43 Reacties

4 jaar geleden

Nou ik mocht het eigelijk niet alleen beeldbellen maar me vriend staat op het dak en is best gevaarlijk werk dus vroeg mag ik het daarom alsjeblieft filmen moest wel beloven dat ik het niet online zou zetten en echt voor mezelf zou houden

4 jaar geleden

Ik mocht ook video bellen zodat hij het ook mee kon krijgen en vragen stellen!

4 jaar geleden

Bij mij heeft ze een filmpje gemaakt van de echo en deze met mijn telefoon opgenomen zodat ik t thuis kon laten zien. Gewoon vragen denk dat de meesten daar echt wel begrip voor hebben dat je je partner wil betrekken

4 jaar geleden

Ik heb het vastgelegd op video. Zo kun je het zelf ook nog 1000x terug kijken en hij ook. Video bellen was bij ons geen succes. Hij hoorde niet alles en kon zich eigenlijk niet in het gesprek mengen. Toen helaas ook geen video gemaakt. Dus nu blijf ik video's maken. Sommige zwangeren kunnen video bellen en opnemen, weet alleen niet via welke app ze dat doen

4 jaar geleden

Inderdaad met de belofte dat het alleen voor eigen gebruik was mocht ik het wel filmen! Super leuk, ook voor later 🤗

4 jaar geleden

Bij mijn verloskundige kun je een USB aanschaffen voor 20 euro waar de echo dan op gezet kan worden. Verder beeld materiaal mag absoluut niet maar denk dat dat per praktijk verschillend is

4 jaar geleden

Ja zekker ,

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gedaan tijdens de 11 weken echo. Ik kreeg de keuze tussen beeld bellen of een opname maken. Het kon niet beide. Zo is je partner toch een beetje betrokken en kun je het terug kijken wat echt leuk is. Succes en veel plezier

4 jaar geleden

Je zou kunnen videobellen en eventueel kan je de echo beelden op een USB-stick laten zetten. Dan kan je er thuis nog samen naar kijken. Je kan het altijd zelf ook opnemen met je telefoon. Ik zou het in ieder geval even vragen als je daar ben! Zeker de moeite waard! :) suc6 morgen

4 jaar geleden

Ik heb het mogen videobellen en daarna nog eventjes mogen filmen, maar heb ook al van andere gelezen dat dus niet overal mag 😔 Ik zou het gewoon vragen! Heel veel succes

4 jaar geleden

In het ziekenhuis mocht het wel gewoon. Was geen probleem.

4 jaar geleden

hier mag wel ik heb met hem video gebeld bij de eerste echo (9.5 week) bij de 12 weken echo heb ik een filmje gemaakt ook voor onze zoontje van 3 die we er bij betrekken. je kan voor de echo vragen of ze het goed vinden... de meeste vinden denk wel oke vooral als je enkel het beeld vast legt zonder andere personen er op.

4 jaar geleden

Ik heb de eerste echo gevideobelt en de tweede echo opgenomen op film. Dan hadden we thuis nog wat om te kijken! Ik mocht wel pas filmen/bellen nadat de echoscopiste alles bekeken had... dat vond ik persoonlijk de eerste echo wat minder omdat ik het belangrijk vind om dat meteen te kunnen delen maar goed.. 🙈 de tweede echo was ik daar dus op voorbereid. Ik zou dus vooral even vragen aan de persoon die de echo maakt wat mogelijk is en vanaf wanneer je dan mag bellen/opnemen

4 jaar geleden

In het ziekenhuis mocht het wel toen heb ik video gebelt

4 jaar geleden

Bij ons zetten ze een filmpje op usb stick, maar ik zou ook mogen beeld bellen of zelf filmen

4 jaar geleden

Ik heb het mogen opnemen, partner zat thuis met kids en zij weten nog niet dat er nieuw leven groeit:) dus videobellen was geen optie

4 jaar geleden

Dat zal je aan je gynaecoloog/verkundige moeten vragen, de ene laat het wel toe, de andere weer niet. :) Ik vond het zelf ook zeer jammer dat mijn partner niet mee mocht. Maar ik heb de foto's nog. Hij rijdt me tot daar en blijft in de wagen zitten, nu hoop ik dat bij de volgende hij wel meemag ( na versoepeling vd maatregels hier in België)

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag de echo gehad. Ik heb gevideobeld met mijn man zodat hij alles meekreeg

4 jaar geleden

Ja, dat hebben wij wel gedaan. Ingebeld via Skype, en toen kon mijn vriend meekijken en heeft het ook gelijk opgenomen. Wel nadrukkelijk vragen of je mag videobellen en het mag opnemen, niet iedereen stelt het op prijs zonder toestemming op te nemen, maar ik verwacht niet dat ze daar nu moeilijk over doen. En ohja; geniet er vooral van! Het duurde bij mij even voordat ik doorhad dat de echo mijn kindje liet zien omdat ik zo bezig was met het beeld dat mijn vriend had. 😁😅

4 jaar geleden

Ik heb gefacetimed! En een usb stick gekocht en hier heeft ze foto’s en filmpjes op gezet!