1006 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Laulauw
Met de nachtvoeding na het verschonen gaan poepen, dus maar wéér verschonen ...
Hier deed ik dan snel de luier dicht als ik hoorde dat hij poepte. Dat was overigens nog in het tijdperk waarin hij elke luier een beetje poepte, nu met maar eens in de twee dagen krijg ik zo'n poepexplosie dat dat niet meer kan. 🤣
3 jaar geleden
Reactie op .. Baby ..
Als ik aan t koken ben, en hij huilt omdat die niet wil liggen. De afzuigka ...
Hier voor de baby tv gezet , kon bovenwaarlijk gewoon een x normaal naar de wc, en als extra kers op de taart me vaatwasser inruimen 😂 dat waren in totaal 10 relaxte minuten, daarna had madam t alweer gehad😂🙈
3 jaar geleden
Ik had midden in de nacht na de borstvoeding de kleine netjes terug in de co sleeper gelegd en viel direct zelf terug in slaap gevallen. Maar op de een of andere manier had ik half slapend het idee dat ze nog naast me lag en uit bed viel (door de co sleeper heen denk ik dan of er overheen 🤣😂) ik wilde haar opvangen en sloeg haar tegen haar hoofd. Baby wakker en meteen krijsen. Ik voelde me echt zo lullig. 2de keer al dat ik haar per ongeluk sloeg
3 jaar geleden
Reactie op Limoentje
Ik had midden in de nacht na de borstvoeding de kleine netjes terug in de c ...
Gek is dat he. Ik word soms in de stress wakker omdat ik denk dat ze naast me ligt en onder de dekens is beland. Ze ligt altijd in haar wiegje en ik voed zittend. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Gek is dat he. Ik word soms in de stress wakker omdat ik denk dat ze naast ...
Dat vond ik zo naar toen hij nog op onze kamer in de wieg sliep. Ik werd elke nacht wel een keer in paniek wakker dat hij onder de dekens was beland. Ik in paniek en boos omdat man niet snel genoeg reageert, man klaarwakker en kat not amused omdat ik hem voor Oskar aanzag. Hijzelf bleef gelukkig heerlijk doorslapen.
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Haha Cherry om top een boze kat... 😬 Hier ontwijkt duvel de baby. No
*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done is maar hier slaap ik wel eens met haar.. omdat dat dan de enige manier is om haar te laten slapen... Ik kan haar dus een beetje manipuleren hoe stom dat ook klinkt.. en sorry ik was zelf te moe om wakker te blijven. Ik kan je wel vertellen hoe ik dat zo veilig mogelijk probeer te doen... Maar het is niet veilig maar nood breekt wet ze heeft het soms echt nodig dat ik haar dwing om te slapen.