1006 Reacties

3 jaar geleden

Ons meisje lag lekker op mijn borst en ik róók de poepbroek al... Ik vroeg mijn vriend: “lieverd, ik twijfel of ze gepoept heeft, ruik jij eens?”. En hij nam een flinke snuif over zijn longen! Mijn bonus-zoon en ik hebben de rest van de avond in een deuk gelegen 🤣🤣

3 jaar geleden

Memes inderdaad 😂 En jezelf voornemen dat je na de nacht fles de baby echt nog even 15 minuten rechtop wil houden omdat het beter is en ze nog niet heeft geboerd... maar haar dan na 5 minuten terug in de ledikant legt omdat je zelf wil slapen 🙈 Vervolgens een uur later je kindje 10 cm opschuiven in dat bedje, omdat ze een mondje terug heeft gegeven en daarin ligt 🙈 schoon stuk, lekker verder slapen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Suusama

Memes inderdaad 😂 En jezelf voornemen dat je na de nacht fles de baby ec ...
😅🤣 Die 10 cm opschuiven herken ik wel. In de kraamweek had mijn zoontje door ze luier gelekt en had een kleine natte plek op ze romper. Ik durfde hem toen nog niet om te kleden en heb hem terug gelegd met een senzy kruik ertegenaan. Deze worden niet zo heet. De kraamhulp kon er gelukkig wel om lachen.

3 jaar geleden

Hahaha lig dubbel hier! Ik maakte ook wat mee: Je weet toch wel dat er soms 2 van die lintjes aan de zeikanten in de broekjes hangen? Om het broekje aan de hanger te kunnen hangen. Nou ik ben altijd te lui om die af te knippen en ik deed dus zijn broekje aan en hij zet het op een krijsen dus ik het broekje nog even extra ophijsen en zeg tegen hem nou jochie doe maar rustig aan er is niks aan de hand! Wil ik zijn sokjes aan doen zie ik dat er een lintje om zijn teentje was gegaan en die helemaal mee omhoog was gegaan 🤦‍♀️🤦‍♀️ snel dat lintje eraf gehaald en er was niks meer aan de hand hahah

3 jaar geleden

Of dat je baby lekker in je armen ligt te slapen en je moet niezen en dat je baby dan wakker schrikt en begint te huilen 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Of dat je baby lekker in je armen ligt te slapen en je moet niezen en dat j ...
Ik werd zo boos op mijn vriend toen de baby eindelijk sliep, hij vol in haar gezicht nieste en zij begon te huilen. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Hahaha lig dubbel hier! Ik maakte ook wat mee: Je weet toch wel dat er som ...
Hahhaha heel herkenbaar heb dit al 2x voorgehad sinds dan knip ik de lindjes eruit 😅

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Hier idd ook zo'n lindje om dr teen gehad, ik dacht al wat gaat die broek moeilijk aan... Nu altijd een schaar in het bakje op de comode

3 jaar geleden

Eh ja.. ik pak dus net die kleine uit zn box. Knal ik zn hoofd tegen de rand. Hij heeft een pruillip opgezet en gehuild op het deuntje: mahama, waarom deed je dat. Voel me behoorlijk schuldig 😅

3 jaar geleden

Wij hebben deze beer gekregen om periodiek mee op de foto te gaan. Zodat je dan ziet hoe ze groeit. Op deze foto ondersteunen we haar..

3 jaar geleden

Op deze foto wilde we de hand kort wegtrekken voor de foto. De foto is bewogen omdat ze razendsnel omviel!! 😱 met haar hoofdje tegen haar ledikantje. Gelukkig niet heel hard maar onze dame zette een flinke keel op! 😅

3 jaar geleden

Reactie op Kiimmetje

Haha ja hier ook schuldig 🙋‍♀️

3 jaar geleden

Ik geef bv en mijn meid die zuigt heel hard en een keer toen ze losliet voor een pauze bleef mijn borst maar door spuiten. Zo'n hele straal over haar gezicht heen over mijn kleren heen. Voor ons beide hele melk douche. Huilen dat ze deed 😅 Daarna badje voor haar en douchen voor mij.

3 jaar geleden

Foto zegt genoeg

3 jaar geleden

Ik doe regelmatig een drupje cinnebaby tegen krampjes om haar de speen te laten nemen, ook als ze geen krampjes heeft (dan valt ze eerder in slaap of om even stil te krijgen...). Voelt een beetje alsof ik haar drugs geef 😅

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik doe ook mee!! Verder heeft mijn meisje als bijnaam pukkelhoofd (dankzij ...
Ik moet hier zo om lachen hahaha

3 jaar geleden

Foto zegt genoeg
Gezellig samen op de wc? 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lahuura

Ik doe regelmatig een drupje cinnebaby tegen krampjes om haar de speen te l ...
DIT DOE IK OOK HAHA! Anders pakt ze haar speen vaak niet!

3 jaar geleden

Foto zegt genoeg
Ja 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamafm

Ja 🙈
Schuldig🤣 Als mama nog moet douchen na samen te hebben gedoucht.