1006 Reacties
3 jaar geleden
Hahaha wat heerlijk deze verhalen 😂
Toen mijn zoon een week oud was, at ik een heerlijke chocolade koek terwijl hij op mijn borst aan het slapen was. Ik was helemaal gefocust op mn koek die ik al maanden niet had gegeten ivm zwangerschapsdiabetes. Totdat mn vriend na afloop vroeg of het lekker was, seinend naar mn zoontje. Toen pas zag ik dat z’n hele hoofd vol met kruimels lag 😂
3 jaar geleden
Heb net mijn kleine bijna een uur zoet gehouden met een speentje omdat ze steeds maar bleef huilen en het nog vrij vroeg was voor een fles (dacht ik). Kom ik er net dus achter dat ze helemaal niet vroeg was maar gewoon netjes na 4 uur kwam voor een fles. Inmiddels dus bijna 5 uur na de laatste fles.... moppie had gewoon honger 😥
Mama was een uurtje in de war🤦🏽♀️
3 jaar geleden
Heb net mijn kleine bijna een uur zoet gehouden met een speentje omdat ze s ...
Is hier ook vaak zat gebeurd mijn vriend en ik hebben een app, hij hield met voeden eind tijd aan en ik de begintijd.... Ik denk dat het 3 weken geduurd heeft voor we daar achter kwamen... Bij honger ze ze het gelukkig op een krijsen dus dan stop je er gauw een fles in😬 maar duurde even voordat er wat puzzelstukjes op hun plek vielen
3 jaar geleden
Dusss 😅
Hahahahaa. Fantastisch. Ik zeg dat ook altijd tegen mijn zoon: o je bent echt een kleine drama king. Vreselijk 🤣. En dat nog dat pruillipje dat maakt het helemaal af
3 jaar geleden
Reactie op K_nov
Moet nog steeds lachen om deze foto 🤣
Dat pruil lipje 🤣 die trekt mijn zoon ook als ze fles niet snel genoeg is
3 jaar geleden
Reactie op CocoNina
Ik doe gekke stemmetjes bij hem als voice over 🙈 soort animale crackers, z ...
Guilty !🤣
3 jaar geleden
Reactie op moi17
Soms denkt ze ook weleens dat ze dirigent is 😂
Hahaha dat doet mijn dochter ook. En dan ook nog met een wijsvingertje uitgestoken. Ik noemde haar ook al de dirigent. Ze doet t altijd na de voeding als ze zich uitrekt😄