11 Reacties

5 jaar geleden

Woow! Geen ervaring mee, vind 2 nu al pittig. Heeeeel veel succes!! Er komt vanzelf meer ritme in denk ik (en hoor ik vaak).

5 jaar geleden

Ja wij 9 jaar 7 jaar 4 jaar en 4 weken 馃グ mijn kids zijn gelukkig heel makkelijk en zelfstandig In bed slapen wilt hij ook niet. En waarom hij is gewend aan geluiden en is dus in de slaapkamer veelste stil ! Heb je al een draagzak geprobeerd? Heb je je handen vrij voor de rest 馃榾

5 jaar geleden

Goed om even mee te lezen. Ik heb zelf net m'n tweede gekregen, maar heb (soms) soortgelijke problemen. Kleine meid vindt het in de ochtend prima om nog even te slapen in de wieg, maar de rest van de dag wilt ze ook overal bij zijn en liever niet apart gelegd worden. Stiekem droom ik ook over nog 1 of 2 kindjes erbij, al weet ik niet of ik mijn man ooit zo ver zal krijgen

5 jaar geleden

Ja! 11, 8, 4 jaar en nummer 4 is bijna 6 weken! Onze kids kunnen gelukkig heerlijk spelen en zijn ook erg behulpzaam. Maar ik probeer de tijd die ik "vrij" heb wat extra aandacht aan ze te geven. Geef jezelf en de baby ook de tijd voor alles....hij/zij is nog maar 3 weken.

5 jaar geleden

Ja wij 8 jaar een meid 6 en 4 jongens en de kleine vent van 5 weekjes oud. Indd ik zit zelf ook helemaal te denken over dat thuis onderwijs. Hoe en wat.

5 jaar geleden

Ja hier ook! 6, 4, 2 en een baby van 4 weken. Uitdagend vooral omdat we niet even naar een krijspaleis ofzo kunnen. Thuisonderwijs geen probleem ben zelf Leerkracht. Nu de baby met krampjes zit is het wel uitdagend, dus in tijden van nood 馃槄 gaat ze de draagzak in.

5 jaar geleden

Hier zelfs 5... in de leeftijden 8, 6, 3, 1 en nu 4 weken. Gelukkig redden de 2 oudsten zich wel zelf en kunnen ze de middelste ook wel vermaken. Maar de dreumes is echt een ander verhaal en dan de jongste die ook heel veel mama honger heeft... wordt echt nog een uitdaging met thuis onderwijs over een week, want dan hebben de oudsten wel weer veel hulp nodig en moeten allebei video bellen met de klas.. en dankzij de corona en de newborn kunnen we dus ook nog geen oppas inschakelen, wordt echt bikkelen....

5 jaar geleden

Hier geen 4 maar 3 kinderen. Net 5 bijna 3 en 6 weken. Maar ik vind de draagzak ideaal voor momenten dat de baby moet slapen en de oudste 2 aandacht nodig hebben

5 jaar geleden

Geen 4, maar 3...oudste 2 zijn 7 en 11 en vechten elkaar momenteel de tent uit. In deze vakantie ben ik bezig met de baby leren zelf in haar bedje te slapen. Mijn man is thuis, dus ik kan daar wel wat tijd in investeren. Het kost wel wat tijd, maar is wel veel rustiger voor iedereen, ook voor het thuisonderwijs van komende week. In de draagdoek werkt ook goed, maar kan ik niet lang volhouden.

5 jaar geleden

Ben wel blij dat mijn kids naar school weer mogen volgende week 馃槀die hell van vorige keer hoef ik niet meer thuis #thnQgod

5 jaar geleden

Hier een puber van 12 een van 7 Een van 5 en de jongste 6 weken .heb gelukkig wel een makkelijke baby maar nu de scholen dicht zijn vind ik het een ramp . Tis overleven afentoe 馃槅