1006 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Miertje08
*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done ...
Die van ons heeft de eerste 5,5 week buik op buik geslapen. Ik lig gelukkig muisstil in bed, heb tijdens de zwangerschap mijn sleutelbeen gebroken dus mocht maar in 1 houding liggen vanwege de operatie. Ik was niet bang om de baby te pletten. En inderdaad, je eigen slaap is heeeel belangrijk 😂
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofthelittle1
Ik slaap met alle kids samen. De oudste is 10 jaar en de jongste 7 weken. D ...
Slaap is sliep 🤣
3 jaar geleden
* erachter komen dat het knuffeltje waarmee ze slaapt een beetje naar zure melk ruikt... hmmm 🤗
Oh en in de categorie persoonlijke verzorging:
* wanneer je baby tijdens de nachtvoeding over je heen spuugt, gewoon een keer blazen en terug in bed gaan liggen 😬
* in een bed met witte vlekken, van die keren dat de baby daar een mondje terug gaf (waar is de kraamhulp als je bed verschoond moet worden 😅)
* kinderliedjes zingen voor je kindje terwijl je je realiseert dat je je tanden nog niet hebt gepoetst om 15u... oh ja, persoonlijke verzorging 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Suusama
* erachter komen dat het knuffeltje waarmee ze slaapt een beetje naar zure ...
Haha een zuur knuffeltje 😂 mijn dochter van 10 heeft al 10 jaar een knuffel.. die is helemaal hard en zwart van de troep. Je kan je er beter aan overgeven nu al hahaha die knuffel mag als ze straks groter zijn nooooooit meer gewassen worden 😂😂😂😂 dan heb je de poppen aan t dansen.. ik moest zelfs op een nieuwe knuffel kauwen 😬 daarna accepteerde ze hem pas weer 😂😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Fem_x
Mijn zoon van 11,5 week ligt nog op mijn borst te slapen in de nacht. Beter ...
Mijn dochter van 8 weken ook. Ze vindt het veel te fijn bij mama en wil nog niet in haar eigen bedje ‘s nachts. Op mijn borst slaapt ze bijna de hele nacht door, dus dat vinden wij ook niet zo erg. Slapen in haar eigen bed komt vanzelf, zegt het CB ook, dus ik maak me er niet druk om
3 jaar geleden
Reactie op Mievie
Hier is baby tv goed voor 2 minuutjes: 24 kitchen trok haar aandacht voor e ...
Hier ook! Nog liever kijkt hij TLC 😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Fem_x
Mijn zoon van 11,5 week ligt nog op mijn borst te slapen in de nacht. Beter ...
Omg wat een opluchting dat ik niet de enige ben. Hier ook elke nacht. 😭😅