21 Reacties

4 jaar geleden

Loopfiets! Ze zijn top! Ben er helemaal fan van! De Pucky loopfietsen zijn heel erg leuk. Het is ook heel goed voor je kindje zijn Motoriek en Balans. Ons zoontje heeft altijd op een loopfiets gefietst, scheurde altijd rond. Hele goede balans. Fietste met 2 jaar en 7 maanden zo weg op een fiets zonder zeiwieltjes.

4 jaar geleden

*Zijwieltjes😉

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft afgelopen zaterdag 1 gekregen voor haar verjaardag. Die zelfde avond haar er op gezet en ze wist meteen hoe het moest. Moet haar alleen nog helpen met er opzetten, maar is hier nu al een succes

4 jaar geleden

Kunnen ze dit dan al als ze nog niet kunnen stappen?

4 jaar geleden

Reactie op Daphne18

Loopfiets! Ze zijn top! Ben er helemaal fan van! De Pucky loopfietsen zijn ...
Ahhh die zijn leuk! Vooral met dat mandje. Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft afgelopen zaterdag 1 gekregen voor haar verjaardag. Die ...
Wat leuk! 😍

4 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik denk van wel, maar vraag het mij ook af

4 jaar geleden

Reactie op lambi

Mijn dochter kan nog niet loslopen maar blijkbaar kan ze wel al op een loopfiets, ze had het gelijk in de gaten

4 jaar geleden

Die van ons heeft deze week ook 1 gekregen voor haar verjaardag! Echt een top ding. Ze loopt nog niet, maar snapte dit direct! Ze moet wel geholpen worden om erop te kunnen en bij de bochtjes

4 jaar geleden

Mijn dochter is klein en kan zich nog niet afzetten op die van ons... Tis een loopfiets en driewieler in een. Als ik haar rond duw vind ze dat wel geweldig

4 jaar geleden

Pelle heeft deze gekregen met zijn verjaardag. Hij kan nog niet zelf lopen maar dit snapt hij wel. Hij is alleen nog een tikkeltje te klein waardoor hij zich niet stevig kan afzetten. maar hij vind het wel super leuk!

4 jaar geleden

Ook nog even foto met Pelle erop

4 jaar geleden

Reactie op Colet

Pelle heeft deze gekregen met zijn verjaardag. Hij kan nog niet zelf lopen ...
Van welk merk is deze? Ik vind hem namelijk eeg leuk!

4 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar zo leuk deze!

4 jaar geleden

Reactie op Colet

Pelle heeft deze gekregen met zijn verjaardag. Hij kan nog niet zelf lopen ...
Haha hij past ook mooi in je interieur 😉

4 jaar geleden

Wij hebben deze, deze is wat kleiner dan de gemiddelde loopfiets echt voor vanaf 1 jaar hij past er nu dus ook al goed op. En schijnt makkelijker op en afstappen te zijn met 1 wiel achter maar wij moeten hem er hier sws nog zelf opzetten er af stappen lukt wel met de handjes vast.

4 jaar geleden

Ja ik was ook meteen erg enthousiast over hoe deze eruit zag en je kunt zelf de print uitzoeken. Deze is 2 in 1 dus we kunnen hem ook nog ombouwen naar 2 wieler. Hier komt de fiets vandaan: https://www.geboortestoeltje.com/loopfiets-met-naam/loopfiets-2-in-1/

4 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Haha hij past ook mooi in je interieur 😉
Jep ik hou van hout en groen... Valt verder niet op 😜😂

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Dat wordt een ja dus 🤭😂

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft afgelopen zaterdag 1 gekregen voor haar verjaardag. Die ...
Vraagje.. wij hebben deze ook, is het stuur bij die ook zo stroef? Dat je het niet makkelijk kan sturen? Ik denk dat het hoort ivm evenwicht maar wil het toch even checken;)