1006 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done ...
Die van ons heeft de eerste 5,5 week buik op buik geslapen. Ik lig gelukkig muisstil in bed, heb tijdens de zwangerschap mijn sleutelbeen gebroken dus mocht maar in 1 houding liggen vanwege de operatie. Ik was niet bang om de baby te pletten. En inderdaad, je eigen slaap is heeeel belangrijk 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Ik slaap met alle kids samen. De oudste is 10 jaar en de jongste 7 weken. D ...
Slaap is sliep 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ik had een flesje klaargemaakt om 3 uur snachts voor de kleine man en ging ...
Oh wow, ik heb inene een flashback van 10 jaar geleden!! Is mij ook gebeurt bij mn 1e dochter 🙈😆 Een totaal geblokte herinnering 😬

3 jaar geleden

Reactie op desi2020

Hier voor de baby tv gezet , kon bovenwaarlijk gewoon een x normaal naar de ...
Hier is baby tv goed voor 2 minuutjes: 24 kitchen trok haar aandacht voor een half uur! 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Even momentje rust krijgen..
Dat werkt hier ook ongelofelijk goed! Ik zet het vaak 's morgens op zodat ik voor mezelf ontbijt kan maken. Wát een ontdekking zeg!

3 jaar geleden

* erachter komen dat het knuffeltje waarmee ze slaapt een beetje naar zure melk ruikt... hmmm 🤗 Oh en in de categorie persoonlijke verzorging: * wanneer je baby tijdens de nachtvoeding over je heen spuugt, gewoon een keer blazen en terug in bed gaan liggen 😬 * in een bed met witte vlekken, van die keren dat de baby daar een mondje terug gaf (waar is de kraamhulp als je bed verschoond moet worden 😅) * kinderliedjes zingen voor je kindje terwijl je je realiseert dat je je tanden nog niet hebt gepoetst om 15u... oh ja, persoonlijke verzorging 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

* erachter komen dat het knuffeltje waarmee ze slaapt een beetje naar zure ...
Ja hier toestraks ook met een de voeding op mij pyjama, gewoon aangehouden het was maar een klein beetje 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

*Nog steeds.. lijkt me heel vervelend om te hebben ik weet dat het not done ...
Mijn zoon van 11,5 week ligt nog op mijn borst te slapen in de nacht. Beter dat dan met zijn 3en nachtenlang wakker.

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

* erachter komen dat het knuffeltje waarmee ze slaapt een beetje naar zure ...
Haha een zuur knuffeltje 😂 mijn dochter van 10 heeft al 10 jaar een knuffel.. die is helemaal hard en zwart van de troep. Je kan je er beter aan overgeven nu al hahaha die knuffel mag als ze straks groter zijn nooooooit meer gewassen worden 😂😂😂😂 dan heb je de poppen aan t dansen.. ik moest zelfs op een nieuwe knuffel kauwen 😬 daarna accepteerde ze hem pas weer 😂😂😂

3 jaar geleden

Ik slaap met alle kids samen. De oudste is 10 jaar en de jongste 7 weken. D ...
Wat een gezelligheid! 😍❤️

3 jaar geleden

ik liet mn telefoon op zn hoofd vallen. al denk ik dat ik harder huilde dan hem 🙈

3 jaar geleden

Haha een zuur knuffeltje 😂 mijn dochter van 10 heeft al 10 jaar een knuffe ...
Hahaha dat herken ik van mezelf van toen ik klein was idd🤣

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Mijn zoon van 11,5 week ligt nog op mijn borst te slapen in de nacht. Beter ...
Mijn dochter van 8 weken ook. Ze vindt het veel te fijn bij mama en wil nog niet in haar eigen bedje ‘s nachts. Op mijn borst slaapt ze bijna de hele nacht door, dus dat vinden wij ook niet zo erg. Slapen in haar eigen bed komt vanzelf, zegt het CB ook, dus ik maak me er niet druk om

3 jaar geleden

Wanneer je na het BV geven ziet dat de afdruk van je naar beneden geplooide bh helemaal in je baby's hoofdje staat gedrukt met rode lijnen. Oeps! 😁

3 jaar geleden

Baby droppen bij grote broer zodat mama even rust heeft. 😉

3 jaar geleden

Oeps. Tijdens het voeden voelde ik net een stukje Tony chocolonely karamel zeezout vallen op m'n uk, maar nu kan ik hem niet meer vinden.. zal zometeen wel ergens een chocovlek tegenkomen. 🙄

3 jaar geleden

Ontdekken dat je al de hele dat met een open borstvoedingsbeha rondloopt.

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Hier is baby tv goed voor 2 minuutjes: 24 kitchen trok haar aandacht voor e ...
Hier ook! Nog liever kijkt hij TLC 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Mijn zoon van 11,5 week ligt nog op mijn borst te slapen in de nacht. Beter ...
Omg wat een opluchting dat ik niet de enige ben. Hier ook elke nacht. 😭😅

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Even momentje rust krijgen..
Thanks voor de tip! Uitgeprobeerd vandaag en zoontje kijkt zo gefascineerd 😍