1006 Reacties

3 jaar geleden

Wanneer je foute selfies maakt met je baby. Denk hierbij aan de geniale filters van bv Instagram. Mijn man vind het niet oke vooral het filter als oude opa niet 😂

3 jaar geleden

Sorry not sorry 😂🧁

3 jaar geleden

Gewoon slapen gaan op commando 😂

3 jaar geleden

Zoontje wilde erg graag bij me zijn, maar viel vervolgens in slaap. Heb hem toen als tafeltje gebruikt om de was op te vouwen 🤣

3 jaar geleden

Tijdens borstvoeding bezig met de telefoon die vervolgens uit mijn hand viel, bam op haar wang 🤣. Ze merkte er dus geen drol van hahaha

3 jaar geleden

Zooo leuk om te lezen deze berichtjes! 🤣 erg herkenbaar ook

3 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Wanneer je foute selfies maakt met je baby. Denk hierbij aan de geniale fil ...
Hahahaha ik vond deze wel geniaal 😂🙈

3 jaar geleden

Oeps nu al verslaafd🙈🙈 stopte wel met huilen na een half uur huilen, en nee dit was dus niet de laatste keer dat hij dit filmpje keek🙈🙈

3 jaar geleden

Hier ook aan de slag met filters haha of een foto van een gigantische poepluier naar m’n zussen en vriendinnen sturen via Snapchat 🙈. Telefoon laten vallen die haar wangetje schampte. Vanmorgen een iets te scherpe draai langs de deur. Ging nét goed 😆 gelukkig alleen handje ertegen en net niet haar hoofd.

3 jaar geleden

Zoontje in draagdoek en dan eindelijk (!!!!!!!!) Een broodje carpaccio eten. Om er een half uur later achter te komen toen hij zijn hoofdje draaide dat er een stukje sla met dressing op zijn wang geplakt zat 😱 En compleet in paniek toen de corona teststraat geen autoteststraat bleek te zijn maar een voetgangers teststraat en ik mijn zoontje mee had. Ik ging er alleen voor de zekerheid naartoe nadat de consultatiebureau arts mij had gebeld omdat ze positief getest was maar er stond daar een hal vol mogelijk besmette mensen. Stond ik daar met m'n kleine bink. Gelukkig fantastische bewakers die mij gelukkig meteen hebben meegenomen om te testen. Niet aardig voor al die mensen die stonden te wachten, druisde volledig tegen mijn principes want ik heb een hekel aan voorpiepen maar in dit geval kon ik niet dankbaarder zijn. Ik kon wel janken zo naar voelde ik mij.

3 jaar geleden

In slaap gevallen met mijn hand in de wieg om haar te troosten (en zij eindelijk ook). Vervolgens nog half slapend mijn hand eruitgehaald en haar een tik tegen haar hoofd gegeven Ogen gingen weer wijd open. Shit. Het was trouwens ook geen succes om aan haar oor in plaats van het mutsje te trekken in een poging het mutsje verder naar beneden te krijgen. Ze reageerde er gelukkig niet op.

3 jaar geleden

Ik heb een niet te stille honger dus eet ook als ze bij me ligt. Regelmatig knoei ik op haar. Grappigst vond ik toen er een muisje in dr oor lag.

3 jaar geleden

We waren onderweg naar huis maar hadden honger dus tijd voor macdonalds. Kreeg ons lieve ook honger natuurlijk.. Dus in de auto kipnuggets eten met een baby aan de borst 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Zooo leuk om te lezen deze berichtjes! 🤣 erg herkenbaar ook
Inderdaad!! Zat hardop te lachen, heerlijk

3 jaar geleden

Hier ook aan de slag met filters haha of een foto van een gigantische poepl ...
😄😄

3 jaar geleden

Haha zo leuk dit 🤣🤣 Mogen vader momentjes ook..? Mijn vriend wilde een monddoekje weghalen, maar had geen handen vrij. Met zijn tanden probeerde hij het doekje te pakken, maar had niet door dat de vingertjes van ons zoontje er onder zaten en dus met zijn tanden mee probeerde te pakken. Enorme gil natuurlijk van de schrik 🙈 Gelukkig verder niets aan de hand hoor 😅

3 jaar geleden

Ik gaf mijn zoontje borstvoeding op de bank, begint ie ineens keihard te huilen.. De kat zat naast me op de bank en blijkbaar waren die bewegende voetjes en teentjes onweerstaanbaar om haar nageltjes in te zetten :(

3 jaar geleden

Reactie op Simone-B

Haha zo leuk dit 🤣🤣 Mogen vader momentjes ook..? Mijn vriend wilde een m ...
Natuurlijk mogen vaders ook dit soort momenten delen niemand is perfect en dit is een heerlijke afleiding.

3 jaar geleden

Wanneer je op de wc zit, even rustig en ontspannen... en je baby ineens begint te huilen.. en je dan net 1 minuutje langer blijft zitten 🙈😂

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Wanneer je op de wc zit, even rustig en ontspannen... en je baby ineens beg ...
Hihi herkenbaar! Alleen dan als je onder de douche staat.. tatatatada 🙃