1006 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done ...
Heerlijk (en noodzakelijk) af en toe als ze op mijn of mijn man zijn buik ligt te slapen. Goed van de rand af en wij dutten dan ook regelmatig in. Deken laag zodat ze ruim re ademen heeft. Mag vast niet volgens het boekje maar soms enige manier om het huilen te stoppen en wakker blijven is door de oververmoeidheid niet altijd een optie.
VRIEND
3 jaar geleden
Ik had een flesje klaargemaakt om 3 uur snachts voor de kleine man en ging zitten om hem te geven.
En die kleine was aan het spartelen en huilen, en ik begreep maar niet waarom.
Bleek dus het afdekdopje voor het schudden er nog tussen te zitten.
Ja, dan komt er niks uit.
Ik en mijn duffe kop 🤦🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ach ja dat ken ik! Ik slaap ook zeker 2 keer in de week met mijn zoontje in bed omdat ik zo moe ben en hij niet in zijn eigen wiegje wilt slapen maar wel meteen in slaap valt als ik hem bij mij pak. (Wiegje ook gewoon naast bed)
3 jaar geleden
Als we zijn laatste flesje een beetje en rekken leggen we hem in ons bed op zijn buik op de warmte deken. Slaapt die vaak toch zeker een uur en kunnen wij rustig douchen en ons klaarmaken voor de nacht
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Oskar heeft bij ons vooral in de eerste weken in bed of op mijn borst geslapen. Bij het eerste zorgde mijn man dat hij goed lag en als hij op mijn borst lag sliep ik niet, dommelde ik hoogstens een beetje weg. Uiteindelijk sliep hij wel in zijn eigen wieg, maar bleef ik dus elke nacht op zoek onder de dekens. Uiteindelijk gaat het erom dat het voor jullie beiden te doen is en als dat nu is om haar te laten slapen, waarom niet? Je zult het vast en zeker veilig doen. :)
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
🙋♀️ hier ook hoor. Heb liever dat de kleine en ik allebei slapen dan als een zombie honderden keren de speen weer in de mond te moeten doen, troosten, voeden, boertjes laten, luiers verschonen en instoppen en dan zo moe zijn dat je het allemaal niet meer trekt en de kleine het liefst achter 3 lagen behang wilt plakken met een rolletje ducttape 🤷♀️ teveel slaaptekort is misschien wel gevaarlijker als samen met je baby in bed slapen. Gewoon je gevoel volgen, jij weet wat het beste is voor je kleine 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja dat dacht ik al dat ik niet de enige zou zijn ik heb mijn arm op de deke ...
Ik leg hem af en toe ook wel naast me neer, om zo toch even wat te slapen. Ik snap dat het wordt afgeraden, maar even wat beter slapen is ook wel erg fijn . In het begin lag hij snachts regelmatig tussen ons in op een aankleedkussen, werkt ook perfect hier.
3 jaar geleden
Loedervader moment ook goed.. 😂 drop je kind voor de tv en ga zelf spelletje op de playstation doen 😂😂😂😂
3 jaar geleden
Hier ook samen slapen. De kleine wilt sochtends op een gegeven moment niet meer in zn wiegje. Hij ligt dan op mijn borst en ik zit half rechtop tegen t hoofdbord. De dekens liggen laag genoeg en ik dommel lichtjes weg. Ook lig ik in het midden van het bed en ingepakt tussen kussens zodat we nergens heen kunnen glijden. Ik word wakker van elke beweging van hem en hou em goed in de gaten. Moet kunnen vind ik. Liever dat dan heel de dag verrot zijn.
3 jaar geleden
Ik slaap met alle kids samen. De oudste is 10 jaar en de jongste 7 weken. De jongste en mijn jongste dochter slapen beide vaak nog in ons bed samen mijn zoon tussen ons in tussen de kussens. En de jongste slaapt bij t voeteinde