34 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Momyt
Nou dat vind ik persoonlijk wel zwaar opgenomen nogmaals niets op tegen dat ...
Ja je mag ke mening hier over uiten. Of dit iets toevoegde aan het onderwerp van de ts vraag ik mij af.
Ik vind mijn kindje soms ook irritant doen. En jawel soms vind ik haar zelfs even vervelend en het moederschap niet leuk. En als ze (zoals ze meestal doet) worsteld tijdens het luier verschonen ben ik een enkele keer ik minder geduldig en kribbig en wie weet vloek ik wel een keer (loedermoeder!). Maar dat staat los van de liefde voor mijn dochter. Het worden niet voor niets te tropenjaren genoemd, die kunnen erg pittig zijn.
Maar misschien ben ik te jong moeder geworden op mijn 34ste 😄.
2 jaar geleden
Reactie op Momyt
Omg irritant vinden omdat je kind in een bepaalde fase zit sorry hoor hij w ...
Fijn dat jij alle fases van je kind(eren) leuk vindt!
MOD
2 jaar geleden
Dag dames,
TS geeft aan iets irritant te vinden. Dat kan je niet juist geformuleerd vinden. Echter om dat zo te benoemen, vervolgens te zeggen dat misschien niet iedereen kinderen moet 'nemen' of wel erg jong is, zijn pittige reacties en onnodig. Graag enkel ontopic reageren ipv aangeven hoe andere forumleden vinden dat iets gezegd mag worden.
Fijn weekend verder.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Momyt
Even serieus mijn topic word verwijderd even serieus een eigen mening mag t ...
Wat wil je bereiken met anderen 'belachelijk' of 'tienermoeder' tenoenen of dat ze geen kinderen hadden moeten krijgen?
Ja, jij mag je mening geven. Maar misschien idee te bedenken of dat een bijdrage is aan de vraag vab de ts of discussie. Begin dan een eigen topic over wat je kwijt wil .
Ts, misschien idee dit topic te laten sluiten? Jou zoontje doet dit niet meer en dan kan Momyt haar ei kwijt in een eigen topic
2 jaar geleden
Goedemorgen allemaal,
Nogmaals graag alleen ontopic reageren.
Liefs,
Jaleesa |Moderator