Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.)
Hieronder mijn momentje:
Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
‘Ik ben geen roze mama’.... intussen: roze muur en behangetje in haar slaapkamer, jurkjes en haarbandjes met tierelantijntjes.... en het allemaal nog superschattig vinden ook 😅😅
Onlangs een lepel op r hoofdje laten vallen, ik jankte even hard als zei en beloofde r plechtig r nooit nog pijn te doen
Gisteren r vinger tussen de rits van de voetenzak gedaan...
daar ging mn belofte 🤦🏼♀️😭😫
Ik heb r meer verdriet om dan zijzelf denk ik
Laatst was onze dochter zo hard aan het huilen en kreeg ik haar niet gekalmeerd. Toen ben ik maar gaan mee playbacken, schijnbaar hielp het want zij keek mij raar aan en was stil 🤷🏼♀️
Laatst was onze dochter zo hard aan het huilen en kreeg ik haar niet gekalm ...
Haha geweldig.
Mijn man maakt hetzelfde huil geluid terug naar de kleine (als hij ‘jengelig’ is niet als die al helemaal overstuur is).
Zoontje kijkt hem dan echt aan alsof die niet goed is, en stopt met jengelen (voor even meestal).😂😂
Oh ja en ik maak elke week een foto van haar met haar grote teddybeer, maar de laatste vond ik toch echt geniaal! Ze was het er duidelijk niet mee eens! Maar mama kwam niet meer bij