7 Reacties

4 jaar geleden

Hi, Wij hebben vtech baby walker. Ze is der mega zoet mee en als die geluidjes vind ze mega leuk ze begrijpt ook snel hoe sommige dingen werkt om geluid te krijgen onze dochter is der weg van !

4 jaar geleden

Ik heb hier 1 van Vtech enorm succes, achter wielen kan je vast zetten op rem. Ik zet hem wel altijd ergens tegen aan om dat ik bang ben dat als ze er volledig op leunt toch weg schuift. Maar ze vind het ook erg leuk om er mee te spelen omdat er zoveel activiteiten en muziekjes op zit.

4 jaar geleden

Ik heb op marktplaats een mooie van Vilac gevonden met zachte wielen van een soort rubber: wij hebben namelijk een houten vloer en onderburen dus waren plastic wieltjes geen goed idee ;)

4 jaar geleden

Deze is het. Ons zoontje is er erg blij mee, ook met de blokken die hij er steeds in en uit doet. Van de eerdere eigenaren begreep ik ook dat hij later ook nog heel leuk gebruikt wordt als autootje om op te zitten (als ze ietsje ouder zijn)

4 jaar geleden

Wij hebben een woezel en pip loopwagen van hout met rubberen wieltjes en de vtech welke hieronder ook staat afgebeeld. Nu hij nog heel wankel loopt vind ik die van vtech fijner! Die gaat wat moeilijker vooruit als hij op slot staat. Bij de houten begint hij steeds sneller te lopen omdat hij het niet bij kan houden en uiteindelijk valt hij (als ik hem niet vast pak) dus vtech for the win hier!

4 jaar geleden

Bij de gastouder heeft ze die Vtech, ideaal doordat je de wielen stroef kan zetten waardoor ze er ook langzaam mee kunnen stappen. Thuis heeft ze z’n blokkenwagen, maar wordt alles wat vooruit te duwen is gebruikt als loopwagen: grote doos, hobbelpaard, stoel enz.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de vtech. Vind m persoonlijk niet zo mooi, maar hij is wel erg praktisch. En leuke muziekjes. Een blokkenwagen klapt om en heeft (vaak) geen rem.