1006 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Volgens mij blijven er altijd testen alcohol achter, dus ik zou het niet do ...
Resten*

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Volgens mij blijven er altijd testen alcohol achter, dus ik zou het niet do ...
Oh weer wat geleerd, ik wist het al niet zeker 😅

2 jaar geleden

Oeps vergeten dat het brood op was. Dus Olivia heeft vast een doosje abrikoosjes gegeten terwijl mama brood ging halen 🙈

2 jaar geleden

Heeft het hondenluik bij opa en oma ontdekt🤣 Ze hebben zijn jas aangedaan voor de kou en lekker zijn gang laten gaan haha

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Heeft het hondenluik bij opa en oma ontdekt🤣 Ze hebben zijn jas aangedaan ...
🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Ik kan er zo niet tegen als de lego duplo getallentrein niet klopt. Zit de 5 naast de 8 en de 3 naast de 6.... 🙄🙄 straks maar weer even goed in elkaar zetten voordat hij terug de speelgoedmand ingaat!

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik kan er zo niet tegen als de lego duplo getallentrein niet klopt. Zit de ...
Oh zo herkenbaar 🤣 hier een speelmat waarvan de letters niet op volgorde liggen kan ik ook niet zo goed tegen... Vaak laat ik het hoor maar soms.... 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Ik kan er zo niet tegen als de lego duplo getallentrein niet klopt. Zit de ...
Hahahaha ik ben ook zo. Alle autootjes moeten met het “gezichtje” naar voren staan hier🤣 zo niet kan ik me er de hele avond aan irriteren en moet ik het goed zetten

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Hahahaha ik ben ook zo. Alle autootjes moeten met het “gezichtje” naar vore ...
😂😂😂 Ik ruim ook iedere avond de kast op. Alle merken moeten netjes bij elkaar.

2 jaar geleden

Vanmorgen prikjes gehad en ondanks dat de reactie voor nu meevalt toch voor z'n slaapje een paracetemol gegeven. 😳 hopen dat het meevalt

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Vanmorgen prikjes gehad en ondanks dat de reactie voor nu meevalt toch voor ...
Hier ook vanmorgen prikjes gehad, ben benieuwd Hier de vorige keren einde van de dag pas wat verhoging

2 jaar geleden

Oke de garde waarmee slagroom is geklopt aflikken... #loedermoeder

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Hier ook vanmorgen prikjes gehad, ben benieuwd Hier de vorige keren einde ...
En hoe is het gegaan? Hier was het 2 dagen drama, vooral de nachten. Dit keer de pech dat de vaccinatieplek een harde warme schijf werd. Zelfs een pyjamabroekje aan doen deed hem zeer. Zo sneu 😢. Gelukkig lijkt het vanmorgen beter te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

En hoe is het gegaan? Hier was het 2 dagen drama, vooral de nachten. Dit ke ...
Ze was wat hangerig om 5 uur, wilde alleen maar op me liggen (doet ze noooooooit) wilt altijd alleen maar spelen spelen spelen. Verder geen last gelukkig. Awh zo sneu voor je ventje, misschien voor de volgende x een zakje met appelstroop uit de vriezer erop leggen? Helpt hier wel namelijk. Hopen dat het nu zo goed als over is😘

2 jaar geleden

Bing vond hij zo leuk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Gevalletje sudocream…. En even op m’n telefoon zitten. En dan de vingers erbij aflikken 🤪

2 jaar geleden

Verjaardagstaartje eten. Met veel suiker en kleurstof.... ze vond het heerlijk. En nee ze heeft er niks aan overgehouden.😁

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Verjaardagstaartje eten. Met veel suiker en kleurstof.... ze vond het heerl ...
Had ook smaschcake gemaakt maar mijn zoontjs keek allemaal maar naar. Wilde niet kapot maken. Drie pogingen gemaakt, helaas maar een foto kunnen maken waar hij netjes er voor zat te kijken

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Verjaardagstaartje eten. Met veel suiker en kleurstof.... ze vond het heerl ...
Hier ook hoor🥰 en heeft die genoten,, jah zeker das het belangrijkste toch

2 jaar geleden

Reactie op jmv-24

Vanmorgen prikjes gehad en ondanks dat de reactie voor nu meevalt toch voor ...
Ik geef een goede tip zet de paracetamol al voordat je naar het cb gaat. Scheelt enorm. Hier nooit last van de prikjes.