1006 Reacties

3 jaar geleden

Haha ik lach me rot om alle berichten! Zelf doe ik de flesjes in de nachten en overdag ook alleen mn zoontje verzorgen. Zoals vele ook zeggen, amper tijd voor jezelf om effe iets te vreten.. maar zoontjelief wilt heel graag dat wij lopen met hem terwijl ik daar niet altijd zin in heb, als mijn man thuis komt zeg ik; wil jij hem overnemen want heb al de hele dag gelopen terwijl dat niet zo is ;)

3 jaar geleden

Reactie op Manonschr

Haha ik lach me rot om alle berichten! Zelf doe ik de flesjes in de nachten ...
Hahaha same🤣

3 jaar geleden

Ons kleintje eet heel snel, ik trek daarom af en toe de fles uit haar mond zodat de voeding wat langer duurt. Dan begint ze keihard te krijsen. Vervolgens noem ik haar Little Obesitas. 🙈 Of als ik met mijn vriend aan het praten ben en zij begint te huilen, dan zeg ik tegen haar: hallo, papa en mama zijn in gesprek 🤷🏻‍♀️ jij bent straks aan de beurt.

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Ons kleintje eet heel snel, ik trek daarom af en toe de fles uit haar mond ...
Hahaha, Obesibaby 🐷

3 jaar geleden

Ik noem mijn baby soms boelie, omdat ze zó dik is 😂. Kreeg ik daarna een standje van m'n man dat ik z'n dochter niet mocht beledigen 🙈

3 jaar geleden

Bij de laatste voeding door mn wekker heen slapen en de kleine meid 2 uur te laat de fles geven. Direct na het badje weer over zichzelf heen plassen en het met billendoekjes schoonmaken. Zonder sokjes in bed leggen omdat ze ze toch uittrapt of helemaal geen sokjes aandoen omdat haar broekspijpjes zo lang zijn 🤪

3 jaar geleden

Al een paar dagen denken wat ruikt onze baby toch zurig, maar niet kunnen vinden hoe dit komt. Blijkt er in een plooitje in de nek lekker opgedroogde melk te zitten al een paar dagen. Ff dat plooitje over het hoofd gezien. 😁

3 jaar geleden

Reactie op motorlady

Al een paar dagen denken wat ruikt onze baby toch zurig, maar niet kunnen v ...
Heel herkenbaar. Maar waarom heeft mijn dochter dan ook 3 onderkinnen? 🙊

3 jaar geleden

Mijn ukkie kan zo hard knetteren dat ik soms denk dat mijn partner scheten staat te laten... Niet voor niets heeft die kleine nu de bijnaam knetterkoning!!

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Heel herkenbaar. Maar waarom heeft mijn dochter dan ook 3 onderkinnen? 🙊
Hahah nu ga ik toch meer eens tussen die plooitjes kijken 😅

3 jaar geleden

Reactie op ElaineV

Bij de laatste voeding door mn wekker heen slapen en de kleine meid 2 uur t ...
Ach hier heeft ie nooit sokken aan tenzij we naar buiten gaan. Altijd heerlijk warme voetjes!

3 jaar geleden

Een flinke klodder vanille vla op het bolletje van je baby laten vallen omdat zij nét besloot gevoed te willen worden toen ik aan mijn toetje begon. Sorry, het kon echt niet wachten 😅

3 jaar geleden

Je kind tussen de paardenmest zetten omdat je je stal moet uitmesten, en het erge is, ze slaapt gewoon heerlijk door 🤣🤣

3 jaar geleden

Reactie op KimJ123

Je kind tussen de paardenmest zetten omdat je je stal moet uitmesten, en he ...
Hahahhaha. Mag ik mijn zoon langsbrengen. Misschien slaapt hij dan wel overdag😂😂😂

3 jaar geleden

Hier ook de filters ontdekt 🙈🙈 door jullie inspiratie gekregen. Ik word er echt heel melig van. 🤣

3 jaar geleden

Snapchat😱🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Dit topic maakt heel je dag goed! Zit gewoon te huilen van t lachen🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Met kerst lag onze baby tussen me moeder en mij in. Ja hoor meneer had gepoept... Ik kon hem niet in de keuken verschonen want me broer en schoonzus waren daar bezig voor de gourmet alles klaar te zetten. Zegt me schoonzus verschoon hem maar op de bank. Prima verschoningskussen op de bank. Luier open. En hij spuit terwijl ik het afdoe, het halve kussen onder. Daar een hydrofiele doek over gedaan en ik ging verder. Stom want was vergeten er een schone luier onder te leggen dus meneer poepte nog een keer... het werd dus een chaos met poep overal... Hij was uiteindelijk schoon. Ik kon een schone jurk aan en het kussentje voor in de bank van schoonzus zat ook onder🤭🤭🤭

3 jaar geleden

Tijdens het geven van de fles gaf mijn man me een blokje kaas.. dat blokje liet ik perongeluk uit m'n mond vallen, zo bovenop haar oog. Madam dronk gewoon door met dat stuk kaas op haar oog. Sindsdien zegt mijn man steeds: niet op dr oog knoeien he 😂 Ik noem mijn dochter ook steevast 'toetie'. Laatst ging ik daar over nadenken en toen bedacht ik me opeens dat ik haar zovaak toetie noem dat ze straks vast denkt dat ze zo heet 😂😂

3 jaar geleden

Mijn vriend noemt onze dochter Hannie ipv Hanna... Hier per ongeluk hoofdje tegen de box gestoten toen ik met haar nachts beneden was met mijn slaperige hoofd... Ze heeft hier ook een keer heel hard met haar hoofd naar links gezwaaid tijdens het boeren, en kwam tegen mijn gezicht aan... Deed bij mij al pijn, het werd stil en ze zet me het toch op een brullen. Heb er toch wel om moeten lachen want ze deed het echt zelf 🤭