292 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Rachx

Hoelang vantevoren zijn jullie ingelicht? Ik heb maandag mijn eerste vroege ...
Ik heb ook maandag de echo en ben gister avond gebeld. Tot gister stond er op de site maximaal 1 persoon mee naar de echo en de intake alleen komen. Maar nu toch helaas veranderd

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Ik heb ook maandag de echo en ben gister avond gebeld. Tot gister stond er ...
Echt zo vervelend! 😔 Maar je echo gaat wel door dus..😊 Heb jij ook een vroege echo? Ik wacht nog maar af. op de site staat niks over corona of dat je alleen moet komen enz..😖

4 jaar geleden

Reactie op kimvanetten

Hier hetzelfde...😔
Pfff klote :( wat een onzekerheid he😔

4 jaar geleden

Reactie op Rachx

Echt zo vervelend! 😔 Maar je echo gaat wel door dus..😊 Heb jij ook een v ...
Ja ze gaf aan hij gaat wel door maar alleen en de intake gaan we telefonische doen. Als het goed is ben ik dan 7.5 😊 Heel erg jammer dit wil je toch graag samen doen, maar mijn vriendin is deze week uitgerekend en er mag dus geen bezoek komen in het ziekenhuis. Hopelijk mag ze snel naar huis maar ik denk dat ik dat nog erger zou vinden! Het word gewoon FaceTime de hele tijd, dat zei de verloskundige ook gelijk je mag natuurlijk filmen of FaceTimen. Ik heb zelf ook nog even gezocht of er niet iemand betaald wel echo’s doet met z’n 2e maar helaas overal staat pret echo’s zijn afgelast

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Ja ze gaf aan hij gaat wel door maar alleen en de intake gaan we telefonisc ...
Maar als je eenmaal thuis bent moet je ook geen mensen langs laten komen. Dat is het hele idee nu

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Maar als je eenmaal thuis bent moet je ook geen mensen langs laten komen. D ...
Ja dat ook zeker en zou dan ook niet Jan en alle man thuis laten komen maar de andere kleine is toch wel heel erg als die er niet bij mag. Is toch een mooi moment en als je wel misschien 2 weken daar moet liggen lijkt me dat vervelender dan nu de echo alleen. Dat houd me dan nog een beetje positief, hopelijk als wij zo ver zijn is het weer minder

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Ja dat ook zeker en zou dan ook niet Jan en alle man thuis laten komen maar ...
Oh ja, als ze al een kindje hebben is het wel anders ja. Vriendin is net bevallen en het lijkt me wel lastig dat mensen niet langs kunnen komen nu

4 jaar geleden

Reactie op Cynthia Scy

Ik heb mij eerste echo volgende week maandag. Ik hoop dat het voor ons wel ...
Dag Cyntia , Waar in Brugge als ik mag vragen ? Jouw man mag mee ,is dat zeker ?

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik zou 2 april mijn eerste echo hebben, maar deze is zojuist afgebeld door alle omstandigheden. Ze doen geen vroegtijdige echos meer. Dit is mijn eerste zwangerschap en het is allemaal zo spannend. Ik ben nou 6+4, ik ben ziek geweest (griep met koorts) toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ik keek zo naar de echo uit om te horen of het hartje klopt.. nu moet ik wachten tot de 10-12weken echo, nog maar de vraag of ze die gaan doen. Inmiddels met mijn leidinggevende besproken dat ik meer ga thuis werken maar dat was nog een gedoe. Ik wordt erg onzeker door alles wat er momenteel gaande is. Ik voel me overigens super goed, eerste weken erg moe en pijnlijke grotere borsten. Maar ook dat is inmiddels niet aanwezig.. Zijn er meer aanstaande moeders waarvan de echo niet door gaat? Sterkte iedereen in deze tijd en hopelijk kunnen wij allen toch genieten van een van de mooiste dingen, je kindje. Liefs.

4 jaar geleden

Reactie op Baby202103

Hallo allemaal, Ik zou 2 april mijn eerste echo hebben, maar deze is zojui ...
Mijn echo werd ook zojuist afgebeld, met de medeleding dat ik wel een telefonische intake krijg maar pas ren echo met 11 weken. Of wel nog maar even 4 weken in onzekerheid pff wat kut zeg. Dit zou de mooiste tijd van je leven moeten zijn en je wordt er toch wel even zo afgerukt nu he....

4 jaar geleden

Reactie op Fleur90

Mijn echo werd ook zojuist afgebeld, met de medeleding dat ik wel een telef ...
Ja hier precies hetzelfde. Intake telefonisch.. en bij de echo geen partner mee. Ik probeer het te nemen zoals het is, je kunt er niets aan doen maar ik merk wel dat het meer met me doet. Ik vind het echt heel erg!

4 jaar geleden

Reactie op Baby202103

Ja hier precies hetzelfde. Intake telefonisch.. en bij de echo geen partner ...
Ik werd vandaag ook gebeld zou donderdag 26 maart 1e echo hebben . Nu is het een telefonische afspraak en maken we een afspraak voor de termijn echo. De verloskundige was wel super lief en begrip vol. Ze vroeg ook hoe ik me voelde en vertelde wat de reden was en ze vond het zelf ook oprecht jammer. Dus toen ik ophing dacht ik het is niet anders we maken er iets moois van. Maar nu paar uur later baal ik toch erger dan ik dacht.

4 jaar geleden

Het zal vandaag definitief besloten zijn denk ik, ik had ook aankomende maandag echo met 8 wkn maar vanmiddag afgebeld. Paar dagen terug belde ze nog dat de intake telefonische werd en mijn man niet mee mocht maar dat de echo wel door zou gaan. Maar nu helaas helemaal niet😢 wel echt super jammer. Maarja ook zei hebben een familie en straks worden ze besmet, ik zelf werk in een kapsalon en denk ook wat bezielt mensen om naar de kapper te gaan op dit moment.

4 jaar geleden

Ik heb ook net gehoord dat de echo voor 26 maart afgezegd werd. Ik brak wel even na het telefoontje. Leefde er echt uit naar uit. Ik durf nog niet te geloven dat ik zwanger ben, en ben super onzeker dat het niet goed is of niet goed gaat door corona. Het is misschien goed om veilig te zijn maar ben er erg verdrietig van..

4 jaar geleden

Mijn man mag ook niet mee naar de echo volgende week vrijdag. Werd daar gister over gebeld. De echo is met 1 dag verplaatst maar gaat gelukkig tot dus ver wel door.

4 jaar geleden

Zojuist dit op fb pagina van mijn vk gezien. Baal en ben zo verdrietig. Wss gaat mijn echo helemaal niet door a.s. maandag. Ben dan 6,5 week. Zou vroege echo krijgen ivm eerder miskraam. Nu moet ik nog 4 tot 6 weken wachten. Snap de beslissing maar wat en hel!

4 jaar geleden

Ik werd ook gebeld met de mededeling dat de echo van 30 maart niet doorgaat. Pas vanaf 10 weken. Ik heb gelukkig een echo bureau gevonden die nog wel echo’S maakt en daar kan ik maandag terecht👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Joy88

Zojuist dit op fb pagina van mijn vk gezien. Baal en ben zo verdrietig. Ws ...
mijn vroege echo gaat wel door. Dit omdat ik een medische indicatie heb na 2 miskramen. Ik weet niet of je na 1 miskraam ook een medische indicatie hebt?

4 jaar geleden

Reactie op mmje

mijn vroege echo gaat wel door. Dit omdat ik een medische indicatie heb na ...
Oh wat fijn voor je. Zit je niet zo in de stress zo lang. Alweer niet of 1 medisch is. Ben nog niet gebeld, hem hem maandagmiddag, dus neem aan dat ik voor die tijd word gebeld, anders bel ik maandagochtend even..

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Ik werd ook gebeld met de mededeling dat de echo van 30 maart niet doorgaat ...
Mag ik vragen in welke regio? Ik heb vandaag heel veel praktijken opgebeld maar nergens helaas 😐