11 Reacties

4 maanden geleden

Ons zoontje is net 3 en doet nu hetzelfde. Echt heeeel vermoeiend, vooral omdat het eigelijk altijd wel een makkelijk kind is geweest, maar nu is het sinds een paar maanden echt heel zwaar. Ben nu in verwachting van ons tweede kindje en de hormonen maken het ook allemaal niet makkelijker. 😅 Peuterpuberteit heet het niet voor niks

4 maanden geleden

Hier precies hetzelfde maar je moet ook niet vergeten dat de drukke weken net voorbij zijn, zoveel prikkels van alles gekregen. Ze moeten veel verwerken. Ik kon echt merken dat onze zoon anders was als dat hij normaal gesproken is. Hopelijk is het straks na de kerst vakantie weer een beetje normaal, weer lekker in het ritme en naar de peuterschool 🙈😆👍

4 maanden geleden

BLEGH herkenbaar en het duurt al best een poosje nu! Ook zo moeilijk doen met slapen ineens en ‘s nachts naar ons komen 😩 sliep altijd zo goed. Nu slaapt de jongste eindelijk door is Fleur van 3 de “lastige”. Maar vooral dat grenzen opzoeken en over je grenzen heen gaan is zo vermoeiend 😢 ik begin ook echt aan mezelf te twijfelen over hoe ik het doe enzo. Geef ik teveel grenzen? Te weinig? 😩 hopelijk gaat deze fase nu eindelijk eens over 🥺

4 maanden geleden

Reactie op Suusama

BLEGH herkenbaar en het duurt al best een poosje nu! Ook zo moeilijk doen m ...
Wat grappig. Onze dochter heet ook Fleur

4 maanden geleden

Hier ook een.Fleur met slechte oren en een eigen wil.. zeker als ze hij mama in de buurt is..

VRIEND

4 maanden geleden

Reactie op Suusama

BLEGH herkenbaar en het duurt al best een poosje nu! Ook zo moeilijk doen m ...
Herkenbaar die twijfel. Ben ik niet streng genoeg, of juist te streng... lastig. Succes met deze lastige fase

3 maanden geleden

Oh oh en dan dat schreeuwen om alles en niets. Hier is het in ieder geval ook herkenbaar op dit moment. Ook in de nacht weer drama.

één maand geleden

Ooh zo herkenbaar op dit moment en ik denk dat de piek nog komen moet, hij zit ons de hele dag te commanderen, je moet nu dit, dat ,zus, zo… schreeuwen om niks.. en dan ook nog hele dag ik wil zeggen.. om gek van te worden.. ik hang de vlag uit als deze fase voorbij is

één maand geleden

Ze was vandaag ziek thuis, ziek zou ik r niet echt noemen… gewoon dwaas en verkouden. Morgen vliegt ze weer terug naar school. Wat heeft ze het uitgehangen.. ik wil rusten (vlak voor het eten, om niet te moeten eten), geen honger (terwijl ze al 2u een boterham vraagt), drinken (net als ik de baby eten geef), geen water lust niet (terwijl ze altijd water drinkt), dan wou ze boven schilderen (ik zeg dat dat nu niet kan, want ik ging koken, nam ze het stiekem uit de kast), ik zet het weer weg, wilt ze beneden haar knuffel halen om boven te gaan slapen, ik zeg dat dit niet mag en zet haar in de zetel, gooit ze zichzelf op de grond en wordt ze hysterisch kwaad op mij…. Wat een kut leeftijd die 3 jaar, wtf.

één maand geleden

Reactie op KirstenSam01

Ze was vandaag ziek thuis, ziek zou ik r niet echt noemen… gewoon dwaas en ...
Oh my, zo herkenbaar! En dat met een baby van 2 weken oud erbij 😵‍💫

25 dagen geleden

Reactie op Luzy

Oh my, zo herkenbaar! En dat met een baby van 2 weken oud erbij 😵‍💫
Hier ook een baby van 14 weken nu. Vandaag had ze ook zo’n enorme kut dag. Sloeg net naar haar papa zelfs Jezus 😵‍💫