1006 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op A1998

Waneer je het flesje te warm heb gemaak dus de dop er niet goed opdraait zo ...
Hahahah herkenbaar van t kussentje 😂😂

3 jaar geleden

De eerste weken had ik het zo erg na de kraamweek op het moment dat ik mijn zoon uit z’n bedje haal om hem klaar te maken voor de ochtend moet ik altijd zo nodig naar de wc wat gaat er door m’n hoofd heen iedere keer (maar ik deo het niet) “als ik hem in de box legt dan brult hij alles bij elkaar, zal ik hem in de armen en op de wc zitten😂 (niet gedaan hoor maar die gedachten al. Of tijdens de kraamweek niet optijd wakker geworden voor z’n voeding en de deur stond op de haak en de kraamhulp kon niet binnenkomen😂 Wanneer kleintje niet wilt slapen tijdens onze eet momenten in de stokke stoel gedaan dan kijkt hij ons zo lief en vragend aan; wat doet mama ze laat hem aan de kaas ruiken oh en dan worden z’n ogen groot ! Laatste; wanneer aan het huilen is en stopt ik voor de grap z’n flesje aan hem laat zien dan denk hij ze gaat hem nu geven en dan terugzetten op tafel dan huilt hij zo grappig 🤣 uiteindelijk wel direct z’n flesje gegeven hoor anders echt zielig maar t ging me om de blikken Wat wel komisch lijkt #eerstekindje #ontdekken

3 jaar geleden

Hier Ook een Snapchat loeder moeder😂

3 jaar geleden

Midden in de nacht tijdens het bv naar de wc moeten dus dan maar al voedend naar de wc gaan😂 onderweg in het donker hopen dat hij niet loslaat en het hele huis wakker is🙈

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Ons kleintje eet heel snel, ik trek daarom af en toe de fles uit haar mond ...
Hahaha mijn man en zijn zusje hebben de grap dat zij obesitas 1 en obesitas 2 (obi ONE en obi Two) zijn en ons steeds mollig worden meisje noemt hij nu stiekem obi Three😅

3 jaar geleden

Zo grappig al deze verhalen! In de ochtend lagen wij met zijn drietjes even in bed. Lekker wakker en klaar voor de selfie. Baby in het midden en lachen maar. Totdat ik mijn telefoon liet vallen (zoals je vaak hebt in bed..) OP MIJN BABY. Hij moest natuurlijk huilen, vriend boos op mij (alsof ik dit expres deed?) en ik in tranen. OMG ik maak echt geen selfies meer in bed. De baby hield er trouwens niets aan over hoor. 😬

3 jaar geleden

Vannacht kwam de kleine man voor een flesje. Slaap dronken uit bed en aan de gang . We hebben boven zn poedertoren staan lekker makkelijk. Dus zoals altijd open ik die poedertoren en kieper deze leeg in de fles, vervolgens heb ik dit nogmaals gedaan ( denk ik ) water bij gedaan schuddelen en klaar voor gebruik. Nou echt niet 😅 die jongen kon zuigen voor zn leven maar kreeg geen druppel. Snel vriendlief naar beneden gestuurd voor nieuwe fles, want de poedertoren was leeg 🙈 En inderdaad ik had twee maal voeding bij het water gedaan ( 150 + 10 inclusief 2 schepjes jhbp) oepss

3 jaar geleden

Reactie op DvR00

Zo grappig al deze verhalen! In de ochtend lagen wij met zijn drietjes even ...
Heb ik met m’n beide andere kindjes gehad🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Gewoon slapen gaan op commando 😂
Werkt dit echt om hem in slaap te krijgen? Misschien moet ik t ook maar proberen 🤔

3 jaar geleden

Als je weet dat je kleintje een vreselijke poepbroek heeft maar je toevallig net op dat moment echt even "dringend" moet kolven. Schat wil jij haar even verschonen?😇

3 jaar geleden

Mijn oudste (nu 3) heeft best vaak met zn koppie de deurposten en trapleuning van heel dichtbij gezien... Ergens langslopen maar geen rekening houden met uitstekende delen zoals een baby hoofdje🙈

3 jaar geleden

Baby lag heerlijk in de box om der heen te kijken. Ik ondertussen wat dingetjes in het huis aan het doen. Prullenbak legen en er achter komen dat deze lekt. Toch even naar buiten om dit weg te gooien in de container. Toen ik de deur weer wilde openen lukte dit niet, ik had de verkeerde sleutel meegenomen. Vriend was even naar de markt. Bij de buren aangebeld die vriend 10x gebeld hebben want hij nam niet op. Ik ondertussen in totale paniek, huilend allerlei horror scenario's aan het bedenken wat er allemaal zou kunnen gebeuren nu ze helemaal alleen thuis in de box ligt. Vriend was binnen 5 min thuis en in totaliteit heeft ze 10min alleen thuis in de box gelegen. Bij binnenkomst lag mevrouw uiteraard hetzelfde als toen ik weg ging. Lekker rustig om zich heen aan het kijken. Ze was toen nog geen 3 weken oud

3 jaar geleden

Ik wilde mijn meisje uit de maxi cosi halen. Prik ik per ongeluk in haar oog met mijn vinger. Dus na een schuldig voelende sorry wil ik het andere riempje pakken, prik ik in haar andere oog 😆 Gelukkig sliep ze en gaf ze er niet om 😁

3 jaar geleden

Hier overigens net een hartverzakking op het toilet, die kon ik aan zien komen. Ik hoorde vanuit zijn kamer 'mama'. 🤣 Ik dacht even: dat is de mijne die dat zegt, maar dat kan nog niet!!! Hij begon daarna wat te jengelen dus waarschijnlijk was dit een korte jengel na elkaar. Maar ik schrok me wild. Zo zie je maar weer; ze pakken je vanzelf wel terug ;).

3 jaar geleden

Als je weet dat je kleintje een vreselijke poepbroek heeft maar je toevalli ...
Dat zijn hier de ‘papa luiers’ dus zodra hij klaar is met werken, en meneer heeft gepoept dan mág vriendlief aan het werk 🤣

3 jaar geleden

Liam ligt in de woonkamer bij ons in de kinderwagen, omdat in de box een gehuil van niks is. Had gisteren met hem heen en weer gereden omdat hij huilde. Uiteindelijk sliep hij en ik liet de kinderwagen los en draai me om, om op de bank te gaan zitten. Zit net hoor ik pok .. bleek dat ik de kinderwagen niet op de rem had gezet en die rolde tegen de keukendeur aan.. echt een oeps moment .. 🙈 Kleine was toen ook weer wakker 😭

3 jaar geleden

Reactie op Kelly_fn

Mijn oudste (nu 3) heeft best vaak met zn koppie de deurposten en trapleuni ...
Herkenbaar ik moet soms ook op het laatste moment een schijnbeweging maken zodat de kleine niet met zijn hoofd tegen de deurpost komt 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Banaan

Herkenbaar ik moet soms ook op het laatste moment een schijnbeweging maken ...
Nou ik heb ergens er iets van geleerd. De baby heeft nog geen deurpost gezien 😂

3 jaar geleden

Ik geef volledig borstvoeding. Wat ik heel kostbaar en belangrijk vind maar soms ook heel vermoeiend 😅 was een keer snachts ik dacht ga op mn zei liggen en dan voeden. Mn rug had het namelijk ook wel even gehad. Wat denk je ben in slaap gevallen met Ruben aan de borst. Ik schok 2 uur later wakker en Ruben lag nog stééds lekker maar met de tepel in de mond te slapen 🤣 ik kan er nu om lachen maar ik ga voortaan altijd zitten en zet even een kookwekker aan zodat ik zeker na 20 min de ogen weer open heb.

3 jaar geleden

Is dit ook loeder moment kind in de zon zetten om lekker oogjes toe te doen 🤫