1006 Reacties
vor 3 Jahren
Reactie op Miertje08
Of er achter komen met je baby eruit vissen dat je de gordeltjes niet hebt ...
Dit had ik vandaag ook. Had ze wat losser tijdens het wandelen anders zit hij zo vastgesnoerd. Moet je ze alleen wel strak trekken voordat je gaat rijden.... Oeps...
vor 3 Jahren
Reactie op Miertje08
Of er achter komen met je baby eruit vissen dat je de gordeltjes niet hebt ...
Ja dat is mij ook al een keer overkomen 🤣
vor 3 Jahren
Reactie op Inge1992
Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Als hij op z'n speelkussen ligt draait hij altijd met z'n hoofd richting tv. Hij is zo gefocust op licht en beweging.
Ik draai hem altijd zo dat hij z'n hoofd naar links moet draaien. Rechts is z'n voorkeur
vor 3 Jahren
Reactie op Inge1992
Ik ook niet, heb nog steeds niks aan de nageltjes gedaan. En die arme schat ...
Ik heb ze nagels al 3 x geknipt. Die groeien zo snel dat is niet normaal. Heb 2 x in ze vinger geknipt, gelukkig viel 't mee. En van de 10 vingers en al 3x geknipt valt 't mee. 2x van de 30 vingers dan 😅
VRIEND
vor 3 Jahren
Vijlen ging voor geen meter. Knippe gaat wel goed. Doe ik als ze op mijn schoot slaapt of als m man de fles geeft. Was nu wel 2 hoekjes vergeten. Op beide wangen zat vanochtend een grote kras 😲. Net bij de 18 uur fles alle nageltjes nog een keer nagelopen en bijgeknipt.
vor 3 Jahren
Reactie op Inge1992
Ik ook niet, heb nog steeds niks aan de nageltjes gedaan. En die arme schat ...
Ik heb een elektrisch vijlmachientje voor babies. Wat een uitkomst!
vor 3 Jahren
Reactie op Liescodeluxe
Ik heb een elektrisch vijlmachientje voor babies. Wat een uitkomst!
Ja inderdaad!! Heb er eentje bij ali express besteld voor 8 euro. Top ding!
vor 3 Jahren
Haarbandje wat tijdens de autorit blijkbaar voor haar oogjes gezakt was. Deze loedermoeder ging er eerst een foto van maken voordat ze de haarband goed deed 😂