1006 Reacties

3 jaar geleden

Dat ik de kleine op haar hoofd sloeg toen ik bij het cb de maxicosi op wilde pakken. Ik wilde mijn arm erdoorheen haken, maar deed dit veel te lomp. Kleine in tranen en een mama die zegt: ja dat is lomp he. Daar moet je maar aan wennen hoor je mama is lomp 🤣😂 arm ding alsof zij er iets aan kan doen

3 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hahah ook zo herkenbaar dat verschonen aan papa overlaten en de "gemene" bi ...
Hahaha wij noemen dat ook z’n dwangbuisje 😇😜

3 jaar geleden

Hahhaha oooh ook gehad inderdaad. Lijkt me toch best pijnlijk... Ik liet he ...
Haha ja ik bij mijn oudste de telefoon met de punt op zijn hoofd laten vallen, werd écht een klein blauw plekje. Keihard janken (ik dan).. Nu met de jongste zei mijn man pas je op met die telefoon. We lagen allebei dubbel😂

3 jaar geleden

Bij het cb had de kleine gepoept, ik verschoon altijd dwars maar kreeg hem recht voor me. Onder toeziend ook van de arts ongeveel alles onder de poep gesmeert... wat een sukkel voelde ik me. Toen de controle klaar was toch masr dwars gedraaid en dat ging zooo veel handiger. 😅

3 jaar geleden

Gisteren at ik bij mijn ouders. Mijn maaltijd ziet er meestal zo uit: Baby aan de borst en peuter van bijna 2,5 die dan alleen gevoerd wil worden door mama. Ondertussen probeer ik dan zelf ook nog iets te eten. Nu ging het net even anders.. De jongste lag heerlijk te slapen en de oudste die normaal écht een enorm luide stem heeft, zelfs als hij gewoon praat zat heerlijk rustig naast me. Ik ging dus helemaal op in het rustig kunnen opeten van mijn maaltijd. Tot ik opeens naast me hoorde: Mama, mag ik ook iets eten? Oepss, vergeten zijn bordje binnen handbereik te zetten😅

3 jaar geleden

Reactie op Pr0ud2bam0m

Gisteren at ik bij mijn ouders. Mijn maaltijd ziet er meestal zo uit: Baby ...
Hqhahha 😂😂

3 jaar geleden

Valt denken dat je kind spruw heeft en het bij voorbaat al behandelen met bosbessensap hier onder? 🙈 Bleek de arme jongen helemaal geen spruw te hebben, maar gewoon melkaanslag op z'n tongetje. Oeps!

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

snapchatfilters op de kleine man uitvoeren. ik moet er elke keer veel te ha ...
Omg wat een goed idee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op beebs1

Omg wat een goed idee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ow om die ging ik ook stuk 😂😂😂

3 jaar geleden

Reactie op beebs1

Omg wat een goed idee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
als ze huilen is het ook leuk om te doen trouwens 😂😂😂😂😂😂😂😂 maakt die huilmomenten stuk leuker

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

als ze huilen is het ook leuk om te doen trouwens 😂😂😂😂😂😂😂😂 maakt di ...
Hahaha ja dat geloof ik 🤭

3 jaar geleden

In slaap vallen tijdens de borstvoeding om 3u later wakker te schrikken als meneertje aan een nieuwe drink sessie is begonnen 😅 En verder heel wat plas incidentjes, op de muur, vloer, in zijn gezicht, mijn gezicht, in bad na net te zijn gewassen en op zo’n 4 verpleegkundigen in het ziekenhuis 😂

3 jaar geleden

Ook ik ben schuldig... Hilarisch 🤣

3 jaar geleden

Schrikeffect van een film gisterenavond tijdens de bv. Hopla van mn borst af, allesinde de melk, grote ogen van schrik en een heel zielig huiltje. Maar mama kwam toch écht even niet neer bij van t lachen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Mievie

Schrikeffect van een film gisterenavond tijdens de bv. Hopla van mn borst a ...
Alles onder de melk **

3 jaar geleden

Toch een tweede kop koffie nemen terwijl je borstvoeding geeft, omdat je vindt dat je dat verdiend hebt na een paar slopende nachten 😅 wat een heerlijk topic!

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

snapchatfilters op de kleine man uitvoeren. ik moet er elke keer veel te ha ...
Hier ook 😂🙈 en dan zo hard moeten lachen dat ze wakker geschud wordt 😂

3 jaar geleden

Reactie op beebs1

Hahaha ja dat geloof ik 🤭
met oud en nieuw hebben mn vriend en ik er gewoon een uur om gehuild van het lachen. maakt hem dat nu dan een LoederVader? 😂😂😂

3 jaar geleden

Waneer je het flesje te warm heb gemaak dus de dop er niet goed opdraait zodat die kan koelen, en je net je kindje heb gedoucht en aangekleed om vervolgens de fles te pakken en te willen geven en alle melk er uit giet over dr schone kleren heen. En je dr snel opnieuw iets aan moet doen en ze begint te schreeuwen van de honger.😅 heel zielig mama is soms een kluns. Of dat je even snel de afwas wilt doen en je t flesje geeft op een kussentje en vervolgens terug komt en ze helenmaal in t gezicht en n t netje onder de melk zit, nadeel is wel de afwas is gedaan🤣😅. Jaaa alleenstaande moeder is soms nog niet zo makelijk me huis ziet er uit aventoe als een opslag ruimte vol panpers doekjes luiers bergen afwas van de baby🤣🤣🤣🤣 Kan zo nog wel even door gaan

3 jaar geleden

Ik zat eens ijs te eten terwijl ik hem vasthad. Viel er per ongeluk een stukje ijs van mijn lepel in zijn oor 😁 gelukkig niet te diep en er snel uit kunnen halen. Mijn vriend en ik konden er goed om lachen en zoonlief had gelukkig niets door en sliep mooi door.