1006 Reacties

3 jaar geleden

Tijdens het verschonen aan het kletsen met een vriendin en bij het omhoogtrekken van zijn beentjes schoof hij opeens met zijn hoofd van het aankleedkussen, Pok🥴! Hele maaltijden wegwerken tijdens het voeden.. Met als gevolg harde korsten van vissticks, fruit, kwark etc in zijn haar. bijnamen zoals pukkeltje en Loentje geven. Omdat hij babyacne had en soms scheel keek. Een randje poep ontdekken op het rompertje en stiekem laten zitten voor de volgende verschoonbeurt die toevallig door mijn man wordt gedaan.😌 “Aaah jammer schat moet je even hem helemaal omkleden.” Of überhaupt een poepbroek ruiken en dan wachten tot oma er is.. GUILTY🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Al voedend (BV) de deur open maken voor het zóveelste pakje dat je online geshopt hebt.

3 jaar geleden

Reactie op milou2020

Tijdens het verschonen aan het kletsen met een vriendin en bij het omhoogtr ...
Hahah ook zo herkenbaar dat verschonen aan papa overlaten en de "gemene" bijnamen geven😆 het is maar goed dat hij ons nog niet kan verstaan of dat anderen het soms niet horen. Als hij vervelend aan het huilen is dreigen we hier namelijk wel eens met: of moeten papa en mama jou even in je babydwangbuisje doen? (De inbakerdoek😅)

3 jaar geleden

Met je slaperige hoofd haar hoofdje tegen de box stoten, ging niet hard maar toch .. en ze heeft een keer hard bij het boertje haar hoofd naar links gooit tegen mijn gezicht, het werd stil en toen begon ze keihard te huilen, ik moest stiekem een klein beetje grinniken omdat ze het echt zelf deed .. ow en onder de douche, zorg ik gewoon dat ik klaar ben dan huilt ze maar eventjes, mama moet echt douchen...

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

In slaap gevallen met mijn hand in de wieg om haar te troosten (en zij eind ...
Ik kreeg mijn baby net in slaap met borstvoeding en lees jouw verhaal over het oortje. Ik schoot zo in de lach dat mijn borst uit zijn mond floepte en hij daar huilend van wakker schrok. Ik lach nog steeds...

3 jaar geleden

Wat een geweldige en vooral herkenbare dingen, Vanmorgen nog even knuffelen in bed samen, zoonlief valt lekker in slaap ik dacht kan wel even me telefoon checken, valt ik ook in slaap! En zo mijn telefoon tegen zijn hoofd, ik meteen klaar wakker. Zoonlief ogen open en meteen weer dicht, hij kent z'n moeder blijkbaar! Of in de nacht zoonlief al even wakker horen zijn en weten dat hij om z'n fles komt, en dan stug blijven hopen dat hij wel weer in slaap valt! Met gevolg dat het alarm harder af gaat natuurlijk paar minuutjes later!

3 jaar geleden

Mn moeder hielp me heel lief in dr nacht even met verschonen ( ik was zo moe🤣) Mevrouw had zich helemaal ondergescheten dus hadden even een bakje met warm water gemaakt om dr schoon te maken. Ik maakte onder tussen haar neusje schoon met zo'n neus pompje. Ik weet niet wat me bezielde maar ik zal wel heel moe geweest zijn, in dat bakje waar dat water in zat en ondertussen ook stront in dreef spoot ik dat neus pompje uit en zoog het daarna ook dat water op waar dat stront in zat 🤣 moeheid doet echt wat met je

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hahah ook zo herkenbaar dat verschonen aan papa overlaten en de "gemene" bi ...
Ik hoop dat ze straks niet denkt dat ze Terrorbaby in plaats van Luna heet. 🙊

3 jaar geleden

Reactie op mamavankairos

Sorry not sorry 😂🧁
Mijn vriend vond deze zo geweldig dat hij net aan de kleine vroeg "Ga je zo lekker slapen of moet ik eerst nog een macaron op je hoofd leggen?". 🤣

3 jaar geleden

De wandelwagen als opslag gebruiken voor oa mijn bril als ik een winkel (met mondkapje is echt irritant) Wiegje ingeruild voor cosleeper. Vergeten en met het uit bed gaan blijven haken aan de poot van de cosleeper. Gelukkig zat die vast aan bed en sliep de kleine door... White noise op Spotify opzetten en perongeluk shuffle op een andere playlist. Of keihard op Siri terecht komen via het boxje 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Mijn zoontje krabde zichzelf hele tijd open waarop ik had geprobeerd ze nag ...
Een goede tip die ik kreeg: electrische baby-vijl. 16 euro bij bol.com. Echt een topding en je hoeft niet bang te zijn dat je je baby pijn doet.

3 jaar geleden

Geweldig topic dit!😂 Dat plaatje blijft nog wel even mijn achtergrond. Ik smelt EN moet er elke keer om lachen, mede door dat pruillipje omdat zij zo ongeduldig maar zo schattig is😂😅

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Mijn vriend vond deze zo geweldig dat hij net aan de kleine vroeg "Ga je zo ...
Hahahah ik heb een hele collectie. Dit is mijn stiekeme hobby geworden 😂

3 jaar geleden

Reactie op mamavankairos

Hahahah ik heb een hele collectie. Dit is mijn stiekeme hobby geworden 😂
FANTASTISCH 🤣

3 jaar geleden

Als mn zoontje veel huilt of de hele dag al onrustig is, zeg k wel eens gekscherend tegen m'n vriend "wat heb ik een hekel aan kinderen, manman" 😬🤪

3 jaar geleden

In slaap vallen tijdens een flesje geven en wakker worden en zien dat er nog maar 30cc gedronken was. Gaat douche en opeens "gedempt" gehuil horen en een monddoekje over zijn hoofd vinden (terwijl deze op mijn bed laag en niet in de cosleeper. Naar de kinderarts moeten in week 3 en vervolgens bij t meten en wegen erachterkomen dat manlief de tas met luiers/voeding in de auto heeft laten liggen (hij boos, maar was hem zelf vergeten😏 dus kon hij dat pokke eind weer terug lopen) Haha zat.. moet ik nog ff doorgaan?

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik hoop dat ze straks niet denkt dat ze Terrorbaby in plaats van Luna heet. ...
Onze dochter heet Chloe, maar voor ons is 't een sport geworden om grappige woordgrapjes te maken. Zo heet ze voor ons ook wel eens Chlovid-19, Chlobra Kai (als ze wild aan 't schoppen/spartelen is) of "gewoon" Chlojo 😅

3 jaar geleden

Reactie op Linvp90

Onze dochter heet Chloe, maar voor ons is 't een sport geworden om grappige ...
Onze middelste heet tyler en bedachten ook de gekste namen voor hem ; trumpje, terrortyler, titatyler, tylernator, taaitaai, en zo nog veel meer😂

3 jaar geleden

snapchatfilters op de kleine man uitvoeren. ik moet er elke keer veel te hard om lachen. (heb ondertussen al een hele collectie)

3 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Moesten vanacht weer naar huisartspost ivm galblaasaanval. Mijn man onze do ...
Oh hier ook nog iemand met galstenen... Mijn god. De opmerking ik ga dood van de pijn is wat mij betreft niks overdreven aan ;)