1006 Reacties

2 jaar geleden

Ik voel me een loeder moeder gewoon omdat ik echt niet weet wat ik kan doen ...
Verstoppertje/kiekeboe spelen en dan zelf steeds op een ander plekje gaan zitten. Vind die van ons heel leuk om achter ons aan te racen 🤣 "joehoeee waar ben ik?"

2 jaar geleden

Ik voel me een loeder moeder gewoon omdat ik echt niet weet wat ik kan doen ...
Herkenbaar! Die van mij kruipt en klimt graag dus ik bouw nu af en toe een trapje van kussens van de bank naar de bank toe oid zodat ze lekker kan klauteren. Moet ik er wel bijblijven om haar op te vangen. En ze gaat al staan:).

2 jaar geleden

Ik voel me een loeder moeder gewoon omdat ik echt niet weet wat ik kan doen ...
Ja hier ook hoor! Maar eerder 5 seconde dan 5 minuten, dan wil hij al weer door. Wat ik wel doe is dingetjes verstoppen op plekje die hij graag ondekt, een bijtring op de vensterbank, een rammelaar achter de bank, een knuffel op het bijzettafeltje.. maar ook voorwerpen die geen speelgoed zijn zoals onderzetters, lege wc rolletjes, dopjes. Zijn favoriete "speelgoed" is op dit moment een houten wasknijper die hij ook als een hondje in zijn mond het hele huis door meeneemt 😆

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ja hier ook hoor! Maar eerder 5 seconde dan 5 minuten, dan wil hij al weer ...
Natuurlijk wel allemaal de, hier kan hij niet in stikken, grootte

2 jaar geleden

Ik voel me een loeder moeder gewoon omdat ik echt niet weet wat ik kan doen ...
Ik ga soms op de grond liggen en dan klautert zij wel..🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Ik ga soms op de grond liggen en dan klautert zij wel..🤣
Doe ik ook heel veel. Vind ze prachtig en dat kan ik even liggen en een soort van uitrusten

2 jaar geleden

Zijn er nog baby's die ergens op gaan liggen en gaan kantelen met de heupen? 🧐 Zoals een konijn gaan 'rijden' op vanalles.. And me having a 'dirty mind', well oops..

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Zijn er nog baby's die ergens op gaan liggen en gaan kantelen met de heupen ...
Tis hier niet rijden maar eroverheen kruipen dag wel

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Zijn er nog baby's die ergens op gaan liggen en gaan kantelen met de heupen ...
Hahaha ja dat doet mijn zoontje ook🤦🏻‍♀️. Ik zie hem ook vaak van die bewegingen in zijn bedje maken 🤣.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Zijn er nog baby's die ergens op gaan liggen en gaan kantelen met de heupen ...
Haha ja hier ook een tijdje gedaan, nu niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Kyuubi

Zijn er nog baby's die ergens op gaan liggen en gaan kantelen met de heupen ...
Haha ja. Mijn man zegt dan ook "hij is weer aan het humpen hoor" maar hoort erbij. Schijnt dat ze het meer doen als ze moe zijn. (op bed ook)

VRIEND

2 jaar geleden

🙈😥, dat was Robins eerste buil. Ze was zo snel weer op haar beentjes en afgeleid en viel boem tegen de verwarmingsbuis. Na troosten was er niks meer aan de hand. Zag daarna met hapje eten dat ze buil op hoofd heeft. Dus mamma meer in de stres dan kind en toch maar even huisartsenpost gebeld. Als ze verder nergens last van heeft niks mee doen en verdwijnt vanzelf, weet ik zelf eigenlijk ook wel maar je kan niks doen en met dokter bellen doe je toch iets ofzo. Ze heeft nog vrolijke gespeeld, net fles op en gaan slapen. Hopelijk is de bult morgen wat minder🤕.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

🙈😥, dat was Robins eerste buil. Ze was zo snel weer op haar beentjes en a ...
O wat herkenbaar! Die van ons heeft continu kleine blauwe plekjes op de knietjes en af en toe ook op het hoofd... ze is ook gewoon zo lomp😅

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

🙈😥, dat was Robins eerste buil. Ze was zo snel weer op haar beentjes en a ...
Hebben wij een poos terug ook gehad, toen in de klaagmuur gepost geloof ik. Het wakker maak advies is er tegenwoordig niet meer, maar als je twijfelt gewoon doen zei de huisarts toen tegen ons. Wij zijn toen wel naar de huisarts geweest omdat we (vooral mijn man) het toch wel eng vonden omdat ze zo stil bleef. Komt vast helemaal goed als ze nog vrolijk gespeeld heeft erna 😘

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

🙈😥, dat was Robins eerste buil. Ze was zo snel weer op haar beentjes en a ...
Hier een echte rauw douwer dus de vsm vallen en stoten gel is niet overbodig. Werkt trouwens heel goed! Beetje smeren en paar uur later is de bult al beduidend minder. Beterschap hopelijk valt 't mee😘

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Hier een echte rauw douwer dus de vsm vallen en stoten gel is niet overbodi ...
Goede tip hier gaat het ook wel eens mis🙈 vandaag een extra streep door haar ooievaarsbeet op haar voorhoofd heen

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

🙈😥, dat was Robins eerste buil. Ze was zo snel weer op haar beentjes en a ...
Oei, ik ben loedermoeder keer 20 inmiddels als het gaat om bulten op haar hoofd. Maar serieus lieve baby, waarom ga je staan als je niet kan zitten? Boink!

2 jaar geleden

Ooh dat vallen is ook drama hier, hij wil ook altijd wat niet kan. Gelukkig gaat het nu beter omdat hij stabieler is en beter weet wat niet kan. Op deze foto had hij eerst een bult aan de ene kant en nog geen 5 min later weer omgevallen en de andere kant ook. Soms kon ik bij thuiskomst niet een mijn jas uit doen en hij lag al weer op de grond. Soms moeten we even in zijn gezicht blazen als hij heel hard huilt en overstuur is en bij de opvang vragen ze of we geen helmpje hebben voor hem😅

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hebben wij een poos terug ook gehad, toen in de klaagmuur gepost geloof ik. ...
Wij hadden vier dagen geleden nog gewoon wekadvies gekregen hoor! Om de twee uur!😩 Was ook wel een pittige valpartij... Gelukkig op een blauwe plek na, niks aan de hand!

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Wij hadden vier dagen geleden nog gewoon wekadvies gekregen hoor! Om de twe ...
Blijft apart hoe alle artsen wat anders zeggen he. Onze arts vertelde dat dat achterhaald was 🤷‍♀️ Ondanks dat het een flinke val was met wat zwaars op haar hoofd.