1006 Reacties
3 jaar geleden
Dat ik de kleine op haar hoofd sloeg toen ik bij het cb de maxicosi op wilde pakken. Ik wilde mijn arm erdoorheen haken, maar deed dit veel te lomp. Kleine in tranen en een mama die zegt: ja dat is lomp he. Daar moet je maar aan wennen hoor je mama is lomp 🤣😂 arm ding alsof zij er iets aan kan doen
3 jaar geleden
Hahhaha oooh ook gehad inderdaad. Lijkt me toch best pijnlijk... Ik liet he ...
Haha ja ik bij mijn oudste de telefoon met de punt op zijn hoofd laten vallen, werd écht een klein blauw plekje. Keihard janken (ik dan).. Nu met de jongste zei mijn man pas je op met die telefoon. We lagen allebei dubbel😂
3 jaar geleden
Bij het cb had de kleine gepoept, ik verschoon altijd dwars maar kreeg hem recht voor me. Onder toeziend ook van de arts ongeveel alles onder de poep gesmeert... wat een sukkel voelde ik me. Toen de controle klaar was toch masr dwars gedraaid en dat ging zooo veel handiger. 😅
3 jaar geleden
Gisteren at ik bij mijn ouders. Mijn maaltijd ziet er meestal zo uit: Baby aan de borst en peuter van bijna 2,5 die dan alleen gevoerd wil worden door mama. Ondertussen probeer ik dan zelf ook nog iets te eten. Nu ging het net even anders.. De jongste lag heerlijk te slapen en de oudste die normaal écht een enorm luide stem heeft, zelfs als hij gewoon praat zat heerlijk rustig naast me. Ik ging dus helemaal op in het rustig kunnen opeten van mijn maaltijd. Tot ik opeens naast me hoorde: Mama, mag ik ook iets eten? Oepss, vergeten zijn bordje binnen handbereik te zetten😅
3 jaar geleden
Reactie op Pr0ud2bam0m
Gisteren at ik bij mijn ouders. Mijn maaltijd ziet er meestal zo uit: Baby ...
Hqhahha 😂😂
3 jaar geleden
In slaap vallen tijdens de borstvoeding om 3u later wakker te schrikken als meneertje aan een nieuwe drink sessie is begonnen 😅
En verder heel wat plas incidentjes, op de muur, vloer, in zijn gezicht, mijn gezicht, in bad na net te zijn gewassen en op zo’n 4 verpleegkundigen in het ziekenhuis 😂
3 jaar geleden
Waneer je het flesje te warm heb gemaak dus de dop er niet goed opdraait zodat die kan koelen, en je net je kindje heb gedoucht en aangekleed om vervolgens de fles te pakken en te willen geven en alle melk er uit giet over dr schone kleren heen. En je dr snel opnieuw iets aan moet doen en ze begint te schreeuwen van de honger.😅 heel zielig mama is soms een kluns.
Of dat je even snel de afwas wilt doen en je t flesje geeft op een kussentje en vervolgens terug komt en ze helenmaal in t gezicht en n t netje onder de melk zit, nadeel is wel de afwas is gedaan🤣😅. Jaaa alleenstaande moeder is soms nog niet zo makelijk me huis ziet er uit aventoe als een opslag ruimte vol panpers doekjes luiers bergen afwas van de baby🤣🤣🤣🤣
Kan zo nog wel even door gaan