1006 Reacties
3 jaar geleden
Wanneer je dochter haar luier volschijt tijdens de voeding maar dan diep in slaap valt en haar vervolgens gewoon in bed leggen😁
3 jaar geleden
Ik loop een uur met een opgewarmd flesje tussen mijn borsten, omdat de kleine toch weer in slaap viel en ik het zonde vind om een nieuw flesje op te warmen. 🙊 Gelukkig is ze lekker uitgerust en vindt ze het prima.
3 jaar geleden
Ach ons arme meisje. We leggen haar nu sinds 3 dagen in bed na de voeding van half 10. Nu was papa aan het werken achter de computer en is hij daarom er een paar keer binnen gelopen voor de fiep en ik ook. Ligt ze eindelijk lekker te slapen en zitten we samen beneden tv te kijken. Ze huilt even en stopt weer en huilt even en stopt weer. Zo is het een half uur gegaan totdat we naar bed gingen. Had ze zichzelf helemaal ondergespuugd echt alles was nat. En wij maar denken ach het gaat al best goed 🤦♀️
3 jaar geleden
Reactie op .. Baby ..
Of wanneer zijn speen 100x uitvalt en hij hem eruit trekt, een heel circus ...
Guilty, werkt wel goed!
3 jaar geleden
Erachter komen bij het 'uitladen' dat ik vergeten ben om de maxicosi met de gordel vast te maken in de auto 🙊
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Make A Baby Stop Crying van Youtube toevallig?🤣
3 jaar geleden
Lekker een uur wandelen en er daarna achter komen dat ze voeten als 2 ijspegeltjes onder ze deken liggen. 😅