Hi allemaal,
Ik zit ergens mee en ik wil het toch even kwijt/ventileren en advies van jullie.
Een jaar geleden haalde ik mijn zoontje op van de kinderopvang en het viel mij gelijk op dat ie een wondje met korst op de bovenkant van z’n oor had.
Het topje van z’n oor was er best diep vanaf geschaafd. Met een korst moet dat hebben gebloed.
Toen ik ernaar vroeg wist de leidster van niets en ze hadden ook niets gemerkt. Ik begrijp dat een ongeluk kan gebeuren en dat je niet altijd alles ziet en dat de druk hoog is, maar die móet hebben gebloed. Het feit dat je dát niet ziet en daarna die korst ook niet eens hebt gezien vind ik best kwalijk.
Ik dacht; het is een wondje en het trekt wel bij. Inmiddels zijn we een jaar verder en hij heeft gewoon een blijvend litteken eraan over gehouden.
Ik merk dat ik er toch mee zit, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Nu nog iets ervan zeggen is echt mosterd na de maaltijd, maar ik vind het wel kwalijk dat ze toen niets hebben gezien én dat ie nog steeds een zichtbaar litteken ervan heeft.
Wat zouden jullie doen? 😕