1006 Reacties

3 jaar geleden

5 minuten voor ik weg moest naar de fysio dacht ik wat ruik ik. Ja hoor bingo en flinke poepluier! Me moeder was even plassen voordat ik weging, dus toen ze de woonkamer binnen kwam zei ik succes het is tijd voor de poep broek oma! Ik lachend de deur uit😁😂😱

3 jaar geleden

Reactie op Sandraatje1986

‘Ik ben geen roze mama’.... intussen: roze muur en behangetje in haar slaap ...
Hahaha ja ik vond roze ook zo roze. Dus hebben we de muur lila geverfd. Ondertussen heeft ze praktisch dagelijks roze kleren aan. Als het niet de kleertjes zijn dan wel de romper hahaha. Heerlijk vind ik het. Maak ook duizenden foto's van haar 😍🥰

3 jaar geleden

Vol in de kleine zijn gezichtje niezen tijdens het voeden.... De nies kwam echt uit het niets!

3 jaar geleden

Te druk zijn met m’n telefoon, dat ik 15 min lang niet door had dat er geen melk uit z’n flesje kwam. Dat arme kind lag maar te zuigen 🤭🤭

3 jaar geleden

‘Ik ben geen roze mama’.... intussen: roze muur en behangetje in haar slaap ...
🙋‍♀️👌😂

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Te druk zijn met m’n telefoon, dat ik 15 min lang niet door had dat er gee ...
Hahahaha oh wat een geweldig topic toch. Moet elke keer lachen als ik hier nog eens kom kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Te druk zijn met m’n telefoon, dat ik 15 min lang niet door had dat er gee ...
Haha hier mis ik soms dat mijn tepel (gebruik een tepelhoedje) allang niet meer in z'n mond zit als ik teveel verdiept zit op m'n telefoon 🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Ideaal voor de dipsaus 🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Borstvoeding aan het geven in een schemerige kamer.... dochterlief laat de tepel los en ik vraag me af waar het draadje ‘slijm’ vandaan komt..... totdat ik me na 5 sec realiseer dat mijn tepel melk spuit en haar wang, oor en haar helemaal vol zitten 😅😅

3 jaar geleden

Borstvoeding aan het geven in een schemerige kamer.... dochterlief laat de ...
Hahaha heel herkenbaar! En inderdaad; eerst je nog een paar seconden afvragen; huh wat zijn die draadjes😂

3 jaar geleden

Maxi cosi stevig vast gezet in de auto, onderstel van de kinderwagen in de kofferbak, luiertas, auto gestart en er dan achterkomen dat mn portomonnee nog binnen ligt. Snel naar binnen gerend, ondertussen allemaal doemscenario' s door mijn hoofd, was binnen 2 minuten terug maar baby aan het krijsen alsof ik hem voor altijd had achtergelaten. 🙈 ik voelde me even echt een slechte moeder

3 jaar geleden

Gezworen om nooit even snel een vlekje/stofje/opgedroogd melkdrupje ofzo van haar gezicht weg te vegen met mijn duim en spuug omdat ik dat als kind vroeger supergoor en vervelend vond. En toch als ik even net niet bij die hydrofiele doek kom tijdens de borstvoeding.... 😅

3 jaar geleden

Als ik aan t koken ben, en hij huilt omdat die niet wil liggen. De afzuigkap net iets harder aanzetten 😂😂😂 nu maar een draagzak aangeschaft, iets met een baby die altijd bij mama wilt.... 😋

3 jaar geleden

Of wanneer zijn speen 100x uitvalt en hij hem eruit trekt, een heel circus naast m bouwen dat die speen in zn mond blijft 😂

3 jaar geleden

Reactie op Evaevaeva

Hahaha heel herkenbaar! En inderdaad; eerst je nog een paar seconden afvrag ...
Check🙋

3 jaar geleden

Geen tekst nodig😂

3 jaar geleden

https://www.instagram.com/reel/CJ2F84phD2h/?igshid=ataz135vlwd4 Tip voor de mama’s met TikTok😂😂 effect heet dubbing, en ja ik heb dit vanmiddag ook geprobeerd met een liedje😂😂

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Guilty 😂🙈
Nooit gezegd dat r geen roze binnen kwam, tegenovergestelde zelfs, van int begin alles roze en iedereen me maar raar bekijken 😂

3 jaar geleden

Borstvoeding aan het geven in een schemerige kamer.... dochterlief laat de ...
Ja herkenbaar ik dacht dat het een kattenhaar was. Maar ik kon hem maar niet pakken🤣

3 jaar geleden

Met de nachtvoeding na het verschonen gaan poepen, dus maar wéér verschonen want de nacht is nog lang... dan nog een keer gaan poepen. Joeee weltrusten met je poep haha.