1006 Reacties

3 jaar geleden

Dit is gewoon geen loedermoeder momentje maar echt een slechte moeder momentje.. Het is nu alweer een paar dagen geleden dus nu hoef ik niet meer bijna te janken als ik er aan denk en ben ik weer wat bedaard dat het iedereen kan overkomen.. 😂 Baby huilde de hele ochtend en ik snapte maar niet waarom gevoed verschoont geboert gewandeld auto gereden en toen dacht ik dan maar in de douche proberen.. Bij het uitkleden zag ik dat er een stukje stof van de binnenkant van de romper heel strak om zijn armpje zat! Blijkbaar had ik zijn armpje daar doorheen gehaald met aankleden!! Snap ook echt niet waar het stuk stof goed voor was! Het was helemaal in zijn armpje gesneden (niet open dat niet. Wel rood maar erg genoeg) 😭😭

3 jaar geleden

Romper ligt trouwens nu in de vuilcontainer. Wil hem niet eens in de textielbak doen om andere moeders hiervoor te behoeden! Dit is de binnenkant van het rompertje...

3 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Romper ligt trouwens nu in de vuilcontainer. Wil hem niet eens in de textie ...
Wat overbodig en stom dat ze dat zo gemaakt hebben. Ik had hem ook gelijk weggegooid.

3 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Dit is gewoon geen loedermoeder momentje maar echt een slechte moeder momen ...
Wat fijn dat je dit deelt!! Ik heb het er pas toevallig uitgehaald. Die stof dient om je kindje te beschermen tegen de geborduurde randjes van die ster...ik vond het nogal onzin, maar wie ben ik. 🤪 Ik vind het absoluut geen voorbeeld van een slechte moeder, uiteindelijk had mij en eender welke ouder dit ook kunnen overkomen. Dat je moet huilen als je eraan denkt zegt genoeg, niet zo streng voor jezelf lieve mama❤️

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Dit is gewoon geen loedermoeder momentje maar echt een slechte moeder momen ...
Wat vervelend. Geen slechte mamma, kan gebeuren! Ik heb voetje van dochtertje wel een afgekneld, voelde me ook heel erg schuldig. Dit was nog toen we in ziekenhuis waren en ze aan allerlei infuusjes en draadjes voor monitor verbonden was. Deden steeds super voorzichtig maar toch was een keer het dunne draadje voor haar hartje om voetje gedraaid met helemaal striemen tot gevolg 😢. Was zo weer weg maar wat voelde ik me schuldig...

3 jaar geleden

Als je kind in slaap valt met boertje laten en het lijkt alsof je der bij der strotje optilt🙈

3 jaar geleden

Mijn man lach vanacht in een deuk. Ik heb met mijn slaperige kop na de fles geven de luier van mijn zoontje gedaan en de vieze luier netjes dichtgevouwen zodat ik hem weg kon gooien maar toen spuugde mijn zoontje en heb ik inplaats van het spuugdoekje de luier gepakt en daar zn mondje mee afgeveegt. Gelukkig was het een plas luier. Maar vond het niet zo fris voor de kleine in het vervolg die luier maar gelijk weg gooien🤦‍♀️🤦‍♀️

VRIEND

3 jaar geleden

Vannacht, met een half oog en klein lampje, hoorde ik iets kletteren. Dat was plas van mijn zoon op het verzoringskussen. Even met de hand voelen wat er nat is. Klein plekje nat op zijn boxpakje dat tussen romper en slaapzak zit. Oke spuugdoekje tussen romper en boxpakje en "morgen vroeg ben jij de 1ste" zeggen🤣

3 jaar geleden

Als hij niet slapen wil in de middag maar overduidelijk moe is.. leggen we hem in ons bed met de warmte deken aan. Meneer is dan zo vertrokken 🤣

3 jaar geleden

Wanneer meneer overduidelijk moe is en niet wil slapen leggen we hem in ons bed met de warmte deken aan. Binnen paar minuten is die vertrokken 🤣

3 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Als hij niet slapen wil in de middag maar overduidelijk moe is.. leggen we ...
Mama's geur is dan dichtbij 😉

3 jaar geleden

Pffff net gekolft gooi ik het flesje per ongeluk om in de wasbak 🙄 Net trots dat het best veel was, dan maar iets meer kv vandaag...

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Pffff net gekolft gooi ik het flesje per ongeluk om in de wasbak 🙄 Net tro ...
Zo herkenbaar😅 onlangs alles mooi over m’ telefoon gekapt 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Haha, zo is er bij mij ook heel wat bv verloren gegaan. Sinds de bevalling ben ik er niet handiger op geworden.

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Om deze reden heb ik de afgelopen dagen met een knuffeldoekje in mijn shirt geleefd

3 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oooh balen! 😳 Deze vond ik wel goed. 😁

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Opzich maakt dat niet veel uit. Want hij wil ook niet op de borst slapen haha

3 jaar geleden

Net begon ze heel hard te huilen toen ik haar in dr maxi-cosi had gelegd. Ik zeg nog; ja meisje mama maakt zo je flesje.. Zie ik na paar secinde dat haar beentje naar achter gevouwen zit 🤦🏼‍♀️ loedermoeder it is.

3 jaar geleden

Het was etenstijd.. de sirene stond aan bij meneer. Ongemerkt ga je toch gehaast te werk.. snel fles maken. Spullen pakken. Klaar zitten.. fles naar beneden hellen en erachter komen dat je de dop niet vastgedraaid hebt 🤦 toen ging de sirene pas echt aan want meneer had honger én was compleet nat vd melk..

3 jaar geleden

Reactie op Manon9214

Het was etenstijd.. de sirene stond aan bij meneer. Ongemerkt ga je toch ge ...
🙋