1006 Reacties

3 jaar geleden

Wat een heerlijk topic dit 🤣🤣 lig echt dubbel!

3 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Zoontje wilde erg graag bij me zijn, maar viel vervolgens in slaap. Heb hem ...
Je maakt mijn avond😂😂

3 jaar geleden

Net Lekker ventje in bad gedaan, afgedroogd en gemasseerd, heerlijke periode samen gehad. daarna was hij er klaar mee en begon te huilen, vriendlief geroepen, geklaagd over die stomme overslag romper, wat ik zogenaamd niet dicht kreeg, en toen naar beneden gegaan #rustaandekop

3 jaar geleden

Zat op bed mijn zoontje de fles te geven toen er een spin over mijn arm omhoog kroop. Dus het kind van me af op bed gegooid 😅 vervolgens uit bed gesprongen om al mijn kleren uit te trekken Sorry mijn arachnofobie is sterker dan mijn moederliefde 😬

3 jaar geleden

Haha! Gisteren wilde dochterlief eten terwijl ik ook net aan het eten was. Haar aangelegd en ondertussen zelf nog proberen te eten. Ik keek even niet omdat ik tegen mijn man praatte en vond vervolgens een klodder kwark op haar hoofd 🤣 stiekem moest ik er best mee lachen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Miepje1

Je maakt mijn avond😂😂
Graag gedaan 😉 zo’n baby buikje blijkt precies het formaat van een mannen boxer, ideaal 😉

3 jaar geleden

Oh geweldig dit :'). Hier ook een paar momenten; ik eet ook regelmatig tijdens het voeden, een keer chocolade op z'n wang teruggevonden en op z'n pakje in de nek (karamel zeezout, wel lekker.. ;) ). En van de week met hem in mijn armen naar de tuindeuren gelopen om te zwaaien naar papa, hij raakte het glas aan (ik dacht pedagogisch bezig te zijn: nieuwe structuur ontdekken en temperatuurverschil voelen), helt z'n hoofdje naar voren, boink, tegen het raam aan. Hij heeft al best een stevige nek, maar toen eventjes niet. Gelukkig was de pijn zo weer over, het was meer schrik 🙈. Mama liet meer tranen geloof ik.

3 jaar geleden

Wat een heerlijk topic! 🤣

3 jaar geleden

Snachts half slapend mn hand in de cosleeper steken om zn speentje in zn mond terug te doen. om er vervolgens achter te komen dat ik hem in zn oor probeerde te stoppen. En ik maar mopperen waarom die nou niet zn speentje nam 😅

3 jaar geleden

Haha o zoveel. Ons kleintje wil nogal veel aandacht. Ik ontbijt dagelijks ongeveer rond 14.30 pas en van de week met een klein zakje doritos. Om vervolgens alsnog de helft van het zakje terug te vinden in mijn zoon zijn haar😂. Hetzelfde met mijn tosti. Weer een excuus om lekker in bad te gaan😅

3 jaar geleden

Tijdens borstvoeding bezig met de telefoon die vervolgens uit mijn hand vie ...
Hahhaha oooh ook gehad inderdaad. Lijkt me toch best pijnlijk... Ik liet hem laatst op mijn voet vallen (mijn telefoon dan he, niet mijn baby🤣) en dat deed best wel zeer

3 jaar geleden

Mijn zoontje krabde zichzelf hele tijd open waarop ik had geprobeerd ze nageltjes te vijlen maar zonder succes. Dus ik kocht een baby knippertje maar hoe voorzichtig ik het ook deed ik knipte alsnog in ze vinger😭

3 jaar geleden

O en mijn zoon is nogal beweeglijk met zijn hoofd. En aangezien mama nogal moe is soms. Zoon keihard met kin tegen mijn tand aan.. Schrok me rot. Gelukkig niks aan over gehouden 😱

3 jaar geleden

Reactie op Kimelisabeth

Snachts half slapend mn hand in de cosleeper steken om zn speentje in zn mo ...
Ik voel uit gemoedsrust altijd s nachts of ze nog goed ademt, toch even paniek toen ik niks voelde, bleek ik ook aan haar oor te voelen 😂😂🤭

3 jaar geleden

Reactie op Kimelisabeth

Snachts half slapend mn hand in de cosleeper steken om zn speentje in zn mo ...
Haha deze is zo herkenbaar

VRIEND

3 jaar geleden

Moesten vanacht weer naar huisartspost ivm galblaasaanval. Mijn man onze dochter aan het inpakken zodat hij mij bij hap kon afzetten met haar achterin maar ze had blijkbaar geen sokken aan en mn man klagen dat het buiten koud zou zijn. Ik: "kan mij het schelen dat ze koude voeten heeft ik ga dood van de pijn!" Sorry het kon even niet anders 😬. Die voetjes zijn inmiddels weer opgewarmd 😊.

3 jaar geleden

Reactie op Kimelisabeth

Snachts half slapend mn hand in de cosleeper steken om zn speentje in zn mo ...
Laatst een nachtje met mijn man van kant (van het bed) gewisseld. Hij vroeg zich af hoe ik snachts in het donker dat speentje terugstopte want dat vond hij toch wel heel lastig op de tast 😅 toen moest ik wel eerlijk bekennen dat ik het ook op de tast doe en dus wel eens mis prik haha

3 jaar geleden

Wat een leuk topic, kan hier hardop van lachen 😂 ikzelf heb mijn telefoon een keer op haar gezicht laten vallen tijdens de voeding 🤭 ze merkte er gelukkig niks van 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Zat op bed mijn zoontje de fles te geven toen er een spin over mijn arm omh ...
Hahah neeee!!! Ik stond net van schrik in een fractie van een seconde aan de andere kant van de woonkamer: Spin achter mij op de muur. En ik dacht ....wat als ik nu mn zoontje vast had?!!? Haha nou precies jouw reactie vermoed ik

3 jaar geleden

Heb er trouwens nog 1. Tijdens de kraamweek moest ik echt tijd maken om te eten. Dus tijdens de bv ikzelf ook een stokbroodje eten om er later achter te komen dat ze allemaal kruimels in haar nekplooitjes had 😂 (ze heeft een dubbele onderkin🤣)