Omdat wij mama’s nou eenmaal niet perfect zijn kun je hieronder je niet zo succesvolle moeder momenten delen. (Geen oordelen a.u.b.)
Hieronder mijn momentje:
Wanneer je het gekrijs van je oververmoeide baby niet meer aan kunt horen en de noisecancelling koptelefoon opzet met muziek.
Zou een foto van mijn dochter kunnen zijn 😂 tref haar ook wel eens zo aan. ...
Ik voel mij überhaupt al een loedermoeder als ik een haarband om haar hoofd doe. Nooit verwacht dat ik het zou doen, eerder vond ik dat veel te truttig en vooral overbodig. Maar nu kan ik er geen genoeg van krijgen en maak ik vanuit elke hoek een foto 😅 sorry!
Oow ik voelde me zo schuldig 😭 ik had meer tranen als m’n kleine meid .. gelukkig kon ze na een korte huiltje gewoon weer lachen.. maar ik heb de knipper eerst maar weer verstopt . Dat word weer vijlen 🤭
Ik leg altijd eerst de nieuwe luier onder de vieze luier, voor ik de vieze luier open doe...
Vannacht met m'n duffe hoofd de vieze luier nooit afgedaan en de schone er gewoon overheen geplakt, en vervolgens chagrijnig denken: 'waarom doet dat kind zo moeilijk, ga gewoon slapen!' Heeft even geduurd voor het kwartje viel 😅😴
Ons ventje is nogal beweeglijk met zijn armpjes. Laatst werd de fles al tegen mijn hoofd aan gelanceerd of dat ik weer een vuistje in mijn gezicht krijg.
Beloofd nog wat voor later 🤣
Had een luierdiscussie met mijn peuter en ondertussen onderweg om de kleine te verschonen. Keek niet voor mij dus stootte ik zijn hoofd tegen het rand van de deur! Begon even hard mee te huilen en vergeef het mij nog steeds niet.. #stomstomstom1😭😭🥱
Gelijk getest, meneer ligt te huilen al even, zit de fles te rekken om te geven. Dan slaapt ie met beetje geluk door.
Maar filmpje werkt!! In de playlist gezet van de kleine 😏
Mij toevallig gisteren ook overkomen, in haar huidje geknipt per ongeluk. E ...
Ze zijn ook zo lekker beweeglijk 😅 denk je nu slaapt ze lekker dit is m’n kans .. en dan gebeurt er dit😞 ja echt een schuldgevoel. Maar geloof dat we niet de enige zijn😅