1006 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Sharon en Bob

Ik geef een goede tip zet de paracetamol al voordat je naar het cb gaat. Sc ...
Dat werd afgeraden omdat de vaccinatie dan niet goed zou werken

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Dat werd afgeraden omdat de vaccinatie dan niet goed zou werken

2 jaar geleden

Reactie op Sharon en Bob

Ik geef een goede tip zet de paracetamol al voordat je naar het cb gaat. Sc ...
Ik vind dit altijd beetje een rare eerlijk gezegd. 1 het wordt sowieso afgeraden en 2 waarom zou je je kind op voorhand iets geven, terwijl je nog helemaal niet weet wat de reactie zal zijn. 😊 Voor hetzelfde geldt hebben ze nergens last van en geef je onnodig paracetamol. Hier de 1e 2 keren de prikjes gehad en daarna paracetamol gegeven ivm koorts en echt niet lekker in orde zijn. Nu de 3e keer was er helemaal niks aan de hand en had ze nergens last van. Ik ben overigens echt niet anti paracetamol ofzo. Maar als het niet nodig is, dan liever niet.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik vind dit altijd beetje een rare eerlijk gezegd. 1 het wordt sowieso afge ...
Helemaal eens!

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik vind dit altijd beetje een rare eerlijk gezegd. 1 het wordt sowieso afge ...
Eens

VRIEND

2 jaar geleden

Ukkie lekt steeds door snachts waardoor ik hem sochtends nat uit bed haal. Erg sneu voor hem 🥺 Al van alles geprobeerd. Nu kreeg ik de tip om incontinentiemateriaal voor de bovenrand van de luier te plakken aangezien hij daar steeds doorlekt. Dus nu ligt mijn kind met een incontinentieverbandje in bed 😂

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ukkie lekt steeds door snachts waardoor ik hem sochtends nat uit bed haal. ...
Als het helpt

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Als het helpt
Ik zal morgen het resultaat delen 👍🏼

VRIEND

2 jaar geleden

Hij is droog 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Ukkie lekt steeds door snachts waardoor ik hem sochtends nat uit bed haal. ...
Bij ons ook erg vaak, buik is dan nat. Ik ben benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik vind dit altijd beetje een rare eerlijk gezegd. 1 het wordt sowieso afge ...
Dat snap ik zeker. Maar hier 2x ziek geweest van de prikjes en dan ben ik het ziek zijn liever voor. Heb dit ook aangegeven bij het cb en die vonden dit goed. Ieder z'n eigen manier.

2 jaar geleden

Reactie op geluk2020

Bij ons ook erg vaak, buik is dan nat. Ik ben benieuwd
Bij ons thuis gaat t ook geregeld mis. Zelfs de Rascal luier die veel vocht vast kan houden lekte bij haar buik waardoor alles nat werd. Ze slaapt namelijk altijd op haar buik. Na een aantal nachten de nieuwe luiers van Kruidvat pure & soft te hebben gebruikt ben ik erg tevreden want ze heeft niet meer doorgelekt. De luier zit wel bomvol maar lekt dus niet. Misschien helpt t bij jullie kindjes ook dames. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Sharon en Bob

Dat snap ik zeker. Maar hier 2x ziek geweest van de prikjes en dan ben ik h ...
Geen kritiek op jouw manier, ieder moet doen wat hij/zij prettig vind. Maar reden dat je op voorhand geen pcm moet geven is omdat uit onderzoek blijkt dat een vaccin dan minder goed werkt. Je lichaam neemt de antistoffen minder goed op, waardoor je dus ook minder antistoffen in je lichaam krijgt. Misschien wist je het al, want hoop dat cb je dat wel heeft gemeld. Maar anders weet je nu wel waar het vandaan komt😉 Hier kreeg ik advies mochten ze eerder heftig reageren. Direct na vaccinatie pcm geven (evt nog bij cb zelf) maar niet vooraf ivm bovenstaande redenen. (Ik wist dit al vanuit achtergrond in de zorg, maar werd ook nog nadrukkelijk gemeld door cb bij mij) Nogmaals geen kritiek, alleen wat achtergrondinformatie vanuit het advies geen pcm op voorhand geven.

2 jaar geleden

Ik heb mijn meisje chocopasta gegeven....ze vond het heerlijk🤗🤭😋

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik heb mijn meisje chocopasta gegeven....ze vond het heerlijk🤗🤭😋
Haha! Hier krijgt ze eigenlijk altijd chocopasta😅 Dat is het enige dat ze lust🙈

2 jaar geleden

Babyapp gedownload, nu kan hij "verantwoord" op onze telefoons spelen🙈

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Babyapp gedownload, nu kan hij "verantwoord" op onze telefoons spelen🙈
Mag ik vragen hoe de app heet?

2 jaar geleden

Reactie op taprin

Mag ik vragen hoe de app heet?
Baby Games: Piano and Baby Phone

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Ik heb mijn meisje chocopasta gegeven....ze vond het heerlijk🤗🤭😋
Krijgt ze hier ook af en toe. Werd zelfs aangeraden door de kinderdiëtist. Is perfecte manier om hazelnoten te introduceren

2 jaar geleden

Meehelpen cadeautjes inpakken... Eerst een foto maken van je boze dochter omdat ze de plakband dit keer niet van haar vingers af ging