1006 Reacties

2 jaar geleden

Hier afgeleid door het ene en het andere willen doen aan de salontafel. Boink. Al 2x in zijn eigen tong gebeten daardoor. Of een blauw plek op zijn wang of andere plaatsen in het gezicht.😅

2 jaar geleden

Je kind naar het KDV sturen zonder fles omdat ze die om 4 u nog een op heeft en niet piepte🥺🤷‍♀️😱

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Oei, ik ben loedermoeder keer 20 inmiddels als het gaat om bulten op haar h ...
Ze kan wel staan langs de bank enzo, en tegenwoordig zelfs voorzichtig gaan zitten. Maar ze was opeens enthousiast en zwaaide met haar handjes in de lucht, boem! Maar verder niks meer aan de hand. Ze valt wel vaker nu ze steeds staat maar dit is wasbde 1e buil dus even schrikken :-).

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Je kind naar het KDV sturen zonder fles omdat ze die om 4 u nog een op heef ...
Als ze honger heeft zal ze het wel laten weten bij de opvang 😄.

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Als ze honger heeft zal ze het wel laten weten bij de opvang 😄.
Is ook maar toch voel me wel e en schuldig hoor 🙂 naar de leidsters maar vooral naar Hanna toe... Ik ben ook maar een mens maar toch...

2 jaar geleden

Reactie op 2020mama

Ze kan wel staan langs de bank enzo, en tegenwoordig zelfs voorzichtig gaan ...
Ik wacht hier nog op het "voorzichtig gaan zitten" 🙏 En dat enthousiasme zonder handjes is heel herkenbaar haha.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Is ook maar toch voel me wel e en schuldig hoor 🙂 naar de leidsters maar v ...
Ahhhhh nee is begrijpelijk toch. Wanneer krijgt ze fruit daar?

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Ik wacht hier nog op het "voorzichtig gaan zitten" 🙏 En dat enthousiasme z ...
Haha, daar hebben wij ook op gewacht, hij weigerde zijn knietjes te buigen. Uiteindelijk lukt het hem steeds vaker om op zijn billen te landen als hij viel en toen ging hij zijn knietjes buigen en nu draait hij zijwaarts. Het gaat steeds soepeler (als hij niet te moe is…)

2 jaar geleden

Ahhhhh nee is begrijpelijk toch. Wanneer krijgt ze fruit daar?
Ze heeft een flesje daar gehad 10:00 eet ze fruit

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ze heeft een flesje daar gehad 10:00 eet ze fruit
Ah beter! Bij ons is 9 uur fruit. Dat is dan nog wel te doen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ze heeft een flesje daar gehad 10:00 eet ze fruit
Het was ook geen probleem, maar echt fijn voelde het niet 😅

2 jaar geleden

Oorzaak van de koorts gevonden: een tandje erbij. Dus vanmiddag lekker een ijsje laten eten met mn moeder 🤫😃

2 jaar geleden

Het pyjama broekje in de luieremmer doen verdwijnen ipv de luier. En het pas door hebben nadat je merkt dat je de luier nog in de hand hebt

2 jaar geleden

Dat spelen met de afstandsbediening waar het hier een tijdje terug over ging… Gevolg is dus dat Olivia nu weet hoe ze zelf de tv aan kan zetten 🙈 Bij ooit een volgende baby moeten we toch maar wat strenger zijn 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dat spelen met de afstandsbediening waar het hier een tijdje terug over gin ...
Wij zijn dus zulke ouders geworden.... Wel de batterijen eruit want die deuntjes... Olivia gaat wel snel 😱

2 jaar geleden

Wij zijn dus zulke ouders geworden.... Wel de batterijen eruit want die deu ...
Hihi die is wel gaaf. Misschien moeten we ook maar naar zoiets op zoek. Wij hadden haar onze oude kpn afstandsbediening gegeven. Maar niet erbij na gedacht dat ongeveer iedereen die we kennen zo’n zelfde witte afstandsbediening heeft en ze daar dus overal mee aan de haal ging 😅 Nu pakt ze thuis dus die van de Apple tv en had hem al wel vaker per ongeluk aan gezet. Maar vandaag was het echt duidelijk een bewuste actie (meerdere malen achter elkaar)

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Dat spelen met de afstandsbediening waar het hier een tijdje terug over gin ...
Hier heeft ze de neppe afstandsbediening, maar ze snapt wel hoe ze de decoder kan aandrukken met de knop bovenop. De touchscreen-tv is nog wat lastiger gelukkig. Ze zet nu hooguit op die manier de radio uit.. 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hihi die is wel gaaf. Misschien moeten we ook maar naar zoiets op zoek. Wij ...
Hier werd vandaag heel bewust opa opgehangen 🤣🤣 nou ja, de druk op de knop was bewust, denk niet dat hij wist dat daardoor opa weg zou gaan

2 jaar geleden

Wij zijn dus zulke ouders geworden.... Wel de batterijen eruit want die deu ...
Deze hebben wij ook 😂

2 jaar geleden

Wij zijn dus zulke ouders geworden.... Wel de batterijen eruit want die deu ...
hebben we nu ook, maar wel met paar laagskes plakband over de speaker en het geluid komt minder fel door. 🙃