292 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Momtobe92

Doen jullie handschoenen en een mondmasker aan als jullie voor de echo gaan ...
Goed opletten, niets aanraken, zo mogelijk tussendoor handen wassen, niet aan je gezicht zitten .

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik als man zijnde wil ik dit even met jullie delen. Wij hebben op 2 april onze eerste echo. Van de verloskundige hadden 14 maart te horen gekregen dat ik wel mee mocht zolang ik geen symptomen heb van de virus. Vanmiddag schoof me vrouwtje een mail voor me neus dat ik niet mee mag. Voor mij is het me 2e kindje, Maar van mijn eerste kind heb ik de zwangerschap gemist en zag haar pas voor het eerst toen ze 9 maanden was. Dus nu kijk ik uit naar elk klein dingetje van de zwangerschap en alle eerste dingen. Nu valt het bericht vandaag heel zwaar. 😭 Ik overweeg daardoor deze app te verwijderen want deze topic blijft een reminder

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben net 5 weken zwanger.. super spannend dus... maar nu lees ik idd dat je je man niet mag meenemen na je eerste echo. Ζou ik erg kut vinden hoo

4 jaar geleden

Reactie op cindyjasper

Hallo allemaal, Ik als man zijnde wil ik dit even met jullie delen. Wij he ...
Kunt ook rechts boven drukken op "volgend". Dan komt deze topic niet meer op. Het is inderdaad heel naar. Maar de maatregelen zijn bedoeld met een reden. En toch stiekem mee gaan dat je de mail niet hebt gehad als man zijnde? 😈

4 jaar geleden

Eerste echo gehad, zonder man en zonder mijn zoontje. Tijdens de echo heb ik via Whatsapp een videogesprek gestart, zodat ze het toch beide konden meemaken. Hij stond buiten te wachten tot de echo gedaan was. Jammer, natuurlijk. Wel logisch in deze situatie. Het videobellen was een goed alternatief. Zo voelde ik me niet alleen

4 jaar geleden

Ik mag 7 april voor de eerste echo eerste kindje eerste zwangerschap eerste alles zo jammer dat mijn man niet mee mag. Ik hoorde vandaag van een vriend van ons die werkt bij defensie dat ze schatten dat dit zoon 5-7 maanden gaat duren dat we weer een beetje uit dit gekkenhuis komen. wat als in die tijd de regels zo blijven. Dan is mijn man bij geen enkele echo😔 ik wil niet negatief zijn maar ik vondt een baby altijd dood eng dan zet je de stap dan lukt het ook nog en dan dit🙈

4 jaar geleden

Wij gaan pas in wk 9 voor eerste echo hopelijk mag hij dan wel mee na 3 jaar traject is dit echt bitterzoet

4 jaar geleden

Reactie op Momtobe92

Doen jullie handschoenen en een mondmasker aan als jullie voor de echo gaan ...
Ik denk dat ik gewoon goed opletten en goed handen wassen

4 jaar geleden

Mijn eerste echo is geannuleerd, half april gaat de reguliere termijnecho hopelijk wèl door. Ik mag uiteraard ook mijn partner niet meebrengen, maar die zou er sowieso al niet bij zijn aangezien die aan de andere kant van de wereld op een boot zit. (Een potje te zenuwen, mannen zijn bij vlagen hilarisch)

4 jaar geleden

Mijn echo van 26 maartt ging ook niet door pas 10april bij de verloskundige bij ons zit babylook voor 40 euro toch gauw mogen kijken naar ons 4de wondertje met partner. Vond het toch fijn om te weten dat het goed zat . Hun zitten trouwens op meerdere locaties