Locatie onbekend

rkh3006
16 dagen geleden
Volgen
Hi ladies, Ik ben 5w zwanger en heb vandaag een echo gehad maar helaas is er nergens iets te zien (baarmoeder/eileider/eierstokken/buik gecheckt. Mijn hcg is 2100 en blijft stijgen dus er groeit wel iets ergens... maar waar? Iemand hetzelfde meegemaakt?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Mirte1991
16 dagen geleden
Heb je een inwendige echo gehad? Met 5 weken is vaak nog te vroeg om iets te zien! Kan dan ook alsnog in eileiders zitten
  • Rapporteren
rkh3006
16 dagen geleden
Ja, inwendige echo. Ik word sinds 1,5w om de dag gemonitord omdat het onduidelijk was hoe lang ik al zwanger was en ik 1.5w terug hevige pijn had (geen bloedingen). Vrijdag weer een echo maar als mijn hcg dan boven de 5000is gaven ze aan dat het eventueel operatief verwijderd moet worden als ze dan zien dat het verkeerd groeit en/of omdat mijn hcg erg langzaam op gang komt en ik dan een miskraam ga krijgen.. :/ vind ik zelf nog al een heftige conclusie..
  • Rapporteren
Weela
16 dagen geleden
Nog niet eerder gehoord dat ze t niet kunnen vinden, hoop dat ze vrijdag wel wat zien en dat t op de goede plek zit Sterkte in elk geval
  • Rapporteren
Laum02
16 dagen geleden
Wat vreemd dit. Hebben ze niet aangegeven dat de echo misschien nog te vroeg kan zijn? En heel vervelend dat je in onzekerheid zit nu. Ik weet wel dat bij een mola zwangerschap het hcg hoog kan zijn. Dan gaat er ook iets niet goed in de aanleg. Verder geen idee.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid🍀
  • Rapporteren
marno
15 dagen geleden
Heb dit ook gehad vorig jaar. Ook met 5 weken. Week erna had ik een miskraam.. hopelijk valt t bij jou mee!
  • Rapporteren
MR24
15 dagen geleden
Reactie op marno
Heb dit ook gehad vorig jaar. Ook met 5 weken. Week erna had ik een miskraam.. hopelijk valt t bij jou mee!
Ik ook, met zeven weken miskraam. Nooit iets op de echos gezien, uiteindelijk dat m'n hcg weer daalde...
  • Rapporteren
Liesbeth 1979
15 dagen geleden
Ja ik heb dit gehad. Mijn hcg bleef stijgen maar vonden niets. Ze waren zeker dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Maar waar hebben ze nooit geweten. Uiteindelijk heb ik inspuitingen gehad om het vruchtje af te breken.
  • Rapporteren
gees91
15 dagen geleden
Ook hier herkenbaar. In november met 6 weken niks te zien op de echo (toen HCG van 750). Paar dagen afgewacht en om de dag naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken totdat m’n HCG steeg naar 1500. Nog steeds niks te zien op de echo, niet in baarmoeder maar ook niet in eileiders. Ze noemen dat een ZOL: zwangerschap met onbekende locatie. Heb MTX injecties gehad om het af te breken. Je mag dan 3 maanden niet zwanger worden. Gelukkig nu in de eerste ronde dat het mag direct weer zwanger. Nog 1.5 week afwachten of het nu wel in de baarmoeder zit...
  • Rapporteren
rkh3006
15 dagen geleden
Reactie op Liesbeth 1979
Ja ik heb dit gehad. Mijn hcg bleef stijgen maar vonden niets. Ze waren zeker dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Maar waar hebben ze nooit geweten. Uiteindelijk heb ik inspuitingen gehad om het vruchtje af te breken.
Ah wat naar :( fijn om te zien dat je nu weer zwanger bent! weet je toevallig wat jouw hcg waarden waren?
  • Rapporteren
rkh3006
15 dagen geleden
Reactie op gees91
Ook hier herkenbaar. In november met 6 weken niks te zien op de echo (toen HCG van 750). Paar dagen afgewacht en om de dag naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken totdat m’n HCG steeg naar 1500. Nog steeds niks te zien op de echo, niet in baarmoeder maar ook niet in eileiders. Ze noemen dat een ZOL: zwangerschap met onbekende locatie. Heb MTX injecties gehad om het af te breken. Je mag dan 3 maanden niet zwanger worden. Gelukkig nu in de eerste ronde dat het mag direct weer zwanger. Nog 1.5 week afwachten of het nu wel in de baarmoeder zit...
Dankje, fijn om te weten. Ik hoop dat je echo over 1.5w goede beelden oplevert!
  • Rapporteren
rkh3006
15 dagen geleden
Reactie op MR24
Ik ook, met zeven weken miskraam. Nooit iets op de echos gezien, uiteindelijk dat m'n hcg weer daalde...
Hoe voelden jullie je? Ik heb zelf namelijk nergens last van qua buikpijn/misselijkheid/bloedingen. Voelde jullie de miskraam aankomen?
  • Rapporteren
marno
15 dagen geleden
Reactie op rkh3006
Hoe voelden jullie je? Ik heb zelf namelijk nergens last van qua buikpijn/misselijkheid/bloedingen. Voelde jullie de miskraam aankomen?
Ik had vanaf begin gevoel dat het niet goed was, dus het klopte met wat het was. Had idd veel minder klachten dan bij eerste zwangerschap. En nu ook veel meer kwaaltjes. Maar kwaaltjes zeggen niets hè.
  • Rapporteren
gees91
15 dagen geleden
Reactie op rkh3006
Ik voelde me gewoon zwanger, wat moe en zere borsten. Verder geen kwaaltjes. Ook geen bloedverlies. Maar nadat ik ineens heel veel buikpijn kreeg (bij 6 weken, bleek wat bloed in m’n buik te zitten) ben ik naar de gynaecoloog geweest.
  • Rapporteren
Julia_
15 dagen geleden
Ik heb gister een echo gehad om te kijken of alles nog goed is en bij mij zagen ze ook niks (gister 5w5d) komt omdat het vruchtje nog heel klein is. Ik heb over 4 weken een afspraak voor een echo, dan kunnen ze het ook veel beter zien. Ik zou je niet te druk maken.
  • Rapporteren
rkh3006
15 dagen geleden
Reactie op Julia_
Ik heb gister een echo gehad om te kijken of alles nog goed is en bij mij zagen ze ook niks (gister 5w5d) komt omdat het vruchtje nog heel klein is. Ik heb over 4 weken een afspraak voor een echo, dan kunnen ze het ook veel beter zien. Ik zou je niet te druk maken.
Hebben ze je hcg gemeten? Ik maak me vooral druk omdat ik nu al 5 echos gehad heb en elke dokter zegt dat de kans groot is dat het geen succesvolle zwangerschap is :/
  • Rapporteren
Manuela31
15 dagen geleden
Ik heb dit afgelopen oktober ook gehad ze konden het elke keer niet vinden toen hebben ze besloten een lichte chemo te geven uit eindelijk heeft dit gewerkt ben e alleen heel er ziek van geworden
  • Rapporteren
MR24
15 dagen geleden
Reactie op rkh3006
Ik had heel veel last van bloedingen, zowel helderrood als bruin bloed en stolsels. Dus ik ging al van het slechtste scenario uit. Blijft verdrietig natuurlijk. Hopelijk loopt het bij jullie anders.
  • Rapporteren
Evs90
15 dagen geleden
Ik had dit 🙋🏼‍♀️ hoeft geen slecht nieuws te zijn! Vorige zwangerschap werd dit een miskraam en zagen ze met 5 weken echt 0,0. Week later een ring in de verte een hartje. Deze zwangerschap had ik met 5 weken en 6 dagen een leeg vruchtzakje en nu vandaag met 6 weken en 5 dagen was alles helemaal goed. Kindje en hartje goed te zien. Het kan gewoon nog te vroeg zijn! Ik heb een week in onzekerheid gezeten, terwijl er niets aan de hand is uiteindelijk. Het kan echt nog komen! Hou je vast aan je gevoel. Als het mis is, dan is dat helaas zo, maar het hoeft dus niet zo te zijn.
  • Rapporteren
Dienepien
15 dagen geleden
Reactie op rkh3006
bij mijn miskraam had ik al het gevoel dat het mis was. ik had alleen last van mn buik verder niks. wel een hoop kwaaltjes. toen ik de eerste echo kreeg zagen we een leeg vruchtzakje was toen 8+4 zwanger (ivm icsi was dat zeker). nu voel ik me anders. minder die krampen. en een ander gevoel heb ik.
  • Rapporteren