1006 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Of wanneer zijn speen 100x uitvalt en hij hem eruit trekt, een heel circus ...
Daar wil ik wel een foto van zien😊

3 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

https://www.instagram.com/reel/CJ2F84phD2h/?igshid=ataz135vlwd4 Tip voor d ...
Hahahaha

3 jaar geleden

Reactie op Laulauw

Met de nachtvoeding na het verschonen gaan poepen, dus maar wéér verschonen ...
Hier deed ik dan snel de luier dicht als ik hoorde dat hij poepte. Dat was overigens nog in het tijdperk waarin hij elke luier een beetje poepte, nu met maar eens in de twee dagen krijg ik zo'n poepexplosie dat dat niet meer kan. 🤣

3 jaar geleden

Wanneer je probeert 2 dingen te gelijk te doen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Als ik aan t koken ben, en hij huilt omdat die niet wil liggen. De afzuigka ...
Hier voor de baby tv gezet , kon bovenwaarlijk gewoon een x normaal naar de wc, en als extra kers op de taart me vaatwasser inruimen 😂 dat waren in totaal 10 relaxte minuten, daarna had madam t alweer gehad😂🙈

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Ach doen ze bij tweelingen ook heel vaak

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Hahahaha oh wat een geweldig topic toch. Moet elke keer lachen als ik hier ...
Deze topic moet je niet lezen tijdens het voeden.. Arme kind schudde alle kanten op omdat ik zo hard moest lachen 😂

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Whahaha dat hoef ik niet te proberen. Dan zit de melk overal, behalve in haar maag...(iets met een adhd baby)

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Hahahaha exact dezelfde gedachte vanmorgen! Ik moest nog even aankleden/make up en haar doen! Gelukkig kon Fleur er ook om lachen 😅

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Hier voor de baby tv gezet , kon bovenwaarlijk gewoon een x normaal naar de ...
Hier ook al 2 x eerder gedaan 😊

3 jaar geleden

Z’n slaapzak aantrekken, rits naar beneden trekken en hem in zn bedje leggen. Dan erachter komen dat zn voetje nog uitsteekt en ‘vastzit’ tussen rits en slaapzak 😅

3 jaar geleden

Ik had midden in de nacht na de borstvoeding de kleine netjes terug in de co sleeper gelegd en viel direct zelf terug in slaap gevallen. Maar op de een of andere manier had ik half slapend het idee dat ze nog naast me lag en uit bed viel (door de co sleeper heen denk ik dan of er overheen 🤣😂) ik wilde haar opvangen en sloeg haar tegen haar hoofd. Baby wakker en meteen krijsen. Ik voelde me echt zo lullig. 2de keer al dat ik haar per ongeluk sloeg

3 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Ik had midden in de nacht na de borstvoeding de kleine netjes terug in de c ...
Gek is dat he. Ik word soms in de stress wakker omdat ik denk dat ze naast me ligt en onder de dekens is beland. Ze ligt altijd in haar wiegje en ik voed zittend. 😅

3 jaar geleden

Per ongeluk net als schrik reactie iets te hard spuugdoek in haar gezicht geduwd toen ze begon te spugen... Ze ging toch al huilen dus wat dat betreft 🤭 voor de verandering zat alleen m'n dochter onder ipv ook het bed en mama....

3 jaar geleden

Reactie op Limoentje

Ik had midden in de nacht na de borstvoeding de kleine netjes terug in de c ...
Haha dat heb ik ook zo vaak. Dat ik half slapend wakker schrik, huh ik hoorde m even geleden, heb ik m nou net gevoed? Ligt ie nog bij me? Helemaal in de war 😂

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gek is dat he. Ik word soms in de stress wakker omdat ik denk dat ze naast ...
Dat vond ik zo naar toen hij nog op onze kamer in de wieg sliep. Ik werd elke nacht wel een keer in paniek wakker dat hij onder de dekens was beland. Ik in paniek en boos omdat man niet snel genoeg reageert, man klaarwakker en kat not amused omdat ik hem voor Oskar aanzag. Hijzelf bleef gelukkig heerlijk doorslapen.

3 jaar geleden

Na een voeding heel snel je baby terug leggen (zonder boertje) omdat je heel nodig naar de wc moet. Vervolgens als ze per ongeluk slaapt, gewoon laten liggen, hopen dat ze niet spuugt en luier komt later wel 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

Na een voeding heel snel je baby terug leggen (zonder boertje) omdat je hee ...
Schuldig🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op CocoNina

Dat vond ik zo naar toen hij nog op onze kamer in de wieg sliep. Ik werd el ...
Haha Cherry om top een boze kat... 😬 Hier ontwijkt duvel de baby. No

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Haha Cherry om top een boze kat... 😬 Hier ontwijkt duvel de baby. No
*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done is maar hier slaap ik wel eens met haar.. omdat dat dan de enige manier is om haar te laten slapen... Ik kan haar dus een beetje manipuleren hoe stom dat ook klinkt.. en sorry ik was zelf te moe om wakker te blijven. Ik kan je wel vertellen hoe ik dat zo veilig mogelijk probeer te doen... Maar het is niet veilig maar nood breekt wet ze heeft het soms echt nodig dat ik haar dwing om te slapen.