5 Reacties

VRIEND
4 jaar geleden
Dit staat op de website van Davitamon:
Er is vanuit de Gezondheidsraad geen advies over het gebruik van een multivitamine na de bevalling. Het is afhankelijk van hoe fit u zich voelt en uw voedingspatroon of u een multivitamine wil gebruiken. Wij adviseren om Mamafit te gebruiken in de herstelperiode na uw bevalling en indien van toepassing het geven van borstvoeding. Deze herstelperiode wordt ook wel ‘ontzwangeren’ genoemd en duurt zo’n 9 maanden. Na 9 maanden kunt u overstappen op een andere multivitamine om uw voeding mee aan te vullen, zoals Davitamon Compleet Weerstand of Davitamon Femfit.

4 jaar geleden
Met borstvoeding raad ik je zeker aan om vitamines in te nemen. Denk aan ijzer en vitamine d. Ze zuigen je zo leeg 😅

4 jaar geleden
Ik slik geen specifieke mamavitamines meer, maar een gewone multivitamine, D3 en B12

4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde! Kleine man is nu 12 weken en geef voorlopig nog bv. Dus heb wel een nieuw doosje mamafit gekocht👍

4 jaar geleden
Verloskundige gaf mij de tip om doosje leeg te maken en daarna in elk geval vitamine D te slikken. Ik geef ook borstvoeding en ga dus dadelijk Vitamine D slikken