1006 Reacties

2 jaar geleden

Daarstraks maar even in dr eentje in de keuken in de kinderstoel geparkeerd. Zo'n gejammer de hele dag. Ga maar ff daar zitten... ze was wonderwel er behoorlijk rustig onder... Kon ik ff 5 seconden op de bank liggen...

2 jaar geleden

Eerst een foto makenvan onze klem zittende dochter 😉, inmiddels het tafeltje verschoven 🧡💚

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Eerst een foto makenvan onze klem zittende dochter 😉, inmiddels het tafelt ...
Hahaha die heeft zich ook lekker vastgewurmd. Mooi vastgelegd voor later😉Zet ze t niet op een krijsen dan? Ze ziet er kalm uit. Onze dochter raakt al snel gefrustreerd en begint dan te mopperen of huilen😄

2 jaar geleden

Hahaha die heeft zich ook lekker vastgewurmd. Mooi vastgelegd voor later😉Z ...
In tegenstelling tot toen ze baby was is het echt een gemakkelijk kind, natuurlijk zagen we dot al fout gaan dus had haar al bevrijd voor ze echt kon mopperen💚🧡

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Eerst een foto makenvan onze klem zittende dochter 😉, inmiddels het tafelt ...
Haha heerlijk😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

In tegenstelling tot toen ze baby was is het echt een gemakkelijk kind, nat ...
Wat fijn. Ze ziet er op de foto’s ook meestal tevreden uit. Ja is ook logisch, je wacht niet tot ze overstuur raakt👍🏼

2 jaar geleden

Wat fijn. Ze ziet er op de foto’s ook meestal tevreden uit. Ja is ook logi ...
Ja heerlijk kind wij kunnen zo genieten van onze zonnestraal, dat is echt wel anders geweest hoor 😉 dat het gewoon moeilijk was en ze veel huilde. Maar hey misschien geld dit voor elke ouder wel zo hoor....🧡💚 Maar een foto was toch wel te leuk vooral aangezien ze dit voor de 2e keer deed 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ja heerlijk kind wij kunnen zo genieten van onze zonnestraal, dat is echt w ...
Ik heb gelezen hoe zwaar je t lange tijd hebt gehad dus ik ben heel blij voor jullie dat t nu goed met jullie gaat en Hannah lekker op onderzoek uit is. Dan kun je eindelijk voluit genieten🥰

2 jaar geleden

Eerst foto's en een filmpje maken als je kind vast zit onder de loopstoel🙈

2 jaar geleden

Reactie op MariskaaO

Eerst foto's en een filmpje maken als je kind vast zit onder de loopstoel🙈 ...
En het gebruik van een loopstoel an sich 🙊

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

En het gebruik van een loopstoel an sich 🙊
Tot zo ver de aardige opmerkingen... soms kun je je afvragen of iemand er iets aan heeft wanneer je je mening deelt en daarmee iemand een snaai geeft. Ik vraag me dat bij jou opmerking af... wees lief voor elkaar en probeer elkaar te respecteren. Maak de wereld mooier, begin bij jezelf ❤

2 jaar geleden

Fynn pakt de afstandsbediening en drukt wat knopjes in maar er gebeurt niets, kijkt mij aan, loopt met de afstandsbediening naar me toe geeft deze aan mij en ik zet de tv aan. vervolgens begint hij helemaal te stralen dat zijn doel is bereikt. 😆 misschien toch maar wat bewuster omgaan met schermtijd nu hij ouder wordt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Fynn pakt de afstandsbediening en drukt wat knopjes in maar er gebeurt niet ...
Ahg volgens mij kan een paar minuten per dag helemaal geen kwaad, Hanna is gek van bumba en tiktak, maar het staat niet altijd aan hoor gewoon even voor het opstaan ( zodat mama kan douchen) of even omdat ze op het potje zit of heel verdrietig of moe is... Wij kijken zelf wel eens iets terwijl ze aan het spelen is ze vind dat ook niet boeiend... Verder staat hij uit

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Fynn pakt de afstandsbediening en drukt wat knopjes in maar er gebeurt niet ...
Om het vanuit een andere hoek te bekijken.. Wat goed dat Fynn verbanden kan leggen tussen de afstandbediening en de tv aan doen!. Ik vind dat heel knap van hem🤗

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Fynn pakt de afstandsbediening en drukt wat knopjes in maar er gebeurt niet ...
Super goed die verbanden inderdaad en de fijne motoriek van de knopjes indrukken toch. Hier krijgt ze de AppleTV al een hele poos zelf aan 🙈 Ze kijkt dan even naar de screensaver van de tv of gaat ze door de programma’s heen swipen. De keren dat ze Paw Patrol aanzet zien we maar als toevalstreffers 🤨🤣 Ze is hier ook helemaal fan van de afstandsbediening van het licht op onze slaapkamer. Dus wij krijgen elke morgen een lichtshow ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Fynn pakt de afstandsbediening en drukt wat knopjes in maar er gebeurt niet ...
Boris pakt ook de afstandbediending en richt dan naar de tv🤣

2 jaar geleden

Sem pakt ook vaak de controller en drukt hem aan, kijkt of het lampje gaat branden en wacht dan tot de tv iets doet 😂 helemaal geïnstalleerd op de bank dan ermee

2 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Boris pakt ook de afstandbediending en richt dan naar de tv🤣
We hebben een afstandbediening waar je ook wat in kunt spreken. Mijn zoontje probeert wat te zeggen en wordt boos dat hem niet lukt… zo grappig om te zien

2 jaar geleden

Is appeltaart ook een fruithap ?🤣

2 jaar geleden

Reactie op JustMie

Is appeltaart ook een fruithap ?🤣
Natuurlijk, pizza Hawaï is toch ook een fruitsalade? 🤣