1006 Reacties

3 jaar geleden

😂

3 jaar geleden

Wanneer je dochter haar luier volschijt tijdens de voeding maar dan diep in slaap valt en haar vervolgens gewoon in bed leggen😁

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wel nog op tijd je borst afgedekt? 🤣
Haha jaa! Alhoewel onze postbode daar waarschijnlijk zelfs niet eens meer can zou opkijken hier 😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op Kimelisabeth

😂
Hahahaha 😂👌

3 jaar geleden

Ik loop een uur met een opgewarmd flesje tussen mijn borsten, omdat de kleine toch weer in slaap viel en ik het zonde vind om een nieuw flesje op te warmen. 🙊 Gelukkig is ze lekker uitgerust en vindt ze het prima.

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik loop een uur met een opgewarmd flesje tussen mijn borsten, omdat de klei ...
🙋

3 jaar geleden

Wanneer je de baby op bed legt en er twee uur later pas achter komt dat de babyfoon uit staat. Vond het al zo rustig 🙈

3 jaar geleden

Ach ons arme meisje. We leggen haar nu sinds 3 dagen in bed na de voeding van half 10. Nu was papa aan het werken achter de computer en is hij daarom er een paar keer binnen gelopen voor de fiep en ik ook. Ligt ze eindelijk lekker te slapen en zitten we samen beneden tv te kijken. Ze huilt even en stopt weer en huilt even en stopt weer. Zo is het een half uur gegaan totdat we naar bed gingen. Had ze zichzelf helemaal ondergespuugd echt alles was nat. En wij maar denken ach het gaat al best goed 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Of wanneer zijn speen 100x uitvalt en hij hem eruit trekt, een heel circus ...
Guilty, werkt wel goed!

3 jaar geleden

Reactie op Edith_Muis

Haha jup, herkenbaar🤣 en dan sochtends het wiegje besnuffelen... mwa, kan ...
Haha ik druk ook altijd mijn neus tegen het matras/de hydrofiele doek om te checken of ik er nog in zou kunnen slapen 😂

3 jaar geleden

Erachter komen bij het 'uitladen' dat ik vergeten ben om de maxicosi met de gordel vast te maken in de auto 🙊

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Wanneer je de baby op bed legt en er twee uur later pas achter komt dat de ...
Heeeel herkenbaar! 😂

3 jaar geleden

Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt verschrikkelijk vind 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Haha wat slim! Dat moet ik ook eens gaan proberen 😅 een rammelaar werkt hier namelijk maar zelden

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Make A Baby Stop Crying van Youtube toevallig?🤣

3 jaar geleden

Reactie op Inge1992

Net Lekker ventje in bad gedaan, afgedroogd en gemasseerd, heerlijke period ...
Dit is gewoon super slim! Ga ik onthouden hahahah

3 jaar geleden

Make A Baby Stop Crying van Youtube toevallig?🤣
1 van de beste uitvindingen ever! 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Flowerbomb54

Erachter komen bij het 'uitladen' dat ik vergeten ben om de maxicosi met de ...
Hier ook al keer gehad🙋‍♀️🤦‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb er ook nog één. Een halve smartie uit de mond van je 9 weken oude baby vissen. Ze vond m erg lekker en broer van net 3 bedoelde t goed. Oeps

3 jaar geleden

Lekker een uur wandelen en er daarna achter komen dat ze voeten als 2 ijspegeltjes onder ze deken liggen. 😅