Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.)
Hieronder mijn momentje:
Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
5 minuten voor ik weg moest naar de fysio dacht ik wat ruik ik. Ja hoor bingo en flinke poepluier! Me moeder was even plassen voordat ik weging, dus toen ze de woonkamer binnen kwam zei ik succes het is tijd voor de poep broek oma!
Ik lachend de deur uit😁😂😱
‘Ik ben geen roze mama’.... intussen: roze muur en behangetje in haar slaap ...
Hahaha ja ik vond roze ook zo roze. Dus hebben we de muur lila geverfd. Ondertussen heeft ze praktisch dagelijks roze kleren aan. Als het niet de kleertjes zijn dan wel de romper hahaha. Heerlijk vind ik het. Maak ook duizenden foto's van haar 😍🥰
Borstvoeding aan het geven in een schemerige kamer.... dochterlief laat de tepel los en ik vraag me af waar het draadje ‘slijm’ vandaan komt..... totdat ik me na 5 sec realiseer dat mijn tepel melk spuit en haar wang, oor en haar helemaal vol zitten 😅😅
Maxi cosi stevig vast gezet in de auto, onderstel van de kinderwagen in de kofferbak, luiertas, auto gestart en er dan achterkomen dat mn portomonnee nog binnen ligt. Snel naar binnen gerend, ondertussen allemaal doemscenario' s door mijn hoofd, was binnen 2 minuten terug maar baby aan het krijsen alsof ik hem voor altijd had achtergelaten. 🙈 ik voelde me even echt een slechte moeder
Gezworen om nooit even snel een vlekje/stofje/opgedroogd melkdrupje ofzo van haar gezicht weg te vegen met mijn duim en spuug omdat ik dat als kind vroeger supergoor en vervelend vond. En toch als ik even net niet bij die hydrofiele doek kom tijdens de borstvoeding.... 😅
Als ik aan t koken ben, en hij huilt omdat die niet wil liggen. De afzuigkap net iets harder aanzetten 😂😂😂 nu maar een draagzak aangeschaft, iets met een baby die altijd bij mama wilt.... 😋
https://www.instagram.com/reel/CJ2F84phD2h/?igshid=ataz135vlwd4
Tip voor de mama’s met TikTok😂😂 effect heet dubbing, en ja ik heb dit vanmiddag ook geprobeerd met een liedje😂😂
Met de nachtvoeding na het verschonen gaan poepen, dus maar wéér verschonen want de nacht is nog lang... dan nog een keer gaan poepen. Joeee weltrusten met je poep haha.