36 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Banaan
Vorige week maandag heb ik bij de huisarts een drankje gekregen antagel. Bi ...
Ga ik daar ook naar opzoek, heb elk middel van kruidvat al gehad en omoprazol gekregen van gyn, maar doet ook amper wat
5 jaar geleden
Vanille vla schijnt ook nog wel eens te helpen en bij mij werkte bij eerste zwangerschap (heb nu geen last) gember thee met evt beetje honing.
Hoop dat je snel iets vind wat werkt voor je succes!
5 jaar geleden
Ik heb een darnkje zonder recept bij de apotheek gekocht. Het is good gewerkt!
5 jaar geleden
Reactie op Desiree9988
Ga ik daar ook naar opzoek, heb elk middel van kruidvat al gehad en omopraz ...
Hoeveel mg heb je gekregen van de omeprazol? Je kan ook om een ophoging vragen als deze dosis niks doet.
5 jaar geleden
Ik slik omeprazol 20 MG en na elke maaltijd en zo nodig antagel. De antagel is echt wondermiddel vind ik.
5 jaar geleden
Reactie op Denise-1988-
Ik slik omeprazol 20 MG en na elke maaltijd en zo nodig antagel. De antagel ...
Ja die omeprazol heb ik ook, maar doet eigenlijk niks. Ga eens opzoek naar dar antagel, dankjewel
5 jaar geleden
Reactie op Loerielaus
Hoeveel mg heb je gekregen van de omeprazol? Je kan ook om een ophoging vra ...
40 mg
5 jaar geleden
Reactie op Mievie
Zodra ik het zuur krijg neem ik een paar slokjes melk. Werkt echt super won ...
Ja ken het, hier ook pakken melk per dag, en yoghurt en elk zuivel wat ik kan vinden. Maar door het vele zuur, komt alles er net zo hard weer uit
5 jaar geleden
Ik heb alleen last van maagzuur bij bepaalde producten. Voor mij zijn dat koekjes of andere suikerrijke producten, sapjes, hele vettige dingen. Ik drink dus alleen maar water en eet weinig zout en zoete dingen. Zeker vla e.d. krijg ik ook veel last van oprispingen en zuurbranden. In de avond kan ik dus niks eten, omdat ik anders niet kan slapen van het maagzuur. Een boterham kaas of vleeswaren gaat wel prima. Of droge toastjes.
5 jaar geleden
Reactie op Nynke87
omeprazol 1x per dag. Zorgt voor een beschermlaag in de maag. Ik ben 33 wek ...
Ik gebruik 40 mg omeprazol per dag, helaas hier geen effect