1006 Reacties

vor 3 Jahren

Reactie op Flowerbomb54

Erachter komen bij het 'uitladen' dat ik vergeten ben om de maxicosi met de ...
Wat ben ik blij met m’n isofix 😂 met mijn rijstijl had Mees achter in de kofferbak gelegen ben ik bang

vor 3 Jahren

Reactie op Flowerbomb54

Erachter komen bij het 'uitladen' dat ik vergeten ben om de maxicosi met de ...
Of er achter komen met je baby eruit vissen dat je de gordeltjes niet hebt aangetrokken 🙋

vor 3 Jahren

Reactie op Miertje08

Of er achter komen met je baby eruit vissen dat je de gordeltjes niet hebt ...
Dit had ik vandaag ook. Had ze wat losser tijdens het wandelen anders zit hij zo vastgesnoerd. Moet je ze alleen wel strak trekken voordat je gaat rijden.... Oeps...

vor 3 Jahren

Reactie op Miertje08

Of er achter komen met je baby eruit vissen dat je de gordeltjes niet hebt ...
Ja dat is mij ook al een keer overkomen 🤣

vor 3 Jahren

Reactie op Inge1992

Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Boekje: baby ziet (alleen geen bewegend beeld) is dan wellicht nog een idee, dan hoef je er niet eens bij te blijven 🙈

vor 3 Jahren

Reactie op Mamavtwee

Boekje: baby ziet (alleen geen bewegend beeld) is dan wellicht nog een idee ...
Die vind ie nog niet zo interessant. 😅

vor 3 Jahren

Reactie op Inge1992

Je moet wat als je kind een voorkeurshouding heeft, en de andere kant echt ...
Als hij op z'n speelkussen ligt draait hij altijd met z'n hoofd richting tv. Hij is zo gefocust op licht en beweging. Ik draai hem altijd zo dat hij z'n hoofd naar links moet draaien. Rechts is z'n voorkeur

vor 3 Jahren

Nagels knippen en ja hoor.... brullen en bloed. Fuck!

vor 3 Jahren

Reactie op Jessssssica

Ohhh durf dat echt niet😳

vor 3 Jahren

Reactie op Trace

Ohhh durf dat echt niet😳
Ik ook niet, heb nog steeds niks aan de nageltjes gedaan. En die arme schat heeft zich zelf al paar x verwond. Maar vind het veel te eng 😱😱

vor 3 Jahren

Reactie op Inge1992

Ik ook niet, heb nog steeds niks aan de nageltjes gedaan. En die arme schat ...
Ik heb ze nagels al 3 x geknipt. Die groeien zo snel dat is niet normaal. Heb 2 x in ze vinger geknipt, gelukkig viel 't mee. En van de 10 vingers en al 3x geknipt valt 't mee. 2x van de 30 vingers dan 😅

VRIEND

vor 3 Jahren

Vijlen ging voor geen meter. Knippe gaat wel goed. Doe ik als ze op mijn schoot slaapt of als m man de fles geeft. Was nu wel 2 hoekjes vergeten. Op beide wangen zat vanochtend een grote kras 😲. Net bij de 18 uur fles alle nageltjes nog een keer nagelopen en bijgeknipt.

vor 3 Jahren

Reactie op Inge1992

Ik ook niet, heb nog steeds niks aan de nageltjes gedaan. En die arme schat ...
Ik heb een elektrisch vijlmachientje voor babies. Wat een uitkomst!

vor 3 Jahren

Reactie op Liescodeluxe

Ik heb een elektrisch vijlmachientje voor babies. Wat een uitkomst!
Ja inderdaad!! Heb er eentje bij ali express besteld voor 8 euro. Top ding!

vor 3 Jahren

Reactie op Jessssssica

Nageltjes van een baby kun je ook scheuren 😊

vor 3 Jahren

De rits van de slaapzak niet goed open krijgen.. schiet vervolgens toch los.. kind halve kaakslag🙈

vor 3 Jahren

Haarbandje wat tijdens de autorit blijkbaar voor haar oogjes gezakt was. Deze loedermoeder ging er eerst een foto van maken voordat ze de haarband goed deed 😂

vor 3 Jahren

Net kwark met kiwi in Lilly's haar geknoeid! Dat krijg je ervan als je niet in de box wil liggen tijdens mama's ontbijt 🤷‍♀️ vorige week tijdens het wandelen met baby in de draagzak een ijsje gegeten, dat ging ook een beetje mis haha

vor 3 Jahren

Gisteren met het dichtsbijzijnde spuugdoekje een lekkend biertje afgedaan en je raadt het al: daar net z'n mondje mee afgedaan. Zag later pas de vlekken van het bier 😬

vor 3 Jahren

Reactie op Novbaby2020

Haarbandje wat tijdens de autorit blijkbaar voor haar oogjes gezakt was. De ...
Zou een foto van mijn dochter kunnen zijn 😂 tref haar ook wel eens zo aan. Mama vindt de haarbanden zoveel leuker dan de baby 🤭