1006 Reacties

2 jaar geleden

Met slabje uit doen ook haar haartjes mee te pakken 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Thess

Pff hier het zelfde.. 2 honden en de voor en achtertuin inmiddels in de ver ...
Ooooh zooo irritant he mensen die mensen die met schoenen doorlopen terwijl ze weten dat kind op de grond kruipt en alles op eet... maar ala je bij hun binnen stapt ho maar... Maar hier ook heel de dag aan het stofzuigen. Dwijlen niet iedere dag, het moet ook lwuk blijven hahaha

2 jaar geleden

Ik ben gewoon helemaal de fles vergeten te geven net 😲 en mevrouw ligt nu lekker te slapen. Ze krijgt om 11 uur altijd een fruithap en een cracotte en dan rond half 1 een fles. Maar nu waren we gaan wandelen want moest even een boodschap doen en richting huis viel ze om van de slaap in de wagen dus heb haar meteen ol bed gelegd. Zie ik net die poedertoren staan en denk shiiiiittt😬😬😬

2 jaar geleden

Ik ben gewoon helemaal de fles vergeten te geven net 😲 en mevrouw ligt nu ...
Oh hier laast bijna zonder fles op naar de opvang gelopen, arm kind had nog niet ontbeten🙃 kwam er net optijd achter

2 jaar geleden

Ik ben gewoon helemaal de fles vergeten te geven net 😲 en mevrouw ligt nu ...
Hier krijgt die altijd 11 uur de fles maar omdat meneer vanmorgen dacht uit te slapen tot 9 uur ging dat niet met gevolg dat die vanmiddag ook niet heeft gehad maar hij vraagt er ook niet om,, als ze hem nodig hebben en willen dan vragen ze er wel om☺️

2 jaar geleden

Ik ben gewoon helemaal de fles vergeten te geven net 😲 en mevrouw ligt nu ...
Als ze echt dorst heeft hoor je je meisje wel roepen om melk....😘. Slaap is ook heeeeel belangrijk🤗☺️ Had een mopper kind ik boos op haar geworden is ze gewoon heel moe. Ze is zo aan de rommel met haar slaapmoment.. helaas gaan wij om 18uur uit eten en zij zou mee gaan...( verjaardag oma cadeau )🙄

2 jaar geleden

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇
Dat vind Tristan ook zo leuk! Hahah onderstebovenbaby!

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇
Hahaha de papa’s zijn altijd wilder he 😂

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hahaha de papa’s zijn altijd wilder he 😂
Ze vind het geweldig 😂🦇🦇🦇

2 jaar geleden

Ja onze oudste is ook gek op wild 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇
Hahaha, daar zijn vaders voor he! Mooi! Die man van mij doet t altijd net nadat ze gegeten of gedronken heeft😅

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇
Hahaha en ik de mijne maar steeds waarschuwen dat hij dat niet moet doen vooral niet net na een voeding.... nu zie ik dat het een papa ding is hahaha... vooruit ik zal wat minder streng zijn dan 🤣

2 jaar geleden

Reactie op priya87

Hahaha en ik de mijne maar steeds waarschuwen dat hij dat niet moet doen vo ...
3x raden ze had net een fles op🦇 hahahaha ik ga stuk 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hahaha de papa’s zijn altijd wilder he 😂
Oops dat doet ik ook. Ze vind het geweldig maar wel kort hoor maar ze krijgt de slappe lach ervan heerlijk om haar zo te horen lachen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

😂Loeder vader, vleermuisje spelen 🦇
Hahah dit doet papa hier ook altijd en ze vind het geweldig🤩

2 jaar geleden

Even geen zin meer in het huilen en boos worden van de zin niet krijgen dus toch maar een afstandsbediening gegeven🙈

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Even geen zin meer in het huilen en boos worden van de zin niet krijgen dus ...
Onze oude afstandsbediening is het speeltje van onze mini. 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Onze oude afstandsbediening is het speeltje van onze mini. 🤭
Ik was best streng in geen telefoon/afstandsbediening en dat soort dingen maar ik heb het toch maar opgegeven🙈😂 zij heeft nu ook onze oude🤭

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Ik was best streng in geen telefoon/afstandsbediening en dat soort dingen m ...
Hier ook hoor. En dan wil hij nog het liefst de echte😂 is niet te doen bijna om ze daar weg van te houden