mijn 3 de kindje. Ik heb me steeds heel goed ingesmeerd met amandelolie en bij mij is het geen lelijk litteken geworden

5 jaar geleden

Ik had dit ook rond de 20weken heb hem ook op die plek verloskundige zei kan geen kwaad alleen vervelend voor jezelf afentoe

5 jaar geleden

Reactie op RachelYvette

Ik heb een litteken van 30 cm van boven naar beneden over mijn buik. 12 maa ...
Oehh das heel recent. Spannend inderdaad. Goed dat ze het in de gaten houden en sterkte!