292 Reacties

4 jaar geleden

Zonet een brief ontvangen dat mijn echt volgende week woensdag door gaat. Alleen moet ik wel alleen heen

4 jaar geleden

Mijn eerste afspraak staat gepland op 31 maart (ben dan 8 weken), gisteren gevraagd maar ook hier mogen partners niet mee helaas. VK gaf wel aan dat dit landelijke richtlijn is en dat deze dagelijks veranderen dus wie weet mogen we tegen die tijd wel. We balen er wel ontzettend van, eerste zwangerschap dus superspannend

4 jaar geleden

Ook ik moet alleen 6 april ☹️ echt niet hoe je het voor je zit , maar dit is onmacht

4 jaar geleden

Reactie op DaisyDees89

Ook ik moet alleen 6 april ☹️ echt niet hoe je het voor je zit , maar dit i ...
Hoop gewoon voor ons allemaal dat er zo snel mogelijk een medicijn komt, zodat we de rest van onze zwangerschap “normaal” kunnen genieten!!

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Hoop gewoon voor ons allemaal dat er zo snel mogelijk een medicijn komt, zo ...
Ahmmm thuis vind ik alleen maar fijn🤫🙈hahaha

4 jaar geleden

Ahmmm thuis vind ik alleen maar fijn🤫🙈hahaha
Hahaha, ik ook, al twee dagen even gaan liggen de middags 😳

4 jaar geleden

Na een ICSI-behandeling heb ik 8 april de eerste echo. Partner mag vooralsnog mee. Het is alleen onduidelijk in het ziekenhuis of de echo doorgaat. We wachten af.

4 jaar geleden

Ik werd vanochtend gebeld moet volgende week naar het ziekenhuis voor een echo.. moet alleen..

4 jaar geleden

Ik zou maandag de 1e echo hebben. 7+3 weken Werd gebeld dat ik alleen moest komen en vandaag telefoon gehad dat die 1e echo helemaal niet meer door gaat :( ik moet nu wachten tot 11 weken echo. Wat een ontzettende teleurstelling

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is geannuleerd. Ik mag waarschijnlijk pas 20 april komen voor de termijnecho. Maakt me onwijs verdrietig omdat ik vorige keer een miskraam heb gehad en nu wederom last heb van wat bloedverlies. Wat een vervelende samenloop van omstandigheden voor iedereen....

4 jaar geleden

Reactie op Ciindyyx96

Ik zou maandag de 1e echo hebben. 7+3 weken Werd gebeld dat ik alleen moest ...
Hier hetzelfde...😔

4 jaar geleden

Wisselende berichten allemaal. Ik mag gelukkig wel naar de vitaliteitsecho. Wel alleen zonder mijn vriend. Gek idee maar liever dit dan dat ik niet kan gaan. Mijn echo praktijk heeft 2 locaties. De locatie die in het ziekenhuis zit mogen ze niet meer in omdat ze een extern bedrijf in het zh zijn. Succes allemaal!!

4 jaar geleden

Ik krijg net ook het bericht dat me vriend niet mee mag😭😭😭 het is me eerste zwangerschap. Het is echt verschrikkelijk dit mooie moment zo van je afgepakt kan worden.....

4 jaar geleden

Reactie op Melissa97

Ik krijg net ook het bericht dat me vriend niet mee mag😭😭😭 het is me eer ...
Ja bizar he...

4 jaar geleden

Herkenbaar, ik woon in Spanje waar een complete lock down is en ik moet ook alleen gaan. Zoals naar alles hier ( wat alleen de winkel is en de artsen dus, verder msg je de deur niet uit....)

4 jaar geleden

Reactie op Me87

Wisselende berichten allemaal. Ik mag gelukkig wel naar de vitaliteitsecho. ...
Hoeveel weken echo is dat.?

4 jaar geleden

Hoeveel weken echo is dat.?
Die mag vanaf 7 wkn. Ik heb het met 7+5

4 jaar geleden

Ik ben ook net gebeld dat me vriend waarschijnlijk niet mee mag. Echo is 15 april. Door de hormonen trok ik haar bijna door de telefoon. Ik wist dat het eraan zat te komen maar kwam als een klap aan. Vind Zo ... voor mezelf maar vooral voor me vriend. Had hij ook eindelijk iets dat het gevoel geeft dat hij papa wordt.

4 jaar geleden

Hoelang vantevoren zijn jullie ingelicht? Ik heb maandag mijn eerste vroege echo, maar ben nog niet gebeld, geen mail gehad en er staat niks op de site van de verloskundige praktijk..🤔