292 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Mag ik vragen in welke regio? Ik heb vandaag heel veel praktijken opgebeld ...
In Ochten! Ik woon zelf in Den bosch daar vandaan is het ong 30 minuten het is richting arnhem/nijmegen!

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

In Ochten! Ik woon zelf in Den bosch daar vandaan is het ong 30 minuten het ...
Dat is wel erg uit de buurt bij mij woon zelf iets boven Amsterdam. Maar hier helaas helemaal niet gevonden waar ze het doen.

4 jaar geleden

Vandaag mijn eerste vroege echo gehad (7w5d). Alles is goed, hartje zien kloppen 🥰 Ze zeiden wel dat de vroege echo’s vanaf volgende week niet meer gedaan worden ivm Corona. Ik heb dus nog geluk, maar veel vrouwen niet als ik dat zo lees. Vervelend deze situatie voor iedereen 😔 Hopelijk gaat dit virus snel weg.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Vandaag mijn eerste vroege echo gehad (7w5d). Alles is goed, hartje zien k ...
Dan heb je inderdaad echt geluk gehad! Ik las ook vanaf 22 maart dat het niet meer door gaat. Zelf had ik 23 maart een afspraak en wilde hem vorige week eigenlijk verplaatsen naar vandaag (vrijdag ervoor) maar niet gedaan stom zeg en nu werd het vandaag afgebeld 😢.

4 jaar geleden

Reactie op Carly90

Vandaag mijn eerste vroege echo gehad (7w5d). Alles is goed, hartje zien k ...
Prachtig🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mamavaneenkleinejongen

Dan heb je inderdaad echt geluk gehad! Ik las ook vanaf 22 maart dat het ni ...
Aahw jeetje, dat is echt enorm vervelend (misschien nog zacht uitgedrukt). Hopelijk mag je alsnog redelijk snel op afspraak komen ☺️

4 jaar geleden

Mijn echo is dat pas gepland voor de 12 weken.. vind het toch wel spannend om zo lang te moeten wachten (eerste zwangerschap). Maar inderdaad mag vriend niet mee naar echo.. best apart

4 jaar geleden

Zolang je kindje maar gezond blijkt en jezelf geen Corona mag krijgen is het niet samen komen met je partner toch wel een futiliteit.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Zolang je kindje maar gezond blijkt en jezelf geen Corona mag krijgen is he ...
@bernou; niet helemaal mee eens. Na een miskraam kan het heel beangstigend zijn weer zwanger te zijn. Ik vind het heel naar alleen te horen "het hartje klopt niet meer" en dat vervolgens nog eens aan mijn partner te moeten melden. Uiteraard moeten we alle nodige voorzorgsmaatregelen nemen en ben ik het volledig eens dat dit NODIG is. Maar om het nou een 'futiliteit' te noemen vind ik te kort door de bocht.

4 jaar geleden

Reactie op Pasq

@bernou; niet helemaal mee eens. Na een miskraam kan het heel beangstigend ...
Daar heb ik ook schrik voor. Alleen zo’n nieuws kregen... vreselijk!

4 jaar geleden

Reactie op Pasq

@bernou; niet helemaal mee eens. Na een miskraam kan het heel beangstigend ...
Inderdaad, ik zat de vorige keer alleen in het buitenland toen het mis ging en alles moeten vertellen wat er gebeurde was echt geen pretje! Ook dat hij die echo (waar het kindje nog wel op te zien was) nooit heeft gezien, vind ik erg vervelend voor hem (al weet ik niet of hij dat ook zo ervaart)

4 jaar geleden

Afgelopen woensdag eerste echo gehad. Het hartje zien kloppen!! Kleine kruimel is 3.67 mm. Heel bijzonder moment, ook helaas alleen zonder mijn man..

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Inderdaad, ik zat de vorige keer alleen in het buitenland toen het mis ging ...
Wat verdrietig, heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Ik ben net gebeld door de VK. Zou volgende week donderdag een 8-weken echo hebben. Maar deze gaat niet meer door vanwege het virus. Nu moet ik wachten tot 9 april... vind dit zo rot... 😔

4 jaar geleden

Ik heb komende dinsdag mijn eerste echo. Zal dan rond de 7 a 8 weken zitten. Vind het onwijs spannend.... Ik heb nog niet gehoord dat tie af wordt gezegd.. Als ik het zo lees is mijn vk-praktijk een van de weinig waar de partner nog wel mee mag! Heftig allemaal, zou er niet aan moeten denken om alleen te gaan. Succes allemaal!!

4 jaar geleden

Naast dat wachten zo vervelend en onzeker is... vind ik het ook gewoon niet leuk. Na de eerste echo, met een kloppend hartje, willen we het gewoon de naaste familie vertellen.. als die echo later is.. nog later vertellen? Of vertellen terwijl je niet eens weet of het goed groeit? Ik snap het allemaal en hoop dat alle verloskundigen zoveel mogelijk niet besmet raken zodat bevallingen gewoon goed gaan van de hoogzwangeren nu...maar ik vind het gewoon af en toe STOM 🙄🤷🏻‍♀️🙈

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Naast dat wachten zo vervelend en onzeker is... vind ik het ook gewoon niet ...
Ik snap je zo verschrikkelijk goed! Zo jammer dat het door het Coronavirus allemaal zo anders loopt, is niet leuk voor de mensen die ziek zijn, maar voor alle afspraken wel of niet zwanger ook niet. Hoop dat het snel over is zodat er snel van alle afspraken kunnen genieten mét partner.

4 jaar geleden

Zojuist gebeld voor de VK dat de echo a.s. maandag niet doorgaat, zou dan 8 weken zijn. Mag nu pas 9April... zooo jammer 😢😢

4 jaar geleden

Doen jullie handschoenen en een mondmasker aan als jullie voor de echo gaan? Of gewoon goed opletten, niets aanraken,...

4 jaar geleden

Reactie op Pietertje11

Afgelopen woensdag eerste echo gehad. Het hartje zien kloppen!! Kleine krui ...
Wat leuk! Mag ik vragen hoeveel weken je bent? En kreeg je een inwendige echo?