Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.)
Hieronder mijn momentje:
Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
Met de kleine en de andere kids wandelen in het bos. Na het wandelen zijn mijn man en in druk bezig met het in de auto zetten van de kids. Iedereen er in en we zijn weggereden. Om er vervolgens 4 dagen later achter te komen dat we de kinderwagen op de parkeerplaats hebben laten staan.(andere dagen de draagzak gebruikt) #zwangerschapsdementie/ slaaptekort. Gelukkig had de boswachter hem gevonden en op zijn kantoor gezet in de hoop dat iemand zou bellen... #levenmet3kleinekids
Tijdens het voeden de deurbel horen gaan , je kind snel in de box leggen en snel naar de deur rennen voor je bestelde pakketje. Iets met prioriteiten 😅😋
Tijdens het voeden de deurbel horen gaan , je kind snel in de box leggen en ...
Dat of vragen of ze het naar binnen willen sjouwen omdat ik mijn kind aan het voeden ben onder de hydrofiele luier die ik snel over mijzelf en hem gedrapeerd heb..