36 Reacties

2 jaar geleden

Die van ons heeft nu de smaak te pakken. Als hij bij een tafel of bank staat, gaat hij vanuit daar lopen. Nog niet vanuit zit naar staan. Maar het is ook pas sinds vandaag dat ie zoveel loopt. 👍😃 zo cliché, maar ben een erg trotse mama 😊

2 jaar geleden

Die van mij loopt 2 à 3 meter los en laat zich dan weer op haar knietjes vallen. Echt los lopen vind ik het dus nog niet, maar we zijn onderweg! Haar eerste losse stapjes zette ze twee weken terug, daarvoor is ze ongeveer twee maanden aan het cruisen geweest langs de meubels.

2 jaar geleden

De onze (10/11/2020) liep al een maandje met ondersteuning van objecten. Ze is langzaaaaam nu beginnen stappen, en sinds 2 dagen gaat het echt pas vlot. Een ander kindje dat ik ken, 2 weken jonger dan Amelie is, loopt sinds haar 9-10 maand, die loopt nu al vlot mee tijdens een wandeling. Maak je niet te druk, elk kindje heeft zijn/ haar tempo. ☺️

2 jaar geleden

Onze dochter is van 1-11-20. Ze liep langs objecten met 11,5 maandjes zoiets, en met 13 maanden liep ze ineens los, en inmiddels rent ze het huis door. Het verschilt zo, en dat is niet erg

VRIEND

2 jaar geleden

Onze dochter van eind oktober (prematuur) loopt al heel lang rechtop op haar knieën. Langs banken enzo gaat ook goed en lopen achter loopwagen enzo ook. Maar loopt nog niet los. Maak me geen zorgen. Alles komt op z'n tijd.

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde. Zoon van 5-11-2020. Loopt overal langs, maar los vindt hij nog een beetje eng en valt dan vaak op zijn kont of knieën en gaat dan kruipend verder. Ik maak me er niet druk om. Ooit zal het wel goed komen😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 24/11 loopt sinds een maand ook pas echt, maak je niet druk mommy en geniet nog van je niet lopende babyyyy 😂

2 jaar geleden

Mijn dochter van 4-12 loopt ni ruim een maand los. Ze heeft ook echt heel lang rond de tafel/bank gelopen. Uiteindelijk begon ze ook steeds meer via de muur en alles wat er tussen in zat te lopen naar de plek waar ze naar toe wilde. En opeens besloot ze dat ook los te kunnen, met vallen en opstaan natuurlijk. Maar elk kindje doet dit natuurlijk op der eigen manier en tempo.

2 jaar geleden

Mijn dochter loopt ook nog niet los. Ze is van 23/11/‘20. Trekt vanaf 12mnd zich overal op en loopt denk ruim 2 maanden aan meubels, achter loopkar en alles maar zelfstandig ho maar. Dan gaat ze op dr kont zitten. Komt vanzelf wel denk ik maar:) straks kunnen ze allemaal hetzelfde

2 jaar geleden

Mijn dochter van 24-11-2020 heeft hetzelfde. Wel overal langs lopen, maar nog niet los staan of lopen. Toch zei het CB wel dat ze nog best rap was. Gemiddeld lopen kinderen pas met 2 jaar dacht ik.. vind ik overigens laat!😅😅

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 30-10-2020 en loopt sinds een weekje los. Die periode van langs de meubels lopen heeft hier ook maanden geduurd. Hier durfde ze niet zo goed denken we.

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 06-11 en loopt sinds een week nu echt zelfstandig en he ...
Dit idd ze is hier ook echt in een week tijd van alleen maar kruipen en op de knieën lopen naar bijna alleen maar lopen gegaan.

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Die van ons heeft nu de smaak te pakken. Als hij bij een tafel of bank staa ...
En terecht, heb jij dat ook dat je heel erg moet wennen dat er ineens een kind naast je staat? 😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

En terecht, heb jij dat ook dat je heel erg moet wennen dat er ineens een k ...
Ja dan sta ik in de keuken en dan heb ik opeens een kind aan m'n broek hangen. Maar dat koppie als hij loopt, heerlijk. Hij geniet er zelf ook van. Weer een nieuwe fase.

2 jaar geleden

Mijn dochter is van 29-10-2020 en loopt sinds een week na haar verjaardag los. Begon met kleine stapjes, van de bank naar een tafeltje bijvoorbeeld een paar meter en steeds verder en na haar verjaardag liep ze echt. Langs tafels en stoelen liep ze rond 8/9 maanden, dus die fase heeft wel lang geduurd, maar volgens mij is die van ons met alles vroeg 😂

2 jaar geleden

Aaah kijk wat een verschillen!!! 😁😁