1006 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Is dit ook loeder moment kind in de zon zetten om lekker oogjes toe te doen ...
Neee!! Ontzettend slim doe ik ook!

3 jaar geleden

Hahahhaha. Mag ik mijn zoon langsbrengen. Misschien slaapt hij dan wel over ...
Altijd welkom🤣🤣 bedwelm ze gewoon met de ammoniak geur 🤣

3 jaar geleden

Reactie op KimJ123

Neee!! Ontzettend slim doe ik ook!
Haha ideaal hoor! En nog lekker warm ook👌💞💞💞

3 jaar geleden

O ik had echt een super gênant maar hilarisch moment (achteraf dan op dat moment drama) na 5 weken ijzertabletjes en daarvoor movicolon gebruiken dachten mijn darmen het is genoeg zo. Ik lag de kleine borstvoeding te geven. Ze had nog amper aangehapt en ik moet een scheet laten. Maar het was niet alleen lucht. Dus ik snel de kleine van de borst halen. Naar het toilet waar mijn darmen helemaal loos gingen. Mezelf gewassen want gelukkig was ik nog redelijk op tijd. Ik ga terug naar mijn kleine speenvarkentje die het duidelijk niet eens was met mijn abrupte vertrek. Zit mijn man met een lang gezicht op bed met de kleine in zijn armen. Hij zegt ze doet het gewoon expres. Iedere keer wanneer jij weggaat begint ze te huilen. Toen ik uitlegde waarom dit nu was dacht hij ook nog dat hij in de poep had gelegen toen hjj de kleine ging pakken 🤣😂 dus de kleine gevoed een lekkere douche genomen en toen ontzettend gelachen

3 jaar geleden

Ik kan mn lach nooit inhouden als mijn zoontje een pruillip trekt, terwijl hij zichzelf dan echt heel zielig vindt.

3 jaar geleden

We maken memes van ons zoontje

3 jaar geleden

En nog een

3 jaar geleden

Reactie op Miepie88

Ik geef volledig borstvoeding. Wat ik heel kostbaar en belangrijk vind maar ...
Dit gebeurd mij elke nacht 🤪🤪

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

We maken memes van ons zoontje
Wij ook, maar dan op basis van onze dochter. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik kan mn lach nooit inhouden als mijn zoontje een pruillip trekt, terwijl ...
Haha hier ook! Ik moet dan ook altijd lachen. 😁

3 jaar geleden

Net klaar voor de nacht, moest mama nodig frambozen eten tijdens de borstvoeding met dit als gevolg. Was te lui weer te gaan o kleden, gwn zo laten slapen, papa ‘s ochtends goed laten schrikken, lijkt op bloed 🤣

3 jaar geleden

Ik doe ook mee!! Verder heeft mijn meisje als bijnaam pukkelhoofd (dankzij de babyacne) Verder wilde ik haarlotion in haar haartjes doen. Ik denk dat ik per ongeluk probeerde ook haar wimpers in model te brengen. Ze kneep haar oogjes stijf dicht en begon heel hard te huilen!!

3 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij ook, maar dan op basis van onze dochter. 🤣
Nou echt hè??? Hier laatst een grote explosie van die Poolse supermarkt in de buurt, het toch wel knalvuurwerk van oud en nieuw; meneer slaapt er doorheen. En op het moment dat wij gaan slapen en het bed kraakt: superwakker 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Momyt

De eerste weken had ik het zo erg na de kraamweek op het moment dat ik mijn ...
Ik heb wel eens de fles op de wc gegeven hoor 🙈😂 Mama ziek en diarree en papa naar het werk. Als onze dame niet eten krijgt wanneer ze wil hebben we een luchtalarm van heb ik jou daar 😬

3 jaar geleden

Reactie op MamaM88

Ik heb wel eens de fles op de wc gegeven hoor 🙈😂 Mama ziek en diarree en ...
Hahaha heerlijk, hier prikkelbare darm, Papa was echt net weg, zijn eerste avondje lekker weg, kleine was net 2 weken oud. Was net lekker naar boven gegaan met de fles, darmaanval, kleine in de co-sleeper gemikt, die over de gang naar de badkamer gesleept (en hoge drempel over getild). Mama kon zich legen, kleine kon liggend drinken, beide gelukkig (Naja van hem weet ik het niet zeker in die stank😂)

3 jaar geleden

hij vind me niet leuk🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Ik kan mn lach nooit inhouden als mijn zoontje een pruillip trekt, terwijl ...
O echt he. Onze meid kan ook ooit zo dramatisch doen. Hilarisch vind ik het

3 jaar geleden

Reactie op Miepie88

Ik geef volledig borstvoeding. Wat ik heel kostbaar en belangrijk vind maar ...
Hahaha gebeurt hier ook wel eens 😅 ik ben zelfs een keer zittend in slaap gevallen 🤓

3 jaar geleden

Reactie op Anni86

Mijn ukkie kan zo hard knetteren dat ik soms denk dat mijn partner scheten ...
😂 Hetzelfde hier. Billencreme noemen we nu ook knettercreme, zodat ie lekker kan knetteren 😅

3 jaar geleden

😁