16 Reacties

5 jaar geleden

De luiertassen van Fawn Design zijn heel mooi!

5 jaar geleden

Ik heb er een cadeau gehad van nana beebi als ik het goed zeg. Weet niet of het er in roze is. Ik heb hem zelf in het zwart. Zo een handige tas.

5 jaar geleden

Dan zou ik voor een tas van Lief of Oililly gaan. Dat zijn vaak opvallende tassen in allerlei kleuren.

5 jaar geleden

Van mayoral hebben ze leuke.

5 jaar geleden

Reactie op Loulou21

Ik heb er een cadeau gehad van nana beebi als ik het goed zeg. Weet niet of ...
Heb je deze? Vind hem er zo mooi uitzien. Goeie kwaliteit, stevig en functioneel?

5 jaar geleden

Wij hebben de roze family bag tas gekocht voor bv familie uitstapjes en spullen etc. Als verzorgingstas hebben we deze gekozen, voorlopig enorm tevreden over (onze baby is nog niet geboren), is ruim genoeg en heeft genoeg vakjes waar alles in kan :) niet roze helaas maar dat compenseert met de family bag :)

5 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Heb je deze? Vind hem er zo mooi uitzien. Goeie kwaliteit, stevig en functi ...
En mannen kunnen hem ook dragen. Mooie tas, zoiets heb ik ook op het oog!

5 jaar geleden

En mannen kunnen hem ook dragen. Mooie tas, zoiets heb ik ook op het oog!
Heb het even op de Mamagroep op fb gevraagd wie hem heeft. 30 mama鈥檚 met allemaal maar top reacties. Enige - punt die vaak zegt is: je kan hem niet met 1 hand dicht doen. Je bent echt 2 handen nodig

5 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Heb het even op de Mamagroep op fb gevraagd wie hem heeft. 30 mama鈥檚 met al ...
Klinkt goed, nu ben ik nog meer overtuigd dat ik deze wil!

5 jaar geleden

Klinkt goed, nu ben ik nog meer overtuigd dat ik deze wil!
Vandaag komt hij bij mij binnen. Besteld bij bol.com dus als je het niks vind kan je kostenloos terug sturen 馃槒

5 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Vandaag komt hij bij mij binnen. Besteld bij bol.com dus als je het niks vi ...
Heb je de gewone of xl? Ik denk aan xl, lekker veel opbergruimte :p

5 jaar geleden

Heb je de gewone of xl? Ik denk aan xl, lekker veel opbergruimte :p
Er staan er 2 op bol.com maar zijn exact het zelfde haha. Dus heb voor de goedkoopste gekozen

5 jaar geleden

Heb je al gekeken op Amazon? Ik heb gisteren daar een tas besteld. Ben benieuwd hoe hij in het echt is

5 jaar geleden

Isoki luiertas

5 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Er staan er 2 op bol.com maar zijn exact het zelfde haha. Dus heb voor de g ...
Werd zo enthousiast van jullie, had m gisteren ook besteld en vandaag binnen. Ben er helemaal blij mee! Heb ook de goedkoopste besteld. Het verzorgingsmatje zit daar ook gewoon bij, al stelt het niet veel voor. Thanks voor de tip!

5 jaar geleden

Reactie op LISAXX

Werd zo enthousiast van jullie, had m gisteren ook besteld en vandaag binne ...
Ja volgens mij zijn de verzorgingsmatjes altijd flut en dus haha. Kan niet wachten. Bij mij komt ie vanavond pas 馃ぉ