1006 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op JustMie

Is appeltaart ook een fruithap ?🤣
Ja, wijn ook 😆

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Super goed die verbanden inderdaad en de fijne motoriek van de knopjes indr ...
Zou ermee oppassen. Sophie heeft bij ons onze Netflix account verwijdert😑 heb nu maar een eigen speelgoed afstandsbediening gehaald😬

2 jaar geleden

Gisteren wakker moeten maken, nu vrij en ze is vanaf 5.50 al wakker.. heel slecht ik heb haar tot 6.40 laten huilen/ jammeren. Sorry en dan kom je voor de 2de keer in haar kamer.. is ze helemaal blij mij te zien. #slechte moeder ben ik*😔😭

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gisteren wakker moeten maken, nu vrij en ze is vanaf 5.50 al wakker.. heel ...
Heel begrijpelijk hoor. En hier ook altijd bij mij vroeg en mag ik een keer blijven liggen omdat mijn vriend er sochtends uit gaat slaapt hij door tot half8😅

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Gisteren wakker moeten maken, nu vrij en ze is vanaf 5.50 al wakker.. heel ...
Misschien een tip als mijn zoontje vroeg wakker is en ik wil nog even blijven liggen dan haal ik hem alvast uit zijn slaapzakje en leg ik allerlei extra knuffels en wat speeltjes in zijn bed vermaakt hij zich zomaar een uur mee... Wellicht helpt het ook bij jullie

VRIEND

2 jaar geleden

Gisterennacht heeft ukkie liggen spoken. Om het uur wakker. Ik heb zelf corona dus ook niet helemaal in mijn hum. Allebei dus erg moe. Vanochtend weer in slaap gevallen en ik schrok om half 10 wakker. Ik vloog omhoog en trof een spellend kind aan in zijn ledikant. Allemaal goed gekomen, maar voelde me goed schuldig. Wel goed kunnen slapen though 😂

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Gisterennacht heeft ukkie liggen spoken. Om het uur wakker. Ik heb zelf cor ...
Haha. Mama uitgeslapen en een spelende tevreden kind.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Misschien een tip als mijn zoontje vroeg wakker is en ik wil nog even blijv ...
Heb ik vanmorgen uitgeprobeerd en zo ideaal ik Heb gewoon een uurtje langer kunnen liggen in bed. Heerlijk

2 jaar geleden

Reactie op taprin

Heb ik vanmorgen uitgeprobeerd en zo ideaal ik Heb gewoon een uurtje langer ...
Kijk super fijn dat het ook bij jullie werkt!

2 jaar geleden

Uh oh, zoveel geloederd dat er straks een deel 2 moet komen. 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Uh oh, zoveel geloederd dat er straks een deel 2 moet komen. 🙃
#zinin

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Loederpapa met pizza
Omg wat is luni hier nog klein

2 jaar geleden

Dag allemaal, Wat is er veel en fijn geloedermoederd hier! Het is daarom tijd om dit topic te sluiten, en verder te gaan in het vervolgtopic (Loeder)moeder momentjes - the second part, dat je ook kunt vinden via: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/loeder-moeder-momentjes-the-second-part-mwDJk3 Loedermoeder ze! Groetjes, Anna | Moderator