292 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik kreeg een mail dat ik maar 1 persoon mag meenemen..
1 persoon mee nemen betekend dus dat je partner mee mag 😉 want zelf GA je al maar er mag 1 persoon MEE Zo lees ik het in elk geval

4 jaar geleden

Toen ik dit las, opende ik gelijk mn mail! En ik heb ook de mail ontvangen! Ook voor mij eerst kindje en eerste echo! Mijn hoofd weet hier evn niet mee om te gaan! Wat nou als uit de echo blijkt dat niet goed Zit. Dan zit je daar alleen . 😕😕😕 Oke adem in adem uit. Tot wanneer geld deze regeling? Mijn echo is 1 april.. En wat gaan jullie doen ? Je echo naar later verplaatsen of toch alleen? Liefs

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde mailtje gehad, zoooo bizar dit!!!

4 jaar geleden

Bij mij het kan zijn dat een paar afspraken gecanceld worden... Alle echo’s die ook niet belangrijk zijn... Valt de eerste echo onder belangrijk ?.. Ik hoop het, we hebben deze de 23ste.:.

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Apeldoorn 🙁
Hey! Ik woon ook in Apeldoorn. Kreeg ook het bericht. Vind het ook super spannend en t is wel erg vervelend. Hoop dat de eerste echo überhaupt doorgaat...

4 jaar geleden

Mijn praktijk ook 😩😩😩😩 Zit niks anders op dan FaceTime denk ik.

4 jaar geleden

Bij onze vk hebben ze dit nu ook ingevoerd... Ik baal enorm snap het wel... Maar leuk is anders

4 jaar geleden

Heb ook zo’n mailtje gekregen . Wel begrijpelijk, maar baal er erg van! 😔 Heb 3 april een vroege echo van ons eerste kindje. Is toch een bijzonder moment wat je met je partner wil meemaken. Dan maar beeld bellen indd. 🤳🏼

4 jaar geleden

Bij mij het kan zijn dat een paar afspraken gecanceld worden... Alle echo’s ...
Ik heb de 25ste ook de eerste. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat dit onder belangrijke valt en ze dit niet uitstellen. Wil ook echt wel even een bevestigend beeld zien op de echo, het is allemaal al zo spannend. Anders maandag voor de zekerheid even bellen, doe ik ook!

4 jaar geleden

Oh no!!! :'( Ik heb nog geen mail gehad. Maar dinsdag 1e echo. Ik wil niet alleen!!! Sterkte iedereen!

4 jaar geleden

Reactie op MommyS

Ik heb de 25ste ook de eerste. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat dit onder ...
Ik ga ook maandag bellen... finger crossed 🙏🏼

4 jaar geleden

Ook hier soort gelijk algemeen bericht gehad. Alleen de hoogst noodzakelijke afspraken gaan door waaronder de termijnecho tussen de 10 en 12 weken. Omdat ik 2 eerdere miskramen heb gehad zou ik meerdere vervroegde echos krijgen. Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en de eerste echo hebben wij gepland staan met 7 weken. Maar dit betekent voor nu dus dat deze extra echo niet doorgaat en wanneer ik al een echo heb dat dit zonder partner is. Ik heb gelijk gemaild met de vraag of dit ook voor mij geldt gezien de voorgeschiedenis met miskramen. Ik hoop heel hard dat de eerste echo met 7 weken doorgaat. Het is allemaal al spannend genoeg na de eerdere teleurstellingen. Maar zonder partner....ik zou niet weten hoe ik dat moet overleven......Ik heb gevraagd wat de mogelijkheden zijn in mijn situatie......ik hoop heel erg op een uitzondering.

4 jaar geleden

Pff wat kut zeg!!! Ik heb nog geen mail dus hoop dat het hier nog niet zover is...!

4 jaar geleden

In welke provincies is dit ? Ik in Limburg tot nu toe geen mail gehad. Maandag 08.45 metteen aan de beurt dus Hopelijk ontspring ik die dans net als het hier ook door gevoerd word 🤕

4 jaar geleden

Hoi mede moeders! Ik heb vanavond ook een mail ontvangen. Begrijpelijk...maar tegelijkertijd zo onwerkelijk nog en verdrietig! Wij mogen gelukkig nog wel samen komen...maar het consult en de echo zullen minimaal zijn qua tijd...🥺

4 jaar geleden

Deel 2

4 jaar geleden

Deel 3

4 jaar geleden

Reactie op babyfever

In welke provincies is dit ? Ik in Limburg tot nu toe geen mail gehad. Maan ...
Ik woon in Zuid-Holland!

4 jaar geleden

Zou ik echt niet accepteren. Tis net zo goed zijn kind als de mijne. Kijk dat je geen derde partij mee mag zoals ouders enzo. Maar belachelijk. Trouwens je zit niet met 100 man daar toch. Straks is het niet goed en ben je alleen? Mijn partner gaat mee, hoe dan ook. Dan maar egoïstisch. Sorry!

4 jaar geleden

Hier ook zonder partner. Erg balen maar het is niet anders. Snap het ook wel. Stel dat de verloskundige ziek wordt of het overbrengt naar baby's.... Dat wil je toch niet... Hier ook eerdere miskraam gehad dus extra spannend...