1006 Reacties

2 jaar geleden

Ja, foto zegt genoeg denk ik... 🙈 en ik maar altijd zeggen dat ik bij de 2e echt niet makkelijker zou worden dan bij de eerste... ben benieuwd hoe dat straks met de 3e gaat 😂

2 jaar geleden

Oeps😅

2 jaar geleden

Wij zijn dus zulke ouders geworden.... Wel de batterijen eruit want die deu ...
Wij hebben hem ook🤣🤦‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Oeps😅
You make my Day😂 💚🧡

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Oeps😅
Hahaha wat is het toch met die kindjes en vaatwasser obsessies😅 hier is hij ook continu bezig erin te willen kruipen.

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Oeps😅
Als ik het poortje vergeet dicht te doen en ben in de vaatwasser bezig, heb ik ook prijs. 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Elske

Oeps😅
Haha zo grappig dat al die kindjes hetzelfde doen. Hier stond ze er vorige week ineens in toen we 2 tellen de andere kant op keken 😬

2 jaar geleden

Keukenrol obsessie

VRIEND

2 jaar geleden

Heerlijk naar je kindje loeren als hij ligt te slapen (wij ‘controleren’ altijd eventjes voordat wij zelf gaan slapen). Vervolgens wordt hij iets wakker en draait zijn hoofd om. Als hij mij ziet is het klaar. Resultaat: ik die achter zijn hoofdbord duikt in de hoop dat hij mij niet gezien heeft. Currently typing this from that spot 😂

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Heerlijk naar je kindje loeren als hij ligt te slapen (wij ‘controleren’ al ...
🤣🤣🤣🤣 herkenbaar!!

2 jaar geleden

Daarna een dansje in de vaatwasser..🤦‍♀️🤣

2 jaar geleden

Omg en nog met 3 lepels eten hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Heerlijk naar je kindje loeren als hij ligt te slapen (wij ‘controleren’ al ...
Zoo herkenbaar inderdaad 🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Heerlijk naar je kindje loeren als hij ligt te slapen (wij ‘controleren’ al ...
Herkenbaar idd! 😁

2 jaar geleden

Lekker spareribs 😂😂

2 jaar geleden

De kleine op bed leggen babyfoon in de slaapkamer aanzetten en er een half uur later achter komen dat de ontvanger in de woonkamer nog uit staat 🤭 was wel een rustige 30 minuten 🙈

2 jaar geleden

Omg en nog met 3 lepels eten hahaha
Wij hadden net ook zoiets, ze wil zelf eten maar kan dat nog niet... Maar wij mogen het ook niet doen... En stukjes wil ze niet ivb met tandjes. Mijn vriend zo zijn we hier niet de einige in? Ik zo nee hoor en laat jou foto zien 😉 your not alone 💚🧡

2 jaar geleden

Rare vraag misschien 😅 kan stoofperen gemaakt met Port kwaad voor die kleine😳 ik heb zo’n zin in stoofperen maar met Port is het het lekkerst

2 jaar geleden

Reactie op Selma M

Rare vraag misschien 😅 kan stoofperen gemaakt met Port kwaad voor die klei ...
Meestal als je het kookt, kook je de alcohol eruit. Maar zeker weten doe ik het niet😅

2 jaar geleden

Reactie op Selma M

Rare vraag misschien 😅 kan stoofperen gemaakt met Port kwaad voor die klei ...
Volgens mij blijven er altijd testen alcohol achter, dus ik zou het niet doen. Staat ook hier; https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/is-alcohol-in-eten-schadelijk-voor-kinderen-of-zwangeren.aspx