36 Reacties

5 jaar geleden

Vorige week maandag heb ik bij de huisarts een drankje gekregen antagel. Bij de apotheek hoorde ik dat je het zonder recept kunt halen en het helpt bij mij goed. Heb minder last van maagzuur het wordt alleen niet vergoed vanuit de verzekering.

5 jaar geleden

Reactie op Banaan

Vorige week maandag heb ik bij de huisarts een drankje gekregen antagel. Bi ...
Ga ik daar ook naar opzoek, heb elk middel van kruidvat al gehad en omoprazol gekregen van gyn, maar doet ook amper wat

5 jaar geleden

Ik drink heel veel warm water. Helpt mij echt enorm hierbij.

5 jaar geleden

Zodra ik het zuur krijg neem ik een paar slokjes melk. Werkt echt super wonderbaarlijk genoeg bij mij dan. (Melk is niet aan te slepen hier! 😆)

5 jaar geleden

Pepermunt helpt bij mij🤷‍♀️

5 jaar geleden

Vanille vla schijnt ook nog wel eens te helpen en bij mij werkte bij eerste zwangerschap (heb nu geen last) gember thee met evt beetje honing. Hoop dat je snel iets vind wat werkt voor je succes!

5 jaar geleden

Warme melk is mijn redding!

5 jaar geleden

Oja en Benesco bij ergomax. 100% natuurlijk en zorgt ervoor dat je slokdarm hersteld ipv dat je iets doet aan t zuur

5 jaar geleden

Ik heb een darnkje zonder recept bij de apotheek gekocht. Het is good gewerkt!

5 jaar geleden

Antagel en vla helpt bij mij.

5 jaar geleden

Reactie op Desiree9988

Ga ik daar ook naar opzoek, heb elk middel van kruidvat al gehad en omopraz ...
Hoeveel mg heb je gekregen van de omeprazol? Je kan ook om een ophoging vragen als deze dosis niks doet.

5 jaar geleden

Ik slik omeprazol 20 MG en na elke maaltijd en zo nodig antagel. De antagel is echt wondermiddel vind ik.

5 jaar geleden

Reactie op Denise-1988-

Ik slik omeprazol 20 MG en na elke maaltijd en zo nodig antagel. De antagel ...
Ja die omeprazol heb ik ook, maar doet eigenlijk niks. Ga eens opzoek naar dar antagel, dankjewel

5 jaar geleden

Reactie op Loerielaus

Hoeveel mg heb je gekregen van de omeprazol? Je kan ook om een ophoging vra ...
40 mg

5 jaar geleden

Reactie op Mievie

Zodra ik het zuur krijg neem ik een paar slokjes melk. Werkt echt super won ...
Ja ken het, hier ook pakken melk per dag, en yoghurt en elk zuivel wat ik kan vinden. Maar door het vele zuur, komt alles er net zo hard weer uit

5 jaar geleden

Ik heb alleen last van maagzuur bij bepaalde producten. Voor mij zijn dat koekjes of andere suikerrijke producten, sapjes, hele vettige dingen. Ik drink dus alleen maar water en eet weinig zout en zoete dingen. Zeker vla e.d. krijg ik ook veel last van oprispingen en zuurbranden. In de avond kan ik dus niks eten, omdat ik anders niet kan slapen van het maagzuur. Een boterham kaas of vleeswaren gaat wel prima. Of droge toastjes.

5 jaar geleden

Hier gaat er 10 liter melk door een week heen als het niet meer is 😅

5 jaar geleden

omeprazol 1x per dag. Zorgt voor een beschermlaag in de maag. Ik ben 33 weken zwanger en gebruik het nu elke dag. Daarnaast slapen op 2 kussens. Ik heb nergens meer last van

5 jaar geleden

Reactie op Nynke87

omeprazol 1x per dag. Zorgt voor een beschermlaag in de maag. Ik ben 33 wek ...
Ik gebruik 40 mg omeprazol per dag, helaas hier geen effect

5 jaar geleden

Bij mij is het ook neig. Ik neem 2 tot 3x gaviscon ook snachts