36 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons heeft nu de smaak te pakken. Als hij bij een tafel of bank staat, gaat hij vanuit daar lopen. Nog niet vanuit zit naar staan. Maar het is ook pas sinds vandaag dat ie zoveel loopt. 👍😃 zo cliché, maar ben een erg trotse mama 😊
2 jaar geleden
Die van mij loopt 2 à 3 meter los en laat zich dan weer op haar knietjes vallen. Echt los lopen vind ik het dus nog niet, maar we zijn onderweg! Haar eerste losse stapjes zette ze twee weken terug, daarvoor is ze ongeveer twee maanden aan het cruisen geweest langs de meubels.
2 jaar geleden
De onze (10/11/2020) liep al een maandje met ondersteuning van objecten. Ze is langzaaaaam nu beginnen stappen, en sinds 2 dagen gaat het echt pas vlot.
Een ander kindje dat ik ken, 2 weken jonger dan Amelie is, loopt sinds haar 9-10 maand, die loopt nu al vlot mee tijdens een wandeling.
Maak je niet te druk, elk kindje heeft zijn/ haar tempo. ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben hetzelfde. Zoon van 5-11-2020. Loopt overal langs, maar los vindt hij nog een beetje eng en valt dan vaak op zijn kont of knieën en gaat dan kruipend verder. Ik maak me er niet druk om. Ooit zal het wel goed komen😅
2 jaar geleden
Mijn dochter van 4-12 loopt ni ruim een maand los. Ze heeft ook echt heel lang rond de tafel/bank gelopen. Uiteindelijk begon ze ook steeds meer via de muur en alles wat er tussen in zat te lopen naar de plek waar ze naar toe wilde. En opeens besloot ze dat ook los te kunnen, met vallen en opstaan natuurlijk. Maar elk kindje doet dit natuurlijk op der eigen manier en tempo.
2 jaar geleden
Mijn dochter loopt ook nog niet los. Ze is van 23/11/‘20. Trekt vanaf 12mnd zich overal op en loopt denk ruim 2 maanden aan meubels, achter loopkar en alles maar zelfstandig ho maar. Dan gaat ze op dr kont zitten. Komt vanzelf wel denk ik maar:) straks kunnen ze allemaal hetzelfde
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
En terecht, heb jij dat ook dat je heel erg moet wennen dat er ineens een k ...
Ja dan sta ik in de keuken en dan heb ik opeens een kind aan m'n broek hangen. Maar dat koppie als hij loopt, heerlijk. Hij geniet er zelf ook van. Weer een nieuwe fase.
2 jaar geleden
Mijn dochter is van 29-10-2020 en loopt sinds een week na haar verjaardag los. Begon met kleine stapjes, van de bank naar een tafeltje bijvoorbeeld een paar meter en steeds verder en na haar verjaardag liep ze echt. Langs tafels en stoelen liep ze rond 8/9 maanden, dus die fase heeft wel lang geduurd, maar volgens mij is die van ons met alles vroeg 😂