292 Reacties

4 jaar geleden

Hoi. Ik heb niet een eerste zwangerschap maar begrijp je heel goed. Als deze regels nog door gaan tot in april dan heb ik ook dat m’n man niet mee mag. Baal ook enorm.

4 jaar geleden

Ik ben bang dat mijn 1e echo niet eens doorgaat vrijdag. Ik ben dan 7 weken. Mag ik vragen waar je woont?

4 jaar geleden

Wauw heel heftig! Ik heb mijn eerste echo 30 maart en mijn man mag gewoon mee. Misschien op zoek naar een andere vk? Dit wil je samen doen/meemaken natuurlijk! Zal het eerste moment zijn dat jullie samen het hartje zien/horen kloppen..

4 jaar geleden

Heb nog niks gehoord heb maandag een echo..

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Wauw heel heftig! Ik heb mijn eerste echo 30 maart en mijn man mag gewoon m ...
Heb er al 2 gevraagd in mijn omgeving.. wacht op antwoord van de derde...

4 jaar geleden

Ik kreeg een mail dat ik maar 1 persoon mag meenemen..

4 jaar geleden

Reactie op Kimmie88

Ik ben bang dat mijn 1e echo niet eens doorgaat vrijdag. Ik ben dan 7 weken ...
Apeldoorn 🙁

4 jaar geleden

Ach wat ontzettend rot.. ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo, kliniek in Friesland. Nog niks hierover gehoord maar misschien komt dat nog. Ga jij naar een ziekenhuis??

4 jaar geleden

Ik zou een andere praktijk kiezen. Dit gaat echt nergens meer over.

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Apeldoorn 🙁
Oké. Ik woon in Roosendaal Noord Brabant... Veel te spannend allemaal nu...

4 jaar geleden

Hier ook... zo verdrietig. We hebben 27 maart de intake staan (8 weken +1) en 14 april de 12 weken echo. Ik ben benieuwd of die intake überhaupt doorgaat of dat dit telefonisch gaat zijn. Ik hoop vurig dat de maatregelen 14 april worden opgeheven.... sterkte meiden!

4 jaar geleden

Ik heb maandag ook eerste afspraak bij de gynae op 7 weken, maar ik vrees dat ze me nog gaan bellen dat het niet zal doorgaan:-(

4 jaar geleden

Wat verschrikkelijk dit ☹️ ik hoop maandag te horen wanneer ik de eerste echo krijg .. hopelijk is de rust dan weer wat terug en mag hij gewoon mee.. iets van je samen en inderdaad dan alleen 😭

4 jaar geleden

Ik heb mij eerste echo volgende week maandag. Ik hoop dat het voor ons wel samen kan doorgaan. (Brugge) Ik vind het wel super jammer voor je. Als je kindje gezond is, wordt de rest bijzaak hoe jammer het ook is. Sterkte! Komt allemaal sowieso goed Groetjes

4 jaar geleden

Normaal dinsdag mijn eerste echo hoop zo hard dat het nog door ga :(

4 jaar geleden

Bij mij precies hetzelfde. Regio Zuid-Gelderland! Gisteren mailtje gekregen over nationale maatregelen bij verloskundige in Nederland..

4 jaar geleden

Wij kregen het bericht net ook.. Eigenlijk zouden we maandag samen naar de eerste echo gaan. Nu is het even afwachten of deze wel doorgaat. Ik ben pas 6,5 weken dus medisch lijkt n echo me niet noodzakelijk. Ik vind het vervelend, maar heb er wel begrip voor!! Als het doorgaat rijden we er samen naartoe en videobellen we tijdens de afspraak. Buiten zijn we dan meteen weer samen. Minder romantisch dan ik me voorheen had voorgesteld, maar het is gewoon even nodig nu.

4 jaar geleden

Ach wat ontzettend rot.. ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo, kli ...
Nee, een verloskundige praktijk in de buurt gezocht...

4 jaar geleden

Jeetje, wat een heftige beslissing van de vk. Kan me helemaal voorstellen dat je er zo verdrietig over bent. Ik moet zelf op 13 april en heb tot nu toe niets gehoord. Moet er niet aan denken om er alleen heen te gaan. Die eerste echo is te speciaal om niet samen mee te mogen maken. Veel liefs voor jou 😘

4 jaar geleden

Hier donderdag eigenlijk echo. Maar die wordt waarschijnlijk afgezegt.. ( den haag)